Skip to main content

Hi allemaal, we hebben nu ook voor Samsung toestellen uit 2022, 2023 en 2024 een Bèta-versie van de nieuwe TV app beschikbaar.

 


 

Hoe kan ik meedoen?

Vind je het leuk om hieraan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? We hebben dan de volgende informatie nodig:

  • Modelnummer van je Samsung smart-tv.

Let op: we kunnen je alleen aan deze Bèta-test toevoegen als je smart-tv uit bouwjaar 2022 of later komt.

Waar vind ik het modelnummer?

Fysiek:

Softwarematig:

Ga in het menu van je tv naar: Instellingen > Ondersteuning > Over deze TV

Twijfel je of je tv uit 2022, 2023 of 2024 komt? Zoek dan het modelnummer op internet even op om te checken uit welk bouwjaar het toestel komt.

Toestel geschikt? Meld je aan!

Dan krijg je een voucher code. We hebben 50 vouchers beschikbaar. Als je toestel aan de eisen van het bouwjaar voldoet, zullen we je via een privébericht een voucher code met je delen.

Hoe installeer ik de Bèta-versie van Odido TV?

We hebben de instructies van Samsung beschikbaar gesteld (zie bijlage) om de voucher code in te voeren en de Bèta-versie van Odido TV te installeren. Niet alle afstandsbedieningen (vooral geleverd bij smart monitors) ondersteunen het invoeren of oproepen van een virtueel toetsenbord. Lukt het niet met je afstandsbediening? Dan kunnen wij vanuit Odido hier verder geen support op leveren.

Feedback?

Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:

  • Model Samsung TV en afstandsbediening:
  • Wat werkt niet goed of kan beter:
  • Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de huidige Odido TV app voor Samsung tv's?

 

Hoe de voucher activeren?

Download bij attachments.

 

Hi, ​@Antonvannie, ​@Margoo en ​@Markvandendijk ik heb voor jullie direct een vouchercode aangevraagd. Jullie ontvangen zodra een PB van mij met de codes.

 

@Knubbel zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik ook voor jou de vouchercode aanvragen! Goed om te weten: andere community gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.

 

@Frans Breedijk ik zie niets liever dan dat jij zorgeloos gebruik kan maken van onze diensten! We moeten echter wel het 1 en ander eerst uitsluiten zodat we gericht kunnen meekijken naar een oplossing. We hebben daarvoor simpelweg jouw hulp nodig. Zou je daarom de gevraagde stappen van mijn collega Tommie willen volgen? Dank voor de moeite!

krijgen jullie diezelfde foutcode ook als je andere apps installeerd of niet? Is het mogelijk om je tv eens te verbinden met een mobiele hotspot en kijken of je dan wel de app kunt installeren? Wellicht blokkeert het modem iets. 

 

Helaas werkt het niet... foutcode 1544202. Ik heb het ook al via hotspot geprobeerd.

Beste Demy,

Het is via omwegen gelukt om de 24 uur data geregeld te krijgen, én de hotspot aan te zetten, én de tv via de hotspot te verbinden!

Echter, ik krijg na het invoeren van de hidden key 134678 op geen mogelijkheid het invoerscherm voor de vouchercode te zien. Sterker nog, als ik de tv weet via wifi verbind, lukt het ook niet meer om het invoerscherm te zien.

De test is dus niet gelukt.

 

Hoi ​@Tommie van Odido, ​@Demi van Odido , het is gelukt om de test uit te voeren:

1: tv verbonden met een hotspot

2: hidden key ingevoerd waarna invoerscherm verscheen

3: de laatst ontvangen vouchercode ingevoerd

4:kreeg opnieuw foutcode 1544202 te zien.

Kortom, het probleem van de foutcode zit blijkbaar niet in het modem.

