Skip to main content
Sticky

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.

• October 14, 2024
  • 320 reacties
  • 8235 Bekeken
Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.
Toon eerste reactie

320 reacties

• is een Master Poster
  • August 23, 2025

Hier werkt de app ook voor geen meter. Alle zenders storing.

Ue55au7040kxxn

2024.

Heb mijn abbo aangepast en een kastje besteld. Maar die word ook maar niet verstuurd.. beetje chaos bij odido lijkt het wel. 🤣

Ook ik zou graag meedoen met de Bèta. 
QE65Q73DATXXN 

2024

Samsung

Ik wil ook graag meedoen met de Bèta test.

Modelcode: QE65S85DAEXXN

Bouwjaar 2024.

Samsung

Vergeet de beta-test maar. De nieuwste app is volgens Odido al de beta versie.

En ​@Arnold1005 wat kastje betreft: koop gewoon een goedkope t.v. box. Installeer daar de odido-tv-app op: werkt perfect. Het t.v.-kastje van Odido doet namelijk precies hetzelfde.

Ik heb de laatste tijd weer veel storingen op mijn Samsung t.v. Bij opstarten vaak 3 puntjes, die soms wel een aantal minuten blijven staan. Of de app start zich opnieuw helemaal op, wat vaak beter gaat. Dat heb ik dan liever, maar dat kan je dus niet sturen.

Wanneer hij het dan wel doet krijg ik nu vaak: er is iets mis gegaan. Probeer je het opnieuw? En die melding krijg ik soms wel 10x achter elkaar, dan weer even zwart beeld, dan weer even de uitzending, dan weer de melding, enzovoort. Vaak gaat dat na een keer of 10 a 15 over. Maar het is wel vreselijk irritant. 

Wat je dan trouwens niet moet doen is gaan zappen: dan begint het hele feest weer overnieuw….

• heeft eerste post geplaatst
  • August 24, 2025

Versie 2.0.5184

deze versie van de app is extreem instabiel. Alles geprobeerd. Opnieuw ingelogd, ge-deïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd en ingelogd maar geen verandering. De app blijft de melding “Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?” Om de 1.5 seconden zien. Kan hier AUB naar gekeken worden want dit is natuurlijk waardeloos.

• is een nieuwe Poster
  • August 24, 2025

Hier exact zelfde problemen, continu melding "er gaat iets mis". Er gaat zeker iets mis bij Odido. Weer problemen met tv app icm Samsung TV.

Wat een drama.

• is een Master Poster
  • August 25, 2025

@Sjaak316 en ​@DvH0801 Ik heb wat dit betreft ook alles al geprobeerd. App verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, t.v. opnieuw opgestart: niks werkt.

Maar ben er nu achter gekomen dat het gaat fout bij live t.v. Daar krijg je de mededeling(en) bij. 

Ik heb een ‘trucje’ ontdekt: nadat de app het doet (wat soms ook al even kan duren) 1 of 2 keer op de ‘terugspoel-knop’ van de afstandsbediening duwen (bij mij en volgens mij bij de meeste Samsungs is dat het ronde schijfje van de afstandsbediening) en daar op de linkerkant dan op duwen. Je zet het programma dan 10 of 20 seconden terug (of langer als je dat wil): mededelingen zijn dan weg. Afspelen vanaf het begin is dan ook een optie/oplossing. Of opnemen en terugkijken.

Het enige nadeel van dit: op het moment dat je wil zappen of een opname wil gaan bekijken je dan de mededeling krijgt: ‘Bevestigen. Je kijkt naar een gepauzeerd programma. Wil je stoppen?’ en dan annuleren of bevestigen. 

Het is dus geen oplossing. De app werkt wat dat betreft nog steeds niet goed. Maar je bent dan wel van de irritante mededelingen af.

