Skip to main content

Ik heb sinds twee weken Odido TV via een mediabox en sinds gisteren kan ik de tv gids niet meer openen. De melding is dat ik geen internetverbinding heb, maar als ik dat controleer