Groet, Frans


Het is mij gelukt met de code van Demy. Koste wat tijd om erin gekomen maar tot nu toe werkt de app beter dan de oude


Ook vandaag dag 2 met de beta app geen problemen gehad. Ook de verbindings problemen met het internet van mijn Samsung tv zijn verdwenen. Hoop dat ik niet te vroeg sta te juichen maar ben nu blij met Odido


Beste allen,

Heb de beta versie erop staan. Ik ondervind de volgende dingen, hebben meer mensen hier last van:

- Bij niet afsluiten van odido krijg ik de app niet meer aan de praat. 

- Geluid valt weg en loopt sinds gisteren slecht synchoom.

 

Ook een pluspunt : de tv app lijkt nu op de tv-box layout. De knop afsluiten werkt nu wel maar goed mijn kids die drukken gewoon op de netflix knop op de AB.

Ik kijk het nog even aan en anders ga ik toch een losse tv-box bestellen!!

Groetjes Berry


Wat is jullie reactietijd bij odido ? ​@Demy van Odido ​@Tommie van Odido , heb nog geen enkele reactie ontvangen, maar zou wel een keer mijn tv‘s willen gebruiken met de app …..


Wat is jullie reactietijd bij odido ? ​@Demy van Odido ​@Tommie van Odido , heb nog geen enkele reactie ontvangen, maar zou wel een keer mijn tv‘s willen gebruiken met de app …..

Hier helaas ook nog geen reactie ​@Demy van Odido…. dus nog geen stap verder gekomen!


Hi ​@Ongelofelijk Triest & ​@Markvandendijk, de persoon van de vouchercodes is momenteel afwezig. Ik heb ze opgevraagd, als het goed is ontvang ik ze morgen en dan stuur ik ze naar jullie op!


Ik zou ook graag een vouchercode ontvangen voor mijn:

LS32DG802SUXEN


Hi ​@Ongelofelijk Triest & ​@Markvandendijk, de persoon van de vouchercodes is momenteel afwezig. Ik heb ze opgevraagd, als het goed is ontvang ik ze morgen en dan stuur ik ze naar jullie op!

En dan? Dat hebben we toch al geprobeerd?


Hey ​@Johnny R, welkom op onze Community!

Ik heb je een vouchercode opgestuurd via een privébericht. 

 

Ah jij hebt de foutmelding ​@Markvandendijk, die wordt op dit moment nog onderzocht.  


Ik doe ook graag mee. 

Modelcode  QE32LS03CBUXXN


Graag doe ik mee met de beta.

TV code QE55QN94DATXXN 


Hi ​@Kampstra, dit wil ik voor je regelen! Ik kan echter op je e-mailadres geen abonnement bij ons vinden en de verificatie in je profiel is niet compleet. Zou jij ervoor willen zorgen dat jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel staat? Laat het hier weten als alles compleet is. Dankjewel!


@Cheyenne van Odido   gedaan! Het klopt want het account is aangemaakt met mijn emailadres. Abonnement staat op naam van mijn man. Hoop dat de gegevens zo volledig zijn.


Top, ik zie het ​@Kampstra! Wij hebben een vouchercode voor je aangevraagd. Als wij deze maandag hebben, informeren wij je via een privébericht! 😁


Hi ​@Sandersma, ook voor jou is de vouchercode aangevraagd. Ik verwacht deze maandag te ontvangen en zal deze dan in een privébericht naar je toe sturen! 


Ik doe ook graag mee. 

 

Tv code LS27DM500EUXEN


Hey ​@Leavde, welkom op onze Community!

Ik zie dat dit een Smart Monitor is, is de Odido Tv app hier überhaupt wel op te vinden? Zo ja, dan kan ik een code aanvragen om te kijken of de Béta-versie wel werkt. 


Hey ​@Leavde, welkom op onze Community!

Ik zie dat dit een Smart Monitor is, is de Odido Tv app hier überhaupt wel op te vinden? Zo ja, dan kan ik een code aanvragen om te kijken of de Béta-versie wel werkt. 

Hi ​@Tommie van Odido,

Thanks! 