• is een King Poster
  • August 27, 2025

Ze moeten het gewoon oplossen!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Auteur
  • Moderator | Internet + TV
  • August 28, 2025

Hey allemaal, Samsung heeft de nieuwe app-versie voor 2023-24 & 25 modellen goedgekeurd. Dit is ook gelijk uitgerold. Er staat een nieuwe update klaar (2.0.5694) deze kan geïnstalleerd worden en zal de problemen verhelpen. Voor de 2022 modellen wordt er nog gewacht op goedkeuring omdat de oudere modellen worden gecontroleerd met een ander proces! 

• August 28, 2025

het is echt drama met Odido met elke update van de app!!!! De laatste keer was het al performance issues en nu CONSTANT ‘Er gaat iets mis. Probeer het nog een keer?’

Ik word er ziek van, ik kan niet eens fatsoenlijk een keer TV kijken of jullie verzaken het weer met een update! Maak die app nu eens stabiel voor Samsung TV's of ik ga overstappen! Zelfs de ‘werkende’ versie was al onstabiel op TV's, laat staan die updates die er gebracht worden die het telkens weer kapot maken. Wanneer wordt dit gefixt? Ik heb een Samsung QE65QN85AATXXN.

• is een King Poster
  • August 28, 2025

Dit bij mij ook. Vandaag de app maar weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Kijken of het helpt. Heb een 2024 Samsung 

• August 28, 2025

Dit bij mij ook. Vandaag de app maar weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Kijken of het helpt. Heb een 2024 Samsung 

Werkt niet ook al geprobeerd. De workaround om even terug te spoelen met de knoppen naar links werkt wel gelukkig. Hopen op snel een update!

• is een King Poster
  • August 28, 2025

Heb je deze update . Er staat een nieuwe update klaar (2.0.5694)

• is een Master Poster
  • August 28, 2025

Hé, ​@Tommie van Odido leeft ook nog. 

Niet om het een of ander, weet niet hoe het bij anderen is, maar sinds vandaag werkt de t.v.-app zoals hij zou moeten werken. Geen ‘er gaat iets mis, probeer je het nog een keer’ meer, ik kan gewoon zappen, opnames spelen normaal af. 

Ik hoop dat het zo blijft…

Glasvezelrookie
  • September 1, 2025

​​​​

Niet om het een of ander, weet niet hoe het bij anderen is, maar sinds vandaag werkt de t.v.-app zoals hij zou moeten werken. Geen ‘er gaat iets mis, probeer je het nog een keer’ meer, ik kan gewoon zappen, opnames spelen normaal af. 

Dan heb jij geluk. Hier nog steeds heeel veel haperingen... En die app was nu juist dé reden om over te stappen (iets met digibeten in huis, dus moet zo simpel mogelijk)

• Debutant
  • September 1, 2025

Hier volgende tv Samsung qe55qn95a (2021?).
Continu de melding zoals zo velen hier.

Is hiervoor een update?

Op dit moment de update van 27/8 geïnstalleerd. 2.0.5694

Herinstallatie heeft niet mogen helpen.

Na terug spoelen kunnen we wel tv kijken.

• is een King Poster
  • September 2, 2025

Bij mij is ook nog geen update te zien. Ik heb nog 

Zie foto 

• Debutant
  • September 2, 2025

Hier volgende tv Samsung qe55qn95a (2021?).
Continu de melding zoals zo velen hier.

Is hiervoor een update?

Op dit moment de update van 27/8 geïnstalleerd. 2.0.5694

Herinstallatie heeft niet mogen helpen.

Na terug spoelen kunnen we wel tv kijken.

Vandaag zijn de problemen er niet meer. Odido iets gevonden en aangepast?

• Doet lekker mee
  • September 3, 2025

Hier helaas geen update te zien…

• is een nieuwe Poster
  • September 24, 2025

Ik heb tijdje geleden met dit zelfde probleem contact gehad met de klantenservice. Daar werd me medegedeeld dat het niet aan Odido ligt maar aan Samsung. Ik moest dus maar met Samsung contact zoeken. Alles werkte perfect en na die update van Odido niet meer, en dan ligt het aan je TV, wereld op zijn kop. Nu werkt het weer redelijk, maar niet te spreken over de service. Het voordeel is op dit moment dat ze goedkoper en stabieler (internet) zijn dan Ziggo, als dat elkaar weer benadert zou ik zeker weer een overstap overwegen.

