Skip to main content

Hoi allemaal,

Sinds kort overgestapt naar Odido en erg tevreden. Loop echter wel tegen 1 probleem aan namelijk dat de Odido TV app niet laad op mijn Samsung Odyssey OLED G8 G80SD monitor. App blijft op zwart beeld hangen na het opstarten. Heb de app al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd etc maar dit lijkt allemaal niet te werken. Heb al vaker problemen voorbij zien komen maar nog niet met dit type scherm. 

Iemand hier meer ervaring mee of iemand die een oplossing heeft? Of moet ik wachten tot er weer een update beschikbaar is en dan hopen dat het dan wel werkt?

Alvast dank!

Ik had hetzelfde probleem op mijn Samsung tablet en de oplossing daar in de comunity geplaatst.

Geen idee of dit hetzelfde probleem is als ik had met mijn Samsung tablet en geen idee of de oplossing ook werkt voor Samsung monitoren. De oorzaak was dat om mijn tablet Samsung DeX geactiveerd was. 

" Ik heb hetrzelfde probleem gehad op mijn Samsung Tab S8+ terwijl de Odido TV app wel goed werkte op mijn Samsung Galaxy S23+.

Het probleem werd in mijn geval veroorzaakt doordat op mijn tablet Samsung Dex aanstond. Als dit wordt uitgezet (Instellingen > Verbonden apparaten > Samsung DeX > DeX afsl.) dan doet de Odido TV app het weer. Wordt DeX weer aangezet, dan krijg je een zwart scherm als je OdidoTV probeert te starten en sluit de app zichzelf  af. "

Dank voor de reactie! Dit scherm beschikt echter niet over samsung dex en draait op Tizen os van Samsung. Heb veel problemen voorbij zien komen maar nog niet met dit type scherm. Probleem speelt dus al een tijdje denk ik.

Mocht iemand dit probleem ook ervaren met een Samsung TV of Samsung smart monitor, vraag dan om de beta op. Aanmelden kan via https://community.odido.nl/tv-493/odido-tv-beta-samsung-2022-modellen-en-nieuwer-369320

Mijn problemen zijn met de beta app verholpen!

Reageer