Skip to main content

Sinds kort kan ik skyshowtime op de mediabox niet meer openen. Krijg de melding. This app needs updating. Please update this app from your device app store

Als ik dan naar Google Play Store ga op het apparaat kan die skyshowtime daar niet vinden.

Het heeft maanden zonder problemen gewerkt 

Als je bij de Playstore naar geïnstalleerde apps gaat en daar kijkt of er updates zijn? 

Zijn geen updates beschikbaar 

Hi ​@Gertdb, dat is niet handig! Ik twijfel of dit bij ons ligt. Kan je daarom:

Helpt dit? Laat het weten!

Ik heb de app zelf niet geinstalleerd.Deze was al voor geïnstalleerd op de mediabox. Werkte de afgelopen maanden prima. Kan hem proberen te verwijderen, maar aangezien ik hem niet kan vinden in de playstore die op de mediabox staat betwijfel of ik hem terug kan zetten. 

@Gertdb Goed dat je dit aangeeft. Ik wil dat je weer kan genieten van SkyShowtime. Ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Bedoel je dat wanneer je naar de Playstore gaat op de Mediabox waarop SkyShowtime al is gedownload, je de app niet kan vinden? Is dit alleen als je de app opzoekt in de zoekbalk of zie je de app er ook niet terug als je tussen jouw gedownloade apps kijkt. 

Ik ga er in ieder geval voor je achteraan of je de app dan wel kan verwijderen. Ik durf dit nu niet zo te zeggen. Alvast super bedankt voor je geduld!

Ja in de playstore van de mediabox kun je skyshowtime niet vinden. Heb hem echter al verwijderd voor jou berichtje zag. Kan hem nu niet meer installeren want hij is er niet 

Hi ​@Gertdb, weet je zeker dat je goed zoekt in de Mediabox? Zoek bijvoorbeeld een alleen op Sky of alleen op Showtime. Helpt dit? Wij hebben het hier getest en bij verschillende collega's, die kunnen de app gewoon vinden. Ga hiervoor naar de Playstore en naar Apps & Games en vul het in. Check echt goed of je het juist invult. Zo moet het lukken!

Naar rechts scrollen levert ook geen skyshowtime op

Hi ​@Gertdb, dankjewel! Weet je zeker dat je in de Playstore van de Mediabox zit, en niet in de Playstore van je televisie? Kan je dit checken? Als wij namelijk via de Mediabox op de '’S'’ zoeken, komt Sky Showtime al te voorschijn. Kan je mij ook laten weten welke software versie jij op de Mediabox hebt staan? Ga hiervoor naar je profiel > Dit apparaat. 

Ja playstore van de mediabox

Versie 2.0.5036

Hi ​@Gertdb, is de Mediabox al eens volledig van de stroom gehaald? Maakt dit uit? Hoe is de Mediabox momenteel verbonden? Als deze draadloos is verbonden, zou jij dan eens een bekabelde verbinding willen maken om te checken of je dan wel de optie krijgt? Met de uitkomst hiervan stap ik naar het TV team om dit op te lossen!

Heb hem zojuist van de stroom gehaald. Maar zelfde resultaat.

De mediabox heeft altijd een bekabelde verbinding.

Kan je de Mediabox eens voorzien van een factory reset door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker ​@Gertdb? Ik ben benieuwd of je hem dan wel kunt vinden! 

Kan je de Mediabox eens voorzien van een factory reset door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker ​@Gertdb? Ik ben benieuwd of je hem dan wel kunt vinden! 

Dit werkte. App stond er weer bij en kon weer geopend worden.

Thx

Ah super, fijn om te horen ​@Gertdb

Reageer