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • September 26, 2025

Goedemiddag ​@Hezz , dank voor je terugkoppeling! Sorry om te lezen dat je dat destijds zo hebt ervaren. Fijn dat het inmiddels weer redelijk werkt, dat is goed om te horen.

Mocht je in de toekomst toch weer ergens tegenaan lopen, open gerust een topic hier op de community, wij staan altijd voor je klaar om mee te kijken en mee te denken.

Vergeet in dat geval niet je profiel aan te vullen met je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer. Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken. Goed om te weten: andere communitygebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op Mijn profiel te klikken.

Fijn weekend voor nu!

• is een Top Poster
  • September 29, 2025

Hoe staat het nu met alle issues van de Odido app icm een Samsung tv? Ik heb zelf de QE75Q73DAT maar ervaar nog steeds problemen. Vaak is bij het opstarten van de app het scherm zwart, moet dan de app opnieuw installeren. Soms zie ik een zwart beeld met enkel 3 puntjes in en wanneer ik dan de volgende zender selecteer krijg ik weer beeld. Erg vervelend….

• is een Top Poster
  • September 30, 2025

Hoe staat het nu met alle issues van de Odido app icm een Samsung tv? Ik heb zelf de QE75Q73DAT maar ervaar nog steeds problemen. Vaak is bij het opstarten van de app het scherm zwart, moet dan de app opnieuw installeren. Soms zie ik een zwart beeld met enkel 3 puntjes in en wanneer ik dan de volgende zender selecteer krijg ik weer beeld. Erg vervelend….

@Tommie van Odido 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Auteur
  • Moderator | Internet + TV
  • October 1, 2025

Hey ​@MvdB1977, kun je mij precies vertellen hoe je de tv afsluit? Is dat met de app open of sluit je eerst de app af? Samsung tv's laten de app namelijk niet in real-time draaien in standby modus, hierdoor moet je de app echt handmatig afsluiten om hem bij het opstarten goed te krijgen zonder het laden. Als je dit niet doet krijg je dus wat je hier beschrijft en moet je de app opnieuw opstarten. 

• is een Top Poster
  • October 2, 2025

@Tommie van Odido eerlijk gezegd doe ik dat beide, ik ga het even in de gaten houden en kijken of dit het oplost

TFH
  • is een Top Poster
  • October 15, 2025

Hey ​@MvdB1977, kun je mij precies vertellen hoe je de tv afsluit? Is dat met de app open of sluit je eerst de app af? Samsung tv's laten de app namelijk niet in real-time draaien in standby modus, hierdoor moet je de app echt handmatig afsluiten om hem bij het opstarten goed te krijgen zonder het laden. Als je dit niet doet krijg je dus wat je hier beschrijft en moet je de app opnieuw opstarten. 

Hier inderdaad hetzelfde probleem. Maar dat is dan toch een slechte fout afhandeling in de Odido app? Alle andere apps (Netflix, Videoland, Amazon Prime, Viaplay, NLZiet) kennen dit probleem niet. Alleen de app van Odido. 

• is een Top Poster
  • October 17, 2025

Wij kampen met hetzelfde probleem bij opstarten Samsung tv.
Wat bedoel je precies met de app handmatig afsluiten. Wij zetten de tv voordat wij hem uitzetten eerst op Samsung tv. Echter bij het aanzetten is het probleem met puntjes in zwart beeld dan nog steeds aanwezig. 

• is een Top Poster
  • October 17, 2025

Hoi, de nieuwe update (5694) is echt waardeloos. Beeld hapert vrijwel constant. Herinstalleren mocht niet baten… is het beta programma nog actief met een andere versie?