Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een topic over start. Ik help je natuurlijk graag verder. Ik wil dat je optimaal kan genieten van TV! @J.Oosten
Als ik het goed begrijp is de Mediabox al een aantal keer vervangen voor ditzelfde probleem. Klopt dit?
Daarnaast ben ik benieuwd naar het volgende:
- Ervaar je zwart/sneeuwend beeld op elke zender? Zo niet, wil je mij voorbeelden geven van de zenders waar op dit voorkomt?
- Ervaar je dit alleen bij Live TV of ook bij Opnemen en/of Terug kijken?
- Ervaar je dit ook op andere apparaten of bijvoorbeeld de Odido Online TV app?
- Ben je verbonden met het Odido Thuis Netwerk?
Ik wil graag met je meekijken, maar op dit moment kan ik nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw community profiel nog aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan is de verificatie compleet en kan ik direct voor je aan de slag.
Laat je het mij weten in dit topic wanneer je zover bent? Ik ben er voor je!
De storing heb ik op alle zenders en kijk alleen op tv, heb al jaren geen Computer of Laptop te duurgeworden en geen behoeften meer op de telefoon kijk ik geen films, programma’s,
ben verbonden met glasvezel ik heb voor jou klanten nr er in gezet.
ik hoor graag van jou
Met vriendelijke groet
Jerry Oostenrijk
@J.Oosten Ik wil je heel graag verder helpen!
Wel moet ik je er op wijze dat dit geen live-chat is. Op de community beantwoorden we de topics van oud naar nieuw. Uiteraard doen we ons best om je zo snel mogelijk te helpen.
Ik heb gelijk voor je gekeken en zie inderdaad dat er een nieuwe Mediabox onderweg is, deze komt als het goed is vandaag aan. Je kunt de bestelling volgen met de track & trace code die je hebt ontvangen in de e-mail.
Voor je de nieuwe Mediabox aansluit, wil ik je vragen om zowel het modem als het glasvezelkastje (ONT) een volledige herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet. Vervolgens sluit je de nieuwe Mediabox aan als het modem volledig is opgestart.
Laat je mij weten of hiermee het probleem is opgelost? Mocht dit toch niet de oplossing zijn, ga ik dit meteen voor je doorzetten naar mijn collega’s van de technische dienst.
Heb je nog andere vragen of kan ik nog iets voor je doen? Laat het mij vooral weten. Ik ben er voor je!