Skip to main content

Sinds enkele dagen werkt de Odido TV app op de iPad onder IPad.OS18.5 niet meer.

ik kan geen opnames meer benaderen. En als ik het scherm op een willekeurige plek aanraak, sluit de app af.
dit is heel slecht. Onder Android werkt het nog wel.

@Odido: fix dit heel snel!

in een comodity markt kan je je dit niet permitteren. 

Hey allemaal, ons Tv-team is hier ontzettend druk mee bezig maar het lijkt moeilijker op te lossen dan gehoopt. Hopelijk hebben wij volgende week een nieuwe versie binnen die dit oplost! Mijn excuses voor het ongemak op dit moment. Je kunt in de tussentijd tv kijken via de Browserversie.

Hai Tommy, dank voor de update. Bijgaand een update van mij.

Ondanks dat ik Apple hardware heb ben ik sinds kort gewisseld van browser omdat ik klaar ben met ai of het stiekem toch delen van gegevens. Dus dank voor je suggestie maar dat werkt niet voor iedereen. Ik wacht op jullie oplossing voor de app. Groet Ruttens 

Vandaag was er update van Odido voor de IPhone, helaas zijn nu daar net als op de iPad ook de opnames voor een groot deel verdwenen. Alleen hele oude een paar te zien. Klopt niets van. Exact hetzelfde gedoe nu ook op de iPhone. Hier moet nu echt heel snel aan gewerkt worden. 

Hi Joar456, ik zag ook de update staan. Heb m expres niet geïnstalleerd omdat we meestal ná de telefoon update een app update krijgen. Dus ik dacht..ik wacht daar nog even op, eerst kijken of die weer werkt….en terecht dus. Dit kunnen ze toch niet meer recht kletsen, lijkt me. Erg teleurstellend…

Ik zie net als antwoord op de nog steeds niet werkende Odido TV app voor iPad, dat je de browserversie kunt gebruiken. Helaas werkt dit niet voor iPad. Wanneer je op die link klikt krijg je alleen de optie om de app te downloaden op de appstore.

Hi angtous, klopt helemaal. Heb t vanochtend ook gemeld. 😵💫heb er geen woorden meer voor.

Hi angtous, klopt helemaal. Heb t vanochtend ook gemeld. 😵💫heb er geen woorden meer voor.

Hi Ruttens wat is dit irritant. Ga zaterdag naar Spanje en wilde graag tv en opgenomen programma`s gaan kijken daar. Helaas zit dat er niet in gelukkig heb ik nog een oudere Ipad van mijn kleindochter daar werkt het gelukkig nog wel. Het blijft schandalig dat dit zo lang duurt.

Wervende reclames met mooie beloftes. Die worden niet nagekomen. Het probleem met de Odido TV app duurt geruime tijd voort. Dit zonder up dates te geven van de status of verwachting.

Is het een idee om de oude app-versie terug te zetten…. Of bijvoorbeeld de klanten die het probleem ervaren en hebben gemeld, persoonlijk een werkende versie (via mail of anders…) te pushen ?

Wil / kan Odido wellicht laten weten waar men is in het proces ?

Waar wordt / is gezocht ?

Heeft men al een idee of richting waar men zoekt ? Versie beheer ?

Is de benodigde hulp / kennis aanwezig binnen het Odido team of moet expertise worden ingehuurd. Dat is overigens geen schande.

De laatste update van Odido is al weer enkele dagen geleden. Is er een verwachting te managen ?

Ik hoor / zie graag een reactie. Vast dank daarvoor

Ook ik zou graag willen weten wat nu de status is. Niets laten horen is geen goede reclame. 
Het duurt te lang en een update van de app is er nog steeds niet. 

Hey allemaal, ons Tv-team is hier ontzettend druk mee bezig maar het lijkt moeilijker op te lossen dan gehoopt. Hopelijk hebben wij volgende week een nieuwe versie binnen die dit oplost! Mijn excuses voor het ongemak op dit moment. Je kunt in de tussentijd tv kijken via de Browserversie.

Hey ​@Joar456, zoals ik in mijn vorige bericht al aangaf hopen we volgende week een nieuwe versie binnen te krijgen. Volgende week hebben we meer nieuws hierover!  

Dank voor de update. Ik hoop van harte dat het volgende week echt is opgelost. 
Kijken via de browser op je iPad kan helemaal niet. Want dan kom je gewoon in de app terecht. 
lijkt een oplossing maar is het totaal niet. 

Hier ook ipad pro met ios 18.5. Alle opnames geprogrammeerd via de tv kastjes zijn niet zichtbaar in de app op de ipad. Geen menu of andere instellingen mogelijk. Dit is echt waardeloos. Ik zit pas sinds 2 weken bij odido, maar dit heb ik in al die jaren bij kpn nog niet meegemaakt.  Jammer en vooral jammer dat de oplossing zo lang op zich laat wachten. Wanneer komt er een oplossing Odido?

Ik ben dit jaar over gestapt van Ziggo. Als daar een storing was, heeft die nooit langer dan enkele uren geduurd. En werd zelfs in die korte tijd, regelmatig een update gegeven.

De storing gaat bijna de 3e week in. Er 2x gemeld dat men “hoopt” dat er volgende week een oplossing is. 