Klopt dat het een smart monitor is. De odido tv app is er zeker op te vinden, alleen helaas kom ik niet verder als zwart beeld. Zou tof zijn als de beta wel werkt, in ieder geval het proberen waard :) 

 

Dankjewel alvast voor het aanvragen. 

 

 


Ik heb de code ingevoerd maar krijg helaas een foutmelding te zien waarin staat dat het niet ondersteund wordt op mijn tv. Een frame uit 2023.

1544202

Helaas werkt ook de 'reguliere' odido tv app niet op het toestel. Is er nog iets wat ik kan proberen? 


Oh top ​@Leavde, ik heb je een vouchercode toegestuurd via privéberichten!

 

@Kampstra dit is inderdaad bij ons bekend en de leverancier is dit aan het onderzoeken!  


Hier nu gebruik makend van de betaversie toch weer problemen. Vandaag al 3x de verbinding moeten restten. Internet in huis is prima alleen de tv heeft zo af en toe geen internet verbinding. Deze week komt er een wifi versterker van Odido. Kijken of dat beter gaat. Het beeld is wel beter van de betaversie.

 


Hallo ​@Tommie van Odido 

Naar aanleiding van je reactie over het af en toe niet willen afspelen van opnames op mijn Samsung t.v. wil ik me graag aanmelden voor deze Béta-versie. De modelcode van mijn t.v. is UE43CU7020KXXN.

Ik zie wel of er nog vouchers beschikbaar zijn.


Hallo.

Ik wil mij graag aanmelden voor de bèta versie voor samsung tv. Mijn the frame is van 2023.

QE55LS03BGUXXN

Met smart ab

 


Hi, ​@Antonvannie, ​@Margoo en ​@Markvandendijk ik heb voor jullie direct een vouchercode aangevraagd. Jullie ontvangen zodra een PB van mij met de codes.

 

@Knubbel zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik ook voor jou de vouchercode aanvragen! Goed om te weten: andere community gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.

 

@Frans Breedijk ik zie niets liever dan dat jij zorgeloos gebruik kan maken van onze diensten! We moeten echter wel het 1 en ander eerst uitsluiten zodat we gericht kunnen meekijken naar een oplossing. We hebben daarvoor simpelweg jouw hulp nodig. Zou je daarom de gevraagde stappen van mijn collega Tommie willen volgen? Dank voor de moeite!

krijgen jullie diezelfde foutcode ook als je andere apps installeerd of niet? Is het mogelijk om je tv eens te verbinden met een mobiele hotspot en kijken of je dan wel de app kunt installeren? Wellicht blokkeert het modem iets. 

 

Helaas werkt het niet... foutcode 1544202. Ik heb het ook al via hotspot geprobeerd.

Beste Demy,

Het is via omwegen gelukt om de 24 uur data geregeld te krijgen, én de hotspot aan te zetten, én de tv via de hotspot te verbinden!

Echter, ik krijg na het invoeren van de hidden key 134678 op geen mogelijkheid het invoerscherm voor de vouchercode te zien. Sterker nog, als ik de tv weet via wifi verbind, lukt het ook niet meer om het invoerscherm te zien.

De test is dus niet gelukt.

 

Hoi ​@Tommie van Odido, ​@Demi van Odido , het is gelukt om de test uit te voeren:

1: tv verbonden met een hotspot

2: hidden key ingevoerd waarna invoerscherm verscheen

3: de laatst ontvangen vouchercode ingevoerd

4:kreeg opnieuw foutcode 1544202 te zien.

Kortom, het probleem van de foutcode zit blijkbaar niet in het modem.

Groet, Frans

@Tommie van Odido, ​@Demi van Odido ,

Beste Demy en Tommie,

Ik heb geen enkele reactie op bovenstaande mogen ontvangen. En mijn probleem is nog steeds niet opgelost.

Wat is de statud? Enig idee hoe;ang nog?

Hebben jullie of 1 van jullie wel gereageerd maar kijk ik niet goed?

Graag een reactie desnoods via privé bericht.

Dank en groet,

Frans


Reageer