Skip to main content

Sinds de overgang naar Odido al problemen met de tv ontvangst.
Meerder mails gestuurd maar tot op heden nog geen reacties gehad op de mails (vanaf oktober al bezig) bij de klantenservice altijd heel vriendelijk, allerijl oplossingen worden aangedragen. Tevens wordt er standaard vermeld dat nog zit te wachten op antwoorden op mijn mail.
Mocht u als Odido u toezeggingen niet na kunnen komen communiceer er dan gewoon eerlijk en open over. Maar nergens op reageren geeft mij toch een bepaald gevoel.
Ik begin toch echt te twijfelen of Odido wel zo betrouwbaar is.

Ook nu geen reactie van Odido!!!

@bal24 Goedemiddag, de moderators reageren op volgorde van binnenkomst bericht.

Je topic opnieuw onder aandacht brengen is redelijk zinloos.

Vul ondertussen je community profiel helemaal in dat scheelt alweer vragen van de moderators. (Zie mijn onderschrift)

Hopelijk wordt je snel geholpen.

Groetjes

Hi ​@bal24, excuus dat we je dit gevoel geven! Dat willen we absoluut niet. Wel is onze mail niet meer bereikbaar en is dat de reden dat je geen reactie ontvangt. Wel zie ik dat je geregeld contact met ons hebt via een andere weg. Ik verwelkom je bij deze ook dan graag op de Community! Is jouw in december vervangen Mediabox draadloos aangesloten? Ik zie namelijk dat je gisteren nog contact hebt gehad met ons en er uiteindelijk voor een wifi versterker is gekozen. Afhankelijk van hoe jouw Mediabox staat aangesloten en de afstand tot het modem, kan dit zeker helpen. Je hebt met deze collega een belafspraak voor volgende week om de uitkomst te bespreken. Dat is fijn! Hopelijk is er een goede uitkomst!

Dank voor u reactie.

U geeft aan dat de mail niet bereikbaar is echter deze optie wordt nog steeds op uw site gegeven om klachten te kunnen mailen. Ik vind het dan ook niet netjes dat als u weet dat deze optie niet werkt er op uw site niets over gezegt wordt. Dat ik moet kiezen om gebruik te maken van een extra wifi versterker is niet waarvoor ik heb gekozen toen ik de overstap naar Odido maakte. Ik wil graag internet draadloos en tv kijken zonder hinderlijke onderbrekingen van beeld en geluid. Volgens mij is dit ook wat u aanbied.

Vanaf gisteren regelmatig een speedtest aan het doen en ook vandaag weer fluctuerende waardes tussen de 36.5 en 435.5 in de snelheid dat ligt volgens mij niet aan een wifi versterker. Maar we gaan het testen en zullen zien.

Hi ​@bal24, die snap ik helemaal! Waar zie jij echter dat mailen nog een optie is? Op onze contact pagina op de website, is dit geen optie meer. Staat het nog ergens, stuur mij dan de link door. Hou mij inderdaad op de hoogte van de uitkomst, ik sta voor je klaar!

Via deze verwijzing bedoel ik. Daar wordt ook geen respons op gegeven.

Hoi ​@bal24, ik wil dit graag intern doorzetten! Zou je misschien de link met mij willen delen? Dan kunnen we dit verbeteren. Groetjes, Ishana

Op www.odido.nl en dan op klachten zoeken.

Dan kom je bij een formulier wat doorgestuurd wordt.

Hi ​@bal24, ik vermoed dat jij het niet over mailen hebt, maar het invullen van ons contactformulier. Dit pakken wij wel op, maar hier staat een grote wachttijd op. Daarom ben ik blij dat je nu via een andere weg contact hebt gezocht!

Reageer