Skip to main content
Beantwoord

lg magic remote afstandbediening kopelen aan tvbox

• October 3, 2025
  • 6 reacties
  • 67 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Heb sinds paar dagen een vervangende lg magic remote afstandsbediening die wil koppelen aan de tv box van odido.de oude werkte perfect .de nieuwe kan ik geen cijfers invoeren en kanalen wijzigen 

Iemand enig idee 

Heb al service odido en tweak geprobeerd me oude draaide op tweak 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@Rudyr, welkom op onze community!

Aan de hand van wat je beschrijft, vermoed ik dat je nog een oude Tv Box gebruikt. Deze modellen worden op dit moment uitgefaseerd, en dat kan verklaren waarom de afstandsbediening niet goed meer samenwerkt. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig, kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Zodra ik je gegevens heb, regel ik graag een omruiling naar de nieuwe Mediabox voor je. Laat je het weten zodra je profiel is aangevuld? Dan kijk ik het meteen voor je na.

6 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • Antwoord
  • October 6, 2025

Hoi ​@Rudyr, welkom op onze community!

Aan de hand van wat je beschrijft, vermoed ik dat je nog een oude Tv Box gebruikt. Deze modellen worden op dit moment uitgefaseerd, en dat kan verklaren waarom de afstandsbediening niet goed meer samenwerkt. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig, kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Zodra ik je gegevens heb, regel ik graag een omruiling naar de nieuwe Mediabox voor je. Laat je het weten zodra je profiel is aangevuld? Dan kijk ik het meteen voor je na.

• Auteur
  • 2 reacties
  • October 6, 2025

Heb als goed is alles nu ingevuld in het profiel

Mijn tv box is een animo aria x7 dacht ik 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 7, 2025

Bedankt voor het aanvullen ​@Rudyr, ik heb meteen 2 nieuwe Mediaboxen voor je aangevraagd! Zodra ze onderweg zijn kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Boxen hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Kan je mij een terugkoppeling geven of alles daarna weer goed werkt? Alvast bedankt en veel kijkplezier! 

• 1 reactie
  • October 9, 2025

Ik heb zelde probleem. Na een update van de Odido-box werkt de LG magic remote niet meer op deze decoder. Wat ik ook doe, batterijen vervangen, de remote nog laten testen bij de lokale Expert. Ik krijg het niet meer gekoppeld aan de Odido-box. Ik vermoed dus na het lezen van deze thread dat ik ook een oude heb? Wat nu?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16077 reacties
  • October 10, 2025

Hoi ​@TheoL, welkom op onze community!

Wat goed dat je dit topic hebt gevonden en hier aanhaakt, bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement erbij kunnen pakken. Ik zie inderdaad dat je ook de oude Tv Box in bezit hebt en dat deze ook al is vervangen door onze klantenservice! Hopelijk werkt alles weer naar behoren met de nieuwe Mediabox. 

• 2 reacties
  • October 30, 2025

Ik verwacht dat ik ook hetzelfde probleem ondervind. Ik heb een nieuwe magic remote en kan deze niet koppelen aan de Odido box. De andere apparaten werken wel met de magic remote dus ik verwacht dat het probleem bij de Odido box ligt.