Skip to main content
Beantwoord

tv box blijft herstarten

  • October 5, 2025
  • 25 reacties
  • 153 Bekeken

Hi

 

sinds kort blijft de tvbox herstarten.

al gedaan:  modem herstart, tvbox herstart. Reset gedaan d.m.v. pinnetje ingedrukt houden. ARc staat actief.  Ik weet het niet meer. Wie kan er helpen?

 

Dankje

Beste antwoord door smokum038

Helemaal goed ​@smokum038, ik heb hem voor je aangevraagd.

Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel kijkplezier!  

 

@Tommie van Odido  Ontvangen, en alles werkt weer. Bedankt!

25 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • October 6, 2025

iemand? Die klote support is ook al niet bereikbaar.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • October 7, 2025

Hi ​@smokum038, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken en daarom kijk ik graag met je mee. Ik vermoed dat het gaat om onze oude Tv Box. We gaan deze binnenkort uitfaseren en ik ruil hem daarom graag voor je om naar een nieuwe Mediabox. Hiervoor heb ik alleen wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan in dit topic een seintje geeft dan kijk ik met je mee! Alvast bedankt. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • October 7, 2025

Gedaan. Dankjewel!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • October 8, 2025

Hey ​@smokum038, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik ben meteen voor je gaan kijken, alleen zie ik dat je zowel in bezit bent van de Mediabox, deze is echter op 6 oktober opgezegd, en een Amino Aria 7X. Kan je mij uitleggen waarom de Mediabox is opgezegd en of dit probleem dus ook speelt op de Amino Aria 7X? Dan ruil ik de Amino opnieuw voor je om naar de Mediabox! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • October 8, 2025

@Tommie van Odido  Die opgezegd omdat ik die niet gebruik. Maar ligt momenteel op een andere locatie. vandaaruit gaat hij retour. Dus geen idee of die werkt of niet. helaas.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • October 9, 2025

Zal ik de oude voor de zekerheid dan maar vervangen voor een Mediabox ​@smokum038? Zorg je dan wel dat je deze op de juiste locatie ontvangt en installeert? De oude Tv Boxen gaan we binnenkort uitfaseren dus deze stap zal uiteindelijk gemaakt moeten worden. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • October 9, 2025

@Tommie van Odido  Graag!  Adres staat goed.  Dankjewel!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • October 10, 2025

Helemaal goed ​@smokum038, ik heb hem voor je aangevraagd.

Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel kijkplezier!  


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • October 10, 2025

@Tommie van Odido  Geweldig! Dank voor je hulp 🙏


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • Antwoord
  • October 12, 2025

Helemaal goed ​@smokum038, ik heb hem voor je aangevraagd.

Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel kijkplezier!  

 

@Tommie van Odido  Ontvangen, en alles werkt weer. Bedankt!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • October 13, 2025

Top, superfijn om te horen ​@smokum038


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • January 19, 2026

Hi, ik krijg een factuur voor de tv box die niet retour hoeft, omdat ik deze niet retour heb gestuurd. kan dat worden opgelost?

 

Dankje


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • January 20, 2026

Hey ​@smokum038, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat jij in mei 2024 een Mediabox hebt aangevraagd, toen had je een Mediabox en een Amino Aria 7X, de Amino hoeven we inderdaad niet meer retour, de Mediabox wel. Heb je die nog thuis liggen toevallig? Dan kun je hem alsnog retourneren en dan kan ik de boete vergoeden voor je! Het gaat om de Mediabox met het serienummer: GZ23120520908634. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • January 21, 2026

@Tommie van Odido  Ja, die heb ik nog liggen, met genoemde serie nr.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • January 22, 2026

Top ​@smokum038! Zou je die dan nog willen retourneren? Dat kan ook gemakkelijk zonder QR-code: Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. 

Bewaar het verzendbewijs goed en houd de Track&Trace in de gaten, als hij door ons ontvangen is dan kan ik de boete vergoeden!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • April 22, 2026

hi

 

dhl punt snapt er niets van heb je een qr code voor mij om te  verzenden? Dankje


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@smokum038, deze QR code is inmiddels verlopen. Wij kunnen geen nieuwe aanmaken omdat deze al geretourneerd had moeten zijn. Sorry! DHL is echter verplicht het pakket aan te nemen zonder QR code, je kan aan hen aangeven dat het pakket naar Odido moet. Let wel: Express punten accepteren deze werkwijze niet. Kan je het nogmaals proberen? Als dit DHL punt het niet accepteert, hoor ik graag om welk DHL punt dit gaat, mits dit geen DHL Express punt is!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • April 23, 2026

@Cheyenne van Odido   Kun  je niet gewoon een verzendlabel verstrekken? Waarom moet dit zo moeilijk. Ik snap dat ik dat moet aangeven, maar ze pakken het niet op.

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@smokum038, als ik dat had kunnen regelen had ik het graag gedaan. Ik kan deze echter niet zomaar aanmaken zonder zending, en deze is verlopen. Wij hebben een officiele afspraak met DHL. Zolang je naar een bemand DHL punt gaan die niet Express is, moet DHL de zending gratis aannemen en naar ons verzenden. Doen ze dat niet, dan wil ik graag een melding maken bij DHL en hoor ik graag om welk punt dit precies gaat!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • May 4, 2026

Het is verzonden, kunnen jullie het van de factuur afhalen?

 

 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Internet + TV
  • May 5, 2026

Hi ​@smokum038, wat super om te zien dat je het pakket naar ons teruggestuurd hebt! Ik wil je hier graag mee verder helpen. Het moderatieteam staat klaar om je te helpen. Houd er rekening mee dat dit net op een andere manier gaat dan je van ons gewend bent. Voor de verificatie stuur ik je een DM om je gegevens te verifiëren. Na een succesvolle verificatie, gaan we verder voor je aan de slag. Laat een reactie in het topic achter zodra je de DM hebt beantwoord. We zullen je dan weer verder helpen in dit topic.  Alvast bedankt voor je begrip en de genomen moeite! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • May 5, 2026

Hi, zie Dm

 

Dankje


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@smokum038, geweldig! Bedankt hiervoor. Ik heb de vergoeding meteen in orde gemaakt. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail. We verrekenen dit met de eerst volgende rekening!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • May 19, 2026

Credit lijkt nog niet te zijn toegepast gezien openstaande kosten, kan dit in orde worden gemaakt?


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Internet + TV
  • May 20, 2026

Hi ​@smokum038, ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik zie dat de vergoeding gelijk voor je geregeld is op 6 mei. Hier heb je ook een bevestiging van ontvangen per e-mail. De vergoeding wordt verrekend met de aankomende factuur, deze wordt binnenkort zichtbaar in jouw Mijn Odido account. De vergoeding zal helemaal verrekend worden met de factuur van mei, waardoor je deze maand niet meer hoeft te betalen. Wat er dan nog van de vergoeding overblijft, zal gelijk worden verrekend met de openstaande facturen bij ons.