Dank voor je reactie Teresa. Ik ga het uitproberen en laat het weten.
Welkom op onze community! @IddoF
Goed dat je dit gelijk bij ons meldt, dit is namelijk niet de bedoeling. Ik help je graag verder bij het vinden van een oplossing, zodat je weer kan genieten van TV!
Je geeft aan dat het geluid wegvalt bij TV of Netflix, ervaar je dit ook bij alle andere apps?
Wil je het volgende eens proberen?
Ga naar instellingen > Apparaatvoorkeuren > Beeld en geluid > Klik op HDMI CEC en schakel dit aan. Het is belangrijk dat je de volume regeling uitzet > Klik op de Google spraakfunctie op de afstandsbediening > zeg ‘Max volume’.
Wil je mij laten weten of het geluid hierna nog steeds wegvalt? Mocht dit niet werken, wil je dan proberen om het geluid van Dolby naar Stereo te zetten?
Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen! Geef je een seintje als je zover bent?
Uiteraard geen dank! @IddoF
Ik wacht jouw reactie rustig af.
Welkom op onze community! @IddoF
Goed dat je dit gelijk bij ons meldt, dit is namelijk niet de bedoeling. Ik help je graag verder bij het vinden van een oplossing, zodat je weer kan genieten van TV!
Je geeft aan dat het geluid wegvalt bij TV of Netflix, ervaar je dit ook bij alle andere apps?
Wil je het volgende eens proberen?
Ga naar instellingen > Apparaatvoorkeuren > Beeld en geluid > Klik op HDMI CEC en schakel dit aan. Het is belangrijk dat je de volume regeling uitzet > Klik op de Google spraakfunctie op de afstandsbediening > zeg ‘Max volume’.
Wil je mij laten weten of het geluid hierna nog steeds wegvalt? Mocht dit niet werken, wil je dan proberen om het geluid van Dolby naar Stereo te zetten?
Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen! Geef je een seintje als je zover bent?
HDMI CEC stond al aan. Dus ik heb het ook nog in uitgeschakelde stand geprobeerd. Geen succes.
Toen geluid van Dolby naar Stereo gezet en dat heeft tot nu toe wel geholpen. Maar ja, niet ideaal. Lijkt me toch een defect in de media box, want hiervoor met de kpn box nooit problemen met dolby gehad.
Dit is een tijdelijke work-around @IddoF, tot we het opgelost hebben werkt het gelukkig!
Dit is een tijdelijke work-around @IddoF, tot we het opgelost hebben werkt het gelukkig!
Er valt inderdaad een stuk beter mee te leven dan met geluidshaperingen :)
Maar je bedoelt dus dat jullie werken aan een update voor de media box?
We werken altijd aan verbeteringen @IddoF, we willen natuurlijk dat de klanten zo zorgeloos mogelijk tv kunnen kijken. Er zit nog zeker wat verbeteringen in de nieuwe Mediabox dus we werken hier altijd aan!