Skip to main content

Hi allemaal, er komt iets moois aan, namelijk de nieuwe vormgeving van onze Odido TV app voor Apple TV! We zijn er druk mee bezig om dit klaar te maken en uit te rollen, maar hebben de nieuwe app al als Bèta-versie beschikbaar.

Hoe kan ik meedoen? 

Je kunt met deze versie mee testen wanneer je een geschikte Apple TV hebt. Wanneer je wilt deelnemen, gebruik dan deze link: https://testflight.apple.com/join/tGmcZdfK. Open deze link vanaf je iPhone, iPad, of Mac.

Vind je het leuk om hier aan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? Dan zien we graag ook de feedback tegemoet! 

Feedback?

Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:

Model Apple TV en afstandsbediening:

tvOS versie:

Wat werkt niet goed of kan beter:

Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de Odido online TV app?

Benieuwd wat je kunt verwachten van de nieuwe vormgeving van Odido TV? Dan hebben we hier alvast een voorproefje! 

zojuist moest ik zowaar weer eens inloggen. Is er een nieuwe versie wellicht?

@JakoVerstraate dat is helaas zover ik kan zien nog niet, deze bèta is ook nog maar 18 dagen geldig! Ben overigens wel benieuw naar de beta update, hopelijk hebben ze hier de punten die wij hier gedeeld hebben al omgezet naar realiteit 🥳

@Tommie van Odido over 18 dagen loopt de beta af, komt er eerdaag een nieuwe release?

Afgezien van een paar eerder genoemde eigenaardigheden (eerst de middelste knop voordat je met rechts vooruit kan spoelen en 1 regel ondertitel ipv 2) bevalt de beta me prima.

Zoals ik al eerder zei mag Odido deze versie gewoon uitbrengen zodra ze die twee dingen oplossen.

Maar het zal mijn tijd wel duren: vanaf volgende maand kan ik via mijn vriendin meeliften met NLZiet dus ga ik deze odido TV minder gebruiken, in juli stap ik over naar Klik & Klaar dus kan ik deze App helemaal niet meer gebruiken...

Hi, 

Ik zou graag willen weten wanneer men verwacht de nieuwe versie van de Odido app uit te gaan brengen?

Even iets tussendoor, ik zag op jullie site als je een internet + tv abonnement besteld je je klikt op meer info controleer of je smart-tv of mediaplager geschikt is, het op de info pagina onderaan dan lijkt of het alleen met Android kan. Deze info lijkt me niet juist, en moet naar mijn mening aangepast worden. 

@Cheyenne van Odido  ​@Tommie van Odido 

Nog even een reminder over 10 dagen loopt de beta af, komt er nog een nieuwe versie?

Reageer