Op 03/09 had ik een afspraak met guidion tussen 16.00 en 20.00 deze werd om 15.12 afgezegd. Melding: monteur uitgevallen. Gebeld naar guidion en odido. Werkelijke reden systeemfout waarom liegen in een SMS?
Internet en tv kpn inmiddels afgesloten er is iets misgegaan aan de kant van odido geeft kpn aan. Odido kan er niks meer aan doen. Tot installatie geen internet en tv.
Nieuwe afspraak gemaakt voor 04/09 zeker 5x voor moeten bellen om duidelijk te krijgen dat ik tot 09.30 thuis ben. Afspraak gepland op 09.00. Om 09.01 zelfde SMS als gister. Monteur uitgevallen. 10.00 Gebeld met guidion en odido. Je wordt prio behandeld en je wordt zometeen direct terugebeld. 12.00 gebeld de planner van guidion is er nu mee bezig hij belt je zometeen. 16.00 weer gebeld. Er is een plekje uitgevallen je wordt nu gebeld doorverbinden kan niet. 17.15 weer gebeld helaas de planafdeling werkt maar tot 17.00.
17.30 wordt er een afspraak ingepland via de mail 09 september ben je aan de beurt.
Ik sta echt perplex van een organisatie die zoveel liegt en zo klantonvriendelijk handelt. Odido stelt zich enorm afhankelijk op t.o.v. guidion. Er is geen enkel respect t.o.v. klanten die vrij regelen op hun werk om thuis te zijn en dan zo worden behandeld.
Ik hoop dat er iemand achter de schermen bij odido dit leest die het bij de juiste persoon neerlegt. Het enige wat ik vraag is een fatsoenlijk installatiemoment binnen 1 of 2 dagen aangezien ik geen internet of tv en dat ik er van op aan kan dat er nu daadwerkelijk iemand komt. Niet teveel gevraagd lijkt me.
Uiteraard heeft installatie de hoogste prio maar enige vorm van compensatie gezien al het geregel aan thuis zijn en met jullie bellen lijkt me gepast.