Sinds de overgang naar Odido al problemen met de tv ontvangst.
Meerder mails gestuurd maar tot op heden nog geen reacties gehad op de mails (vanaf oktober al bezig) bij de klantenservice altijd heel vriendelijk, allerijl oplossingen worden aangedragen. Tevens wordt er standaard vermeld dat nog zit te wachten op antwoorden op mijn mail.
Mocht u als Odido u toezeggingen niet na kunnen komen communiceer er dan gewoon eerlijk en open over. Maar nergens op reageren geeft mij toch een bepaald gevoel.
Ik begin toch echt te twijfelen of Odido wel zo betrouwbaar is.
Ook nu geen reactie van Odido!!!
Je topic opnieuw onder aandacht brengen is redelijk zinloos.
Vul ondertussen je community profiel helemaal in dat scheelt alweer vragen van de moderators. (Zie mijn onderschrift)
Hopelijk wordt je snel geholpen.
Groetjes
Hi
Dank voor u reactie.
U geeft aan dat de mail niet bereikbaar is echter deze optie wordt nog steeds op uw site gegeven om klachten te kunnen mailen. Ik vind het dan ook niet netjes dat als u weet dat deze optie niet werkt er op uw site niets over gezegt wordt. Dat ik moet kiezen om gebruik te maken van een extra wifi versterker is niet waarvoor ik heb gekozen toen ik de overstap naar Odido maakte. Ik wil graag internet draadloos en tv kijken zonder hinderlijke onderbrekingen van beeld en geluid. Volgens mij is dit ook wat u aanbied.
Vanaf gisteren regelmatig een speedtest aan het doen en ook vandaag weer fluctuerende waardes tussen de 36.5 en 435.5 in de snelheid dat ligt volgens mij niet aan een wifi versterker. Maar we gaan het testen en zullen zien.
Hi

Via deze verwijzing bedoel ik. Daar wordt ook geen respons op gegeven.
Hoi
Op www.odido.nl en dan op klachten zoeken.
Dan kom je bij een formulier wat doorgestuurd wordt.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.