Waar zal ik eens beginnen…..
Ik heb op 23-04-2025 een glasvezelverbinding aangevraagd bij Odido, daarvoor zat ik al bij Odido maar ik wilde overgaan naar glasvezel. Tot de dag van vandaag 31-07-2025 heb ik nog geen werkend glasvezelverbinding gehad. De bestelde glasvezelapparatuur kreeg ik ruim een maand na bestelling binnen wat denk ik prima is. Vervolgens krijg ik een email binnen van Odido dat ik mijn oude apparatuur moet terugsturen ivm de geleverde nieuwe apparatuur. Ik heb hier geen gehoor aan gegeven aangezien de glasvezelverbinding nog niet is aangesloten en ik dus daarom mijn oude apparatuur niet kan terugsturen want anders zou ik heen internet hebben. In de tussentijd heb ik al meerdere keren gebeld met Odido en Guidion om te vragen wat de status is van mijn bestelling. Ik moest maar afwachten werd er gezegd. Het duurde Odido dusdanig lang dat ze me een boete hebben gegeven van 70 euro omdat ik mijn oude apparatuur niet heb terug gestuurd. Ik heb namelijk nog steeds geen werkende glasvezelverbinding. Ik ben door de betrokken partijen maanden van het kastje naar de muur gestuurd. Er is zoveel fout gegaan bij Odido wat ze ook erkend hebben. Hun interne EN externe communicatie is een ramp naar mijn mening. Vorige week dinsdag 22-07-2025 was het dan uiteindelijk zover, glasvezel werd van buiten naar binnen getrokken. Alleen de kabel. Afgelopen dinsdag 29-07-2025 kwam er een monteur van Guidion langs om mijn nieuw geleverde glasvezelapparatuur aan te sluiten. Hup modem aangesloten, kastje van Delta aangesloten en toen zei die dat er geen verbinding is. Hij belde met Delta en hij beloofde me dat er een lampje zou gaan branden op het Delta kastje binnen maximaal 4 uur. HELAAS!!!!!! Het is vandaag 31-07-25 en nog steeds geen lampje laat staan een glasvezelverbinding. Natuurlijk heb ik Odido gesproken en die verwijzen me door naar Guidion!! Natuurlijk heb ik Guidion gesproken en die verwijzen me naar Delta omdat zei de verbinding regelen. Natuurlijk heb ik Delta gebeld en die verwijzen me door naar Odido omdat ik geen diensten afneem direct bij Delta en dat dit via Odido aangevraagd moet worden. Snappen jullie het nog? Ik wacht tot maandag 04-08-2025 af en als er dan geen werkende verbinding is dan raap ik de Odido spullen bijelkaar en stuur ik het retour en zeg ik mijn abonnement op!! Helemaal klaar mee!!!! Ik raad Odido NIEMAND aan!!