Skip to main content

Hallo, 

Wij hebben al langere tijd problemen met onze Vodafone entone tv box. Deze loopt vaak vast. We moeten de stekker eruit halen om hem opnieuw op te starten. Is er een mogelijk om deze om te ruilen?  

Hoi @nick_ultras, zeker! Ga je akkoord met het omruilen naar de nieuwe Mediabox? Je kunt hier alles lezen over de nieuwe Mediabox: https://community.odido.nl/tv-493/nieuw-bij-odido-tv-mediabox-358793. Groetjes, Ishana

Jazeker, dat zou hoop ik een hoop schelen. 

Hi @nick_ultras, duidelijk! We gaan dat zeker regelen. Ik zie echter dat er momenteel een bedrag openstaat en dat je de laatste rekening hebt geweigerd. Je kunt deze rekening betalen via bijvoorbeeld Mijn Odido of de herinnering die wij je gestuurd hebben. Als de betaling ontvangen is, regel ik de omwisseling van de TV Box naar de Mediabox. Dat is dan zo gepiept. Dankjewel! 😁

Hi

zou ik mijn mediator kunnen omwisselen voor een nieuwe. Ik ondervind allerlei problemen en met de info op de community kom ik er niet uit.

bvd

Hi ​@Boerengat, ik ben er voor je! Ik zie inderdaad dat je nog een ouder model in bezit hebt. Ik heb deze meteen omgeruild voor onze Mediabox. Je krijgt hier een e-mail over en ontvangt een trackinglink van bezorgdienst zodra deze in hun handen is. De andere TV Box hoeven wij niet retour, je kunt deze bijvoorbeeld afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Veel plezier ermee!

Hallo,

Volgens onze administratie is alles gewoon betaald en staat er geen factuur open?! Willen jullie de box verzenden?

Hey Cheyenne

dank voor je snelle aktie. Alles draait weer als een zonnetje!

De tv box kan ik afleveren bij het milieupark, zo begrijp ik..

Hi ​@nick_ultras, alles is nu inderdaad voldaan. Mega bedankt! Ik heb de wisseling meteen in orde gemaakt. Je krijgt hier een e-mail over en ontvangt een trackinglink van bezorgdienst zodra deze in hun handen is. De andere TV Box hoeven wij niet retour, je kunt deze bijvoorbeeld afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Veel plezier ermee!

Klopt ​@Tomato0, goed gezien. Heel veel plezier met de Mediabox!

Reageer