Skip to main content

geluid zakt in bij zappen en vooruitspoelen

• 4 September 2024
  • 4 reacties
  • 20 Bekeken

Beste Odido,

Bij mij zakt het geluid regelmatig in bij het zappen. Steeds bij andere zenders, als ik weer terugga, is het weer goed. Hetzelfde gebeurt regelmatig bij vooruitspoelen in een gemist programma.

Wat kan ik doen? 

vr gr Richard 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @RicKu 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Ik kan mij voorstellen dat dit niet lekker TV kijkt. Ik help je dan ook graag verder om dit euvel op te lossen! 😊

Wil je het volgende eens proberen? 

Ga naar instellingen > Apparaatvoorkeuren > Beeld en geluid > Klik op HDMI CEC en schakel dit aan. Het is belangrijk dat je de volume regeling uitzet > Klik op de Google spraakfunctie op de afstandsbediening > zeg ‘Max volume’. 

Wil je mij laten weten of het geluid hierna nog steeds wegvalt? Mocht dit niet werken, wil je dan proberen om het geluid van Dolby naar Stereo te zetten? 

Ik ben benieuwd naar jouw terugkoppeling! Geef je een seintje als je zover bent? Mocht dit niet werken, wil je mij dan vertellen bij welke zenders dit voorkomt?

Hoi Teresa,

Ja!!!!! Het werkt nu goed, dank je!

vr gr Richard 

Hoi Teresa,

Ik juich toch te vroeg. Na een aantal zaprondjes, doet het zich toch nog voor. Moet ik sowieso bij Google inloggen voor de spraakbesturing?

vr gr Richard 

Reputatie 7
Badge +9

Ja je dient wel bij Google in te loggen om dit te gebruiken @RicKu

Reageer