Skip to main content

odido app op sasmsung tablet SM-T510 start nniet

• October 7, 2025
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Since de app update in September wekt bij mij de odido tv app niet meer op mijn tablet. Op TV en telefoon is dit geen probleem.
model tablet: Samsung Galaxy tab A SM-T510.

October 8, 2025

Hey ​@MeTukker, welkom op onze community!

Ik krijg hierover meer meldingen, goed dat jij dit ook aankaart. Kan je mij wat meer informatie kunnen geven? Zo kan ik alles in 1x doorzetten naar ons TV-team en kunnen zij dit verder onderzoeken! 

• Welke tablet gebruik je precies (merk + type)?

• Welke versie van de Odido TV app staat er bij jou geïnstalleerd?

• Welke Android versie staat er op de tablet?

• Kun je aangeven wat er precies niet werkt? Gaat de app direct dicht zodra je opent, of pas bij het afspelen van een zender of opname?

Daarnaast wil ik vragen om je profiel aan te vullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Dan kan ik je klantnummer toevoegen aan het ticket! Alvast bedankt.

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • October 8, 2025

Hey ​@MeTukker, welkom op onze community!

Ik krijg hierover meer meldingen, goed dat jij dit ook aankaart. Kan je mij wat meer informatie kunnen geven? Zo kan ik alles in 1x doorzetten naar ons TV-team en kunnen zij dit verder onderzoeken! 

• Welke tablet gebruik je precies (merk + type)?

• Welke versie van de Odido TV app staat er bij jou geïnstalleerd?

• Welke Android versie staat er op de tablet?

• Kun je aangeven wat er precies niet werkt? Gaat de app direct dicht zodra je opent, of pas bij het afspelen van een zender of opname?

Daarnaast wil ik vragen om je profiel aan te vullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Dan kan ik je klantnummer toevoegen aan het ticket! Alvast bedankt.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • October 8, 2025

Dank je Voor he reactie.

Type tablet: Samsung Galaxy Tab A ( SM-T510)

Huidige software versie T510XXU5CWA1/T510OXM5CVG2

App versie:  A 2.6.3

Android 11

Kernelversie 

4.4.177-22625479

Buildnunner

RP1A.200720.012 T510XXUCWA1

De app proberrt op the starten maar verdeijnt van het scherm. Na 3keer starten meld android dat de app in diepdlasp gezet mort worden omfat er prblemen mee xijn.

rvk01
Forum|alt.badge.img+4
  • is een legendarische user
  • 2250 reacties
  • October 8, 2025

@Tommie van Odido Schijnt een veel voorkomend probleem te zijn volgens de reviews in de Play Store.

Alle reviews uit begin oktober met “App start niet meer op” hebben een reactie als:

Hi, ontzettend bedankt voor je feedback. Jouw melding is doorgezet naar ons TV-Team, zij gaan hier nu mee aan de slag en zullen dit verder onderzoeken. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen! ^Nora

Hi Willy, het probleem van het afsluiten van de app is bij ons bekend en dit is momenteel in onderzoek. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra de oplossing beschikbaar is, zullen we dit laten weten! ^Nora

Hi Bianca, ontzettend bedankt voor de aanvullende informatie! Ik heb dit gelijk voor je doorgezet en dit is momenteel in onderzoek. Zodra de oplossing beschikbaar is, zal er een nieuwe update uitgerold worden! ^Nora

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 8, 2025

Bedankt ​@MeTukker, ik zal het doorzetten! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 10, 2025

Hey ​@MeTukker, het is ons niet gelukt om dit probleem te reproduceren. Nu ontvangen wij graag een Crash Log van je apparaat, ben je toevallig technisch genoeg om dit aan te leveren? Ik zal dan de instructie per e-mail naar je toe sturen!