Skip to main content

Ik kijk ODDIDO TV met de ODIDO App in de Samsung TV (gegevens hieronder). Ik heb geen klachten over het beeld zelf en alle kanalen werken  op zich goed. Toch is TV kijken sinds de overgang naar ODIDO een grote ergernis.

Vaak, maar niet altijd, blijft het scherm na kanaalwissel zwart. Wachten heeft geen zin, het blijf zwart. Ik moet dan een of meer tussen de naastliggende kanalen heen en weer zappen en dan kan ik pas kijken. Dit probleem doet zich willekeurig voor, de ene avond meer dan de andere. Maar ik kan mij geen avond herinneren dat het niet optreedt.

Note:

Er is geen enkel probleem (NOOIT!) met het schakelen tussen kanaal 1,2 en 3.

De ellende begint pas als ik naar kanaal 4 en verder zap, of met selectie knoppen een ander kanaal kies. Heen en weer zappen tussen omliggende kanalen (soms meerder keren) lost het wel op, maar is heel irritant.

De programma informatie (onder in beeld) komt wel. De informatie blijft enkele seconden staan en daarna blijft het beeld zwart.

Het probleem doet zich alleen voor bij de kanalen die ‘abonnee only’ zijn. Het lijkt erop dat de software telkens als ik zo’n kanaal kies dit via het netwerk gaar verifiëren en dit verifiëren om een of andere reden (timing?) mislukt. 

Het maakt geen verschil hoe ik naar een bepaald kanaal schakel: Zappen, direct nummer ingeven of via kanaallijst. Het juiste kanaal wordt wel gekozen (programma informatie verschijnt wel).

Ik heb de TV aangesloten met een kabel rechtstreeks op de switch. Als ik TV kijk is er nauwelijks of geen ander netwerk verkeer. (via Wifi zelfde probleem)

Als een zender eenmaal beeld geeft is dat beeld goed/perfect, geen hickups of andere storingen.

Ik heb 2 verschillende afstandsbedieningen. Beiden zelfde probleem

Ik weet ook zeker dat er niemand ander met mijn account kijkt. Heb hier één TV en kijk soms via de laptop.

 

Hieronder enkele gegevens.

Versie: Video MSA V600R19C10LNLD08-

-202230914-0641

Firmware: T-=NKLBDEUC-1602.2

 

TV Samsung

Modelcode:QE50Q65BAUXXN

Software versie: 0DVM35CTB00605B

 

@Tommie van Odido 

zou ik aub ook toegang kunnen krijgen voor de beta app? Bij mij doet de app helemaal niet. Zwart beeld bij het openen. 
smart tv/ monitor Samsung Odyssey OLED G8 4K 32” modelcode:LS32DG802SUXEN bouwjaar 2024

 


Hey ​@wilcokooistra & ​@sn3sie, ik weet op dit moment niet zeker of de Beta nog open is voor testers. Degene die hier over gaat is op dit moment niet aanwezig, wel heb ik een update gevraagd. Zouden jullie maandag een reactie willen plaatsen? Dan ga ik kijken of hij weer aanwezig is en/of ik al antwoord heb! 


@Tommie van Odido 

Op uw verzoek hier mijn reactie. Hopelijk is hij ook voor mij beschikbaar


Wil je hier een reactie achterlaten ​@sn3sie, dan zal ik vanmiddag de vouchercodes versturen!


Hier een reactie ​@Tommie van Odido alvast bedankt


Ik heb je de vouchercode opgestuurd via privéberichten ​@sn3sie, in dit topic staat uitgelegd hoe het werkt:  

 

 


Dank je wel ​@Tommie van Odido 


@Tommie van Odido 

ik heb het geinstalleerd. Hij doet het! Super blij mee dank je wel. Ik kan nu mijn amazon firestick opbergen


Fijn om te horen ​@sn3sie, houd wel in gedachten dat het een Béta-versie is en er nog wat foutjes in kunnen zitten.  


@Tommie van Odido Dat snap ik! Voor mij was echter een grote vooruitgang. Bij het starten voorheen had ik al zwart beeld en het bleef maar zo. 

Nu werkt alles tot nu toe vlekkeloos! Nogmaals bedankt 


Hey ​@wilcokooistra & ​@sn3sie, ik weet op dit moment niet zeker of de Beta nog open is voor testers. Degene die hier over gaat is op dit moment niet aanwezig, wel heb ik een update gevraagd. Zouden jullie maandag een reactie willen plaatsen? Dan ga ik kijken of hij weer aanwezig is en/of ik al antwoord heb! 

Beste Tommie ​@Tommie van Odido,

Is de bèta versie nog open voor testers? Zo ja is het mogelijk dat ik ‘m ook kan krijgen? Zie ook mijn topic: 

Ik hoor het graag!

Gr. Rico


@Tommie van Odido Ter aanvulling mijn Samsung tv is the frame 55LS03D(2024)

 


Reageer