Skip to main content

Sinds een aantal weken hebben we geen geluid als we via de Odido-app radio willen luisteren. Ik heb de app inmiddels al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft geen resultaat. Ik kan gewoon door de radiozenders heen gaan maar geen enkele heeft geluid. We hebben een LG 65G4 tv. 

Hey ​@Joost031975, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je van de lekkerste hitjes kunt genieten op de radio, daarom kijk ik graag met je mee. Dit is wel een bijzonder geval en heb ik nog niet eerder gehoord. Dus het geluid werkt wel bij de normale zenders maar bij alle radio zenders dus niet? Heb je toevallig extern audio apparatuur aangesloten of verloopt het geluid via de boxen van de tv? Als je extern audio apparatuur hebt aangesloten zou je die dan eens willen loskoppelen om te kijken of het geluid dan wel werkt?

Zou je jouw profiel ook willen aanvullen met je geboortedatum? Dan kan ik met je meekijken! Alvast bedankt.


Beste Tommie,

Het geluid werkt inderdaad niet bij de radiozenders maar wel bij tv kijken. Er is geen externe speaker aangesloten. 


Dank je voor de bevestiging ​@Joost031975, zou je alleen nog je geboortedatum willen aanpassen? Deze komt niet overeen met wat ik in mijn systeem heb staan. Dan kan ik dit verder voor je gaan onderzoeken! Geef je mij hier een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt. 


De geboortedatum is aangepast. 


Hey ​@Joost031975, het lijkt erop dat hij de geboortedatum niet heeft opgeslagen, zou je die nogmaals kunnen wijzigen? Alvast bedankt! 


Beste Tommie,

Is de geboortedatum nu wel correct opgeslagen?

Groeten,

Joost


Hi ​@Joost031975, yes! Helemaal perfect. Ik ga je helpen alsnog van de radio te kunnen genieten. Zou jij onderstaande punten kunnen doorlopen:

  • Werkt het geluid van de radio wel via de Odido Online TV app op een mobiel apparaat wanneer je bent ingelogd met jouw gegevens?
  • Kan je eens de geluidsinstellingen aanpassen in de Odido TV app op je televisie? Zet hier Dolby uit, dat doe je zo: Menu -> Account -> Instellingen -> Audio -> Zender audio codec.
  • Heb je deze problemen ook op onze Mediaboxen? Je hebt er twee zie ik.

Ook ontvang ik graag de onderstaande informatie:

  • Wat is de software versie van de tv?
  • Welke afstandsbediening gebruik je?
  • Welke versie van de Odido TV app gebruik je? Check dit in het menu.

Dankjewel! 😁


Hoi,

Ik heb wel geluid via mijn telefoon en via de mediabox. Het wijzigen van de geluidsinstellingen heeft geen effect. Wanneer ik een radiozender kies krijg ik wel de volgende melding

”Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?”

Nog een keer proberen heeft echter geen effect. 
 

De tv heeft softwareversie 23.21.57

Ik gebruik de afstandsbediening van de televisie 

Appversie 2.0.5364


Hi ​@Joost031975, duidelijk! Het lijkt er dan op dat de Radio functie helemaal niet werkt en niet alleen het geluid. Ik ga dit doorzetten naar ons TV team. Ik heb alleen één vraag gemist en dat is welk besturings systeem er staat op jouw LG. Dat check je vaak hier: Ondersteuning, TV-informatie. Laat het weten, dan zet ik het door!

voor moderators: check teamnotes


Volgens mij is dat webOS24 / 9.2.2-2605


Dankje ​@Joost031975, ik heb het ticket voor je doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder onderzoeken! 


Reageer