Ik heb wel spijt van de overstap. Met gsm nooit problemen, maar sinds de uitbreiding met tv…..

Ben erg benieuwd wanneer dit is opgelost (en hoe). Welke maatregelen zijn er dan genomen voor de toekomst ?

Op de iPhone is het weer als vanouds en kun je ook de opnames weer zien. Zonder een update.  
Nu de iPad nog. 

Goedemorgen allemaal,

dank Tommy voor de update. Ik zit echt al n tijd bij (Ben, T-mobile) Odido. Maar nog nooit zoiets meegemaakt. Echt altijd goede support service ervaren. Maar dit keer vind ik dat jullie best beter hadden kunnen communiceren. Mijn app crasht nu ook regelmatig. 
ik ga er vanuit dat er een goede compensatie regeling komt. 
By the way..tijdens het typen van dit bericht komt er een pop up van Odido…🤬. Kunnen jullie misschien ook ns stoppen met t vragen van feedback tijdens of direct na n contact met Odido? Het is bijzonder irritant. 

Op de iPhone is het weer als vanouds en kun je ook de opnames weer zien. Zonder een update.  
Nu de iPad nog. 

Nou echt niet.  Mijn Iphone geeft nog steeds geen opnames weer.

Beste Odido, we gaan nu week vier in met een app versie die nog steeds vernaggeld is omdat er niet goed getest is. Dat is buitengewoon schandelijk en ondenkbaar voor zo’n bedrijf, in deze tijd en met zoveel gedupeerde en afhankelijke klanten. Zoals ik al eerder heb gezegd mag zoiets gewoon niet voorkomen, en dat hoeft ook niet als er goede procedures zijn en iedere betrokkene scherp is en blijft. Maar het zou niet ondenkbaar zijn als hier een inschattingsfout wordt gemaakt door het management. Is dit het gevolg van de o zo beruchte winstmaximalisaties? Die ontwikkelaar, die kan wel extern. Maar doet letterlijk alleen wat je hem vraagt. En als je dan iets vergeet… anyway, Ik blijf benieuwd naar de Root Cause Analysis, die zou ik graag horen. Telkens te horen “het komt goed, we zijn er druk mee bezig” is onwaardig en respectloos, waarvan ruimschoots akte!

Ook ik kan sinds een paar weken opnames niet meer terugvinden in de online tv app.

Voorheen nam ik programma’s op en kon ze weer aanklikken via een balkje onderaan de app. via mijn account. Nu kan ik nog wel ergens iets van “opnames” aanklikken, maar daar staan alleen de opnames onder , die ik dan via de vaste tv “gedeeltelijk” heb bekeken.

Ik begrijp uit voorgaande reacties dat het na een IOS update naar IOS 18.5 is ontstaan. Dat is bij mij ook het geval, vermoed ik.

De klantenadviseur van Odido aan de telefoon zei, dat hij er geen weet van had…nog nooit gehoord. De app heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat was geen oplossing.

Heel vervelend dit. Hopelijk wordt het snel opgelost. Abonnement is duur genoeg. 

De klantenadviseur van Odido aan de telefoon zei, dat hij er geen weet van had…nog nooit gehoord. De app heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat was geen oplossing.

Herinstallatie helpt niet.  Het is de APP die niet werkt.  Uiterst merkwaardig dat de Odido klantenservice hier niks van weet. Heeft er dan niemand eerder gebeld naar Odido?

Vandaag ook gebeld over de niet werkende app op mijn iPad. De dame aan de telefoon wist van niets en zou het doorzetten. Een heel treurige situatie. Pas toen ik zelf verder ging zoeken kwam ik deze community tegen.

Vandaag ook gebeld over de niet werkende app op mijn iPad. De dame aan de telefoon wist van niets en zou het doorzetten. Een heel treurige situatie. Pas toen ik zelf verder ging zoeken kwam ik deze community tegen.

Ben inmiddels benaderd om het gesprek met de klantenservice te beoordelen. Daarop kreeg ik de reactie dat ik word gebeld binnenkort.
Bij de online tv.app. in de Appstore staan bij de reviews ook al deze negatieve beoordelingen vanwege de verdwenen opnames. Ze weten er dus echt wel wat van…..nu nog de oplossing.

Ben inmiddels benaderd om het gesprek met de klantenservice te beoordelen. Daarop kreeg ik de reactie dat ik word gebeld binnenkort.
Bij de online tv.app. in de Appstore staan bij de reviews ook al deze negatieve beoordelingen vanwege de verdwenen opnames. Ze weten er dus echt wel wat van…..nu nog de oplossing.

Ik ben nu ook gebeld…. ,welwillende dame, maar wist van niets, snapte ook niet echt wat er aan de hand was. Weer helemaal beschreven uitgelegd en ze zou het ook doorzetten. Zeker treurig….iedereen krijgt hetzelfde antwoord en de oplossing is nog ver weg.

“Beste Odido”, 10 en 6 dagen geleden werd gemeld dat “volgende week” een update beschikbaar zou zijn…..

We gaan weer een weekend in. Wellicht een goed moment om iets van de voortgang te laten horen ?

We zijn inmiddels alweer 8 dagen verder, nadat beloofd werd dat er een update zou zijn. Dit is niet leuk meer! Krijgen we compensatie voor deze ellende?

Reageer