Befestigungsmail van KPN dat T-mobile-thuis mijn internet abonnement wil overnemen.
Befestigungsmail van T-mobile-thuis dat KPN de overname goed gekeurd heeft.
Op 01-08-23 aangesloten op internet van T-mobile-thuis met Ipnummer van ISP T-mobile-thuis door installateur ( Guidion ). Glasvezel/ Fritzbox
Internet werkt voor mij dus 100%
Internet IP van oude provider ISP KPN doet het niet meer.
Facturen krijg ik van KPN.
Wie heeft het zelfde probleem gehad en kunnen oplossen?
Alvast bedankt voor een antwoord die mij helpt het administratieve rompslomp die ik al op mij zie toekomen verkorten kan .
D.W
Bladzijde 1 / 2
Hoi Eric fijn dat je weer ochtends op het forum zit .
Kijk daar begint het al .
Punt 1
Ik wil helemaal geen ingang met terugwerkende kracht hebben . Waar staat dat? Ik heb een bericht van T-mobile-thuis gekregen dat op de 01-08-23 een installateur langskomt " dan kan je van je T-mobile-thuis internet genieten " . Die was er ook op de 01-08-23. Die ging weg en ik had van mijn T-mobile-thuis internet genoten maar niet meer van KPN dus super overstapservice
Punt 2
Moderators zijn gewoon medewerkers van T-mobile-thuis die kunnen klachten doorgeven en sommige oplossen . Wat ze ook doen .
Punt 3
Ik ben dus bij T-mobile-thuis vanaf de 01-08-23 ( T-mobile-thuis heeft mij afgesloten van KPN)en heb een abonnement dat tot 31-07-24 loopt. 12 maanden langer wil ik niet. Ik heb een abonnement de eerste 8 maanden 30 euro naar de 31-07-24 heb ik geen internet meer nodig. Ik betaal bij KPN 68,50 per maand in het vooruit. Dat zijn dus voor august alleen 38,58 meer voor september heb ik al weer 68,50 betaald. Dat zijn dus kosten die ik tot nu gemaakt heb . ( mischien kunnen wij een topic opmaken wat indirecte kosten voor een T-mobile-thuis klant zijn )
Ik wil met je ook niet lang meer in discussie gaan over dingen die je niet kan oplossen vor mij. OF KAN JIJ MIJ ZEGGEN WAT DE INSTALLATEUR OP DE 01-08-23 BIJ MIJ GEDAAN HEEFT ( sorry voor de grote letters maar dat verklaart een groot probleem en kan het oplossen)
Met vriendelijke groet
Het klopt dat super users geen persoonlijke informatie kunnen zien. We kunnen ook niet in t-mobile systemen, geheel vergelijkbaar als wat jij kan zien over mij dus.
Het is een klant helpt klant forum, Moderators lezen mee. Als je langer op dit forum zit leer je waar technische mogelijkheden zitten maar ook wat moderators vanuit hun klantenservice rol doen. Vandaar mijn observatie dat jij over indirecte kosten spreekt en een abonnement met terugwerkende kracht wil laten ingaan en dan ook nog met terugwerkende kracht een abonnement van een andere provider wil stopzetten. Dat hebben ze nog niet eerder gedaan. Alleen kosten die aan t-mobile ten onrechte werden gefactureerd kunnen ze crediteren.
Je zet dan een bedrag van 137 euro naast 30 euro. Dat komt heel ongeloofwaardig over. De aanbieding prijs van t-mobile geldt immers een x aantal maanden, daarna betaal je de normale prijs.
Eric ik zie dat je zo als ik geen moderator bent. Wel zit je dagelijks op het forum . Het is mooi dat je probeert klanten te helpen door je bevindingen op het forum te zetten . Jammer kan ik je bevindingen niet volgen . Men heeft mij door de klantenservice naar het forum gestuurd omdat hier ook moderators ( medewerkers van T-mobile-thuis het forum is immers een deel van het klantenservice ) langskomen die mij helpen kunnen. Je heeft als super deelnemer op het forum niet toegang tot alle gegevens of wel ? Ik ben nu al +- 137 euro kwijt aan KPN terwijl ik alleen internet bij T-mobile-thuis voor 30 euro heb en had. Als jij in mijn situatie zit en dat leuk zou vinden dat mag . Ik niet . De overstapservice moet ik dus betalen . Dat staat nergens. Ik zou het wel waarderen al jij van het klant helpt community mij helpt die centen terug te halen . Als je dat wil alvast bedankt.
Verder wacht ik op een moderator die mijn probleem kan regelen. Het probleem blijft ook naar de 7e bestaan.
Ben wel benieuwd op je reactie.
Met vriendelijke groet
Ach Eric ben alleen bij het verzamelen van gegevens.
Wat zijn de kosten als ik nu weer afstap van T-mobile-thuis en van wie was de installateur KPN Guidion of KPN-netwerk?
Dat kunnen jullie toch zeker beantwoorden.
Alvast bedankt
Hoi @Klanttv ,
Volgens mij hebben moderators nu al een paar keer bevestigd dat met het bezoek van Guidion op 7 september je abonnement bij t-mobile administratief zal ingaan en dan automatisch KPN zal worden beëindigd. Tot die dag betaal je niks aan t-mobile, hoe graag je ook zou willen. Wacht gewoon deze dag af, veel spannender kun je het niet maken.
Cal
Je zegt het
Ik heb internet van T-mobile-thuis vanaf 01-08-23 aangesloten door T-mobile-thuis.
Ik ben van van KPN TV internet en telefoon afgesloten vanaf 01-08-23 door T-mobile-thuis.
Dat bestrijdt T-mobile-thuis niet.
Verder zeg je dat ik de kosten moet dragen voor het abonnement dat ik bij KPN had niet alleen tot de fysieke aansluiting door de installateur op de 01-08-23 ( vanaf die dag heb ik internet van T-mobile-thuis en geen TV internet en telefoon van KPN) maar tot er weer een monteur voor de 2 keer bij mij langskomt.
Dat word ook niet door T-mobile-thuis bestreden.
Verder word door T-mobile-thuis niet bestreden dat de installateur op de 01-08-23 voor de klant een werkende aansluiting heeft opgeleverd. Dus klant had van het abonnement wat hij met T-mobile-thuis heeft afgesloten vol kunnen profiteren vanaf 01-08-23 maar niet meer van zijn KPN abonnement.
Cal kan je dat alles bevestigen a.u.b.
Was de installateur op de 01-08-23 van Guidion KPN of KPN-netwerk? Kan op zijn foto geen logo zien. Het zou misschien interessant zijn het verhaal dat ik de installateur voor de 01-08-23 heb afgezegd snel te onderzoeken .
Kan ik een copy van het gespreekslog tussen mij en T-mobile-thuis klantenservice hebben?
Cal een antword alleen voor iemand die dat hier leest ik weet de antwoord .
Kunnen er 2 abonnementen op het zelfde moment door 1 IP-ADRES in een normale huisaansluiting?
Hoi @Klanttv, goed dat je jouw vragen stelt! Voor de duidelijkheid en dit heb ik hiervoor ook gezegd: je bent inderdaad momenteel aangesloten op ons internetsignaal. Wij hebben echter jouw abonnement nog niet actief gemeld en daarom betaal je bij ons nog geen cent totdat de installatiemonteur van Guidion jouw abonnement actief meldt. Hierdoor betaal je niet voor twee abonnementen tegelijkertijd, maar slechts voor één abonnement, namelijk tot de 7e voor die van KPN en na de 7e voor die van ons. Zodra de monteur van Guidion jouw abonnement actief heeft gemeld seinen wij KPN in om jouw abonnement op te zeggen. Momenteel gebruik je hun internetsignaal niet, maar vergelijkbaar met het afkoppelen van een modem zorgt dit niet automatisch voor een opzegging bij KPN.
De installatiemonteur van Guidion kan dit voor je oplossen op 7 september, ik kijk uit naar het bezoek van Guidion!
Sorry kruis post
De installateur van T-mobile-thuis was er al op de 01-08-23 en het internet liep 100% op die dag bevestigd .
Dus ik neem niet meer actief KPN internet maar moet wel betalen.
Dat is een leuk verhaal.
Het is toch niet 1 april vandaag.
Verder lees ik
"Het klopt dus dat je wel signaal van ons krijgt, maar dat je hier nog niet voor betaalt.
Vervolgens sturen wij een seintje naar KPN en vervolgens is je abonnement bij hen volledig opgezegd! "
Wat is het verschil tussen een abonnement half en volledig opgezegd?
Voor mij als klant was het verschil dat ik geen service meer van KPN had vanaf 01-08-23 maar wel betaal.
Cal je schrijft:
"Hoi @Klanttv, geen zorgen, dit komt helemaal goed! Zoals Cheyenne terecht aangeeft zal je abonnement volledig actief worden na het bezoek van Guidion op de 7e"
Dus je geeft toe dat mijn abonnement al actief is bij T-mobile-thuis en ik niet meer bij KPN zit. Dat is al een toezegging.
Verder schreef je
"Geen zorgen, wij zullen ervoor zorgen dat je niet met dubbele kosten zit en zullen je voor ons internet niks in rekening brengen totdat Guidion op 7 september langs is geweest. Dit komt hiermee helemaal goed!"
Dus dat is een toezegging dat ik de dubbele kosten die ik nu heb terug krijg.
Mijn abonnement bij KPN was 2x zo duur dan bij T-mobile-thuis.
Hoi @Klanttv, sinds de overzetting naar ons signaal neem je niet meer actief internet af van KPN, maar is hun abonnement nog wel op de achtergrond actief omdat wij dit nog niet voor je hebben opgezegd en daarom loopt de betaling via hen door. Daarentegen hebben wij je abonnement bij ons nog niet actief gemeld omdat hiervoor eerst de monteur van Guidion langs moet komen. Het klopt dus dat je wel signaal van ons krijgt, maar dat je hier nog niet voor betaalt.
Vervolgens sturen wij een seintje naar KPN en vervolgens is je abonnement bij hen volledig opgezegd!
CAL , wij praten/schrijven om de soep.
Ik had bij KPN TV internet Telefoon Mail .
Die heb ik vanaf de 01-08-23 niet meer omdat ik nu bij T-mobile-thuis zit. Maar betaal wel bij KPN.
.
Is dat nu eindelijk duidelijk .
Hoi @Klanttv, geen zorgen, dit komt helemaal goed! Zoals Cheyenne terecht aangeeft zal je abonnement volledig actief worden na het bezoek van Guidion op de 7e. Vervolgens zal de overstapservice ook automatisch naar voltooid springen en zullen wij KPN direct voor je opzeggen. Mocht je KPN liever zelf willen opzeggen, houd er dan graag rekening mee dat ze één maand opzegtermijn zullen rekenen. Hierdoor is het efficiënter om de opzegging via ons te laten lopen.
Geen zorgen, wij zullen ervoor zorgen dat je niet met dubbele kosten zit en zullen je voor ons internet niks in rekening brengen totdat Guidion op 7 september langs is geweest. Dit komt hiermee helemaal goed!
Nora wij kommen er langzaam dichter bij .
Ik ben er al uren bezig met KPN , Guidion en T-mobile-thuis.
Als u onderaannemers zijn zaken niet op order heeft moeten jullie er achteraan gaan.
U ( T-mobile-thuis of Guidion ) moet er achteraan kunnen gaan wie er op de 01-08-23 op mijn adres gewerkt heeft .
Ik kan dat wel via mijn kamera!!!
Wat gebeurt er als ik nu KPN van mijn kant opzeg
Mijn aanspreekpartner is volgens mijn bijstand EN T-mobile-thuis T-mobile-thuis. Ik kan via de log van mijn modem bewijzen dat ik de hele tijd Internet van ISP T-mobile-thuis heb.
‐-----------
Ik betaal nu bij KPN voor TV Telefoon en Internet terwijl ik Internet van af 01-08-23 van T-mobile-thuis heb. Rekening voor august en september .
Deze tekst is via ISP T-mobile-thuis naar community.t-mobile.nl gestuurd
Hi @Klanttv, dat is vreemd! Ik zie hier dat Guidion ons heeft laten dat je hebt afgezien van de installatie door een monteur en hierdoor de afspraak niet door hebt laten gaan. Ik heb meteen met Guidion gebeld, maar zij vertellen mij hetzelfde. De afspraak is geannuleerd en zij zijn niet langs geweest. De informatie klopt aan deze kant. Als je wilt, kun je ook zelf eens bellen met Guidion om deze informatie te checken: 020-3232766. Omdat Guidion niet is langs geweest, is je abonnement nooit officieel gestart en betaal je nu ook nog niet voor je verbinding.
Ik zie dat er inmiddels een nieuwe afspraak staat voor 07-09-2023 met Guidion om de installatie af te ronden. Na de installatie zal je abonnement officieel actief zijn!
Een foto van de Media converter
Dat is een screenshoot van de router
Wie was de goede man die er was de Kerstman? Is dat mijn probleem of die lijn goed of niet goed overgezet was?
Dus de officiële start voor mijn abonnement is de 01-08-23.
Nora de installateur heeft op de 01-08-23 bij mij een werkende aansluiting afgeleverd. Hoe kom je aan de bewering dat ik heb afgezien van de installatie. Met de ip adress 31.201.xxx.xxx.
Dus wie heeft mij deze ip adress gegeven?
Als er iets niet aan of afgemeld is moet T-mobile-thuis dat maar Intern oplossen (Guidion is voor de klant T-mobile-thuis)
Dat is bijna een verhaal voor de rijdende rechter of een ziekenhuis
Hi @Klanttv, omdat je gebruik maakt van de overstapservice, wordt het abonnement bij ons pas geactiveerd als Guidion de lijn heeft overgezet. Pas als dit gedaan is, wordt het abonnement van KPN stopgezet.
De Guidion monteur heeft aangegeven dat je hebt afgezien van de installatie. Hierdoor is de lijn niet overgezet, waardoor het abonnement van KPN nog niet opgezegd kan worden. Dit is ook de reden dat ik opnieuw een Guidion monteur voor je aangestuurd heb. Zodra de monteur langs is geweest en de lijn goed heeft overgezet, kan de Overstapservice voltooid worden. Vanaf dat moment gaat ons abonnement officieel van start, en wordt het KPN abonnement opgezegd. Vanaf dat moment zul je ook facturen van ons gaan ontvangen en wordt de facturatie van KPN stopgezet.
Nora je bericht staat als beste antwoord
Dat klopt niet het geeft geen antwoord op mijn vraag
Geachte Nora
Met all respect heb je mijn berichten gelezen .?????????
Is er iemand die mij vertellen kan wat T-mobile-thuis ( Guidion is voor mij T-mobile-thuis) op de 01- 08- bij mij thuis gedaan of niet gedaan heeft . T-mobile-thuis heeft immers een werkende internet verbinding afgeleverd.
Dus ik heb een verbinding via T-mobile-thuis die prima loopt ( vanaf 01-08-23 .)
Zouden er andere reden zijn dat het abonnement in de administratie van T-mobile-thuis niet in order hoor ik dat graag.
TOPIC IS
Aan wie moet ik mijn factuur betalen?
Dus ik wil graag dat T-mobile-thuis ervoor zorgt dat ik wat ik vanaf 01-08-23 aan KPN voor Tv telefoon en internet betaal terug gestort krijg (august,september) en ik wil een fatsoenlijke factuur van T-mobile-thuis hebben vanaf 01-08-23. Dus zou ik graag ook een bevestiging het best schriftelijk van T-mobile-thuis dat ik vanaf 01-08-23 internet via 31.201.xxx.xxx ( dat is het IPadres waar ik nu aan het mailen met ben en ik hoop dat er iemand is die weet welke ISP de eigenaar ervan is ) afgenomen heb .
Hi @Klanttv, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat het volgende aan de hand is.
Bij een glasvezelabonnement is het verplicht om de installatie uit te laten voeren door een monteur van Guidion. Als dit niet gebeurt, wordt het abonnement ook niet geactiveerd. Nu zie ik dat je hebt afgezien van de installatie door Guidion. Dit is de reden dat het abonnement bij ons niet geactiveerd is, en er dus ook geen signaal aan KPN is doorgegeven om het abonnement daar af te laten sluiten. Ik zal daarom Guidion opnieuw voor je aansturen, zodat zij de installatie kunnen voltooien en hiermee ervoor kunnen zorgen dat het abonnement bij KPN stopgezet kan worden! Je krijgt vanzelf een e-mail en SMS van Guidion om een afspraak hiervoor in te plannen.
FF nog een keer duidelijk maken: ik ben bij T-mobile-thuis aangesloten
Dat is mijn IP-adres.
31.201.XXX.XXX
Mijn IP-locatie:
Netherlands, Flevoland, Almere Stad
Internetprovider: T-Mobile Thuis
Geachte Cheyenne
De laatste op update voor mijn bestelling was de 15-7-23 dus ik heb geen Klantnummer.
Intussen was Guidion de 01-08-23 hier en heeft het internet T-mobile-thuis aangesloten.
DUS INTERNET T-mobile-thuis WERKT
TV telefoon en internet van KPN werkt dus niet meer . Krijg wel rekeningen van KPN en niet van T-mobile-thuis.
misschien helpt dat om mij te vinden . Laatste kontakt per tel. Met T-mobile-thuis..
Heb nog geen antwoord van hun
Update over je melding
Kenmerk: 2370/XXXXX
Mod edit: klantnummer verwijderd
refComId:_a5I6N00000DaWAQUA3:refComId
Beste Dietrich,
Vandaag hebben we contact gehad over je vraag. Ik heb de melding doorgezet naar onze technische dienst. Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een reactie. Je referentienummer is: 65364757. We houden je op de hoogte van de voortgang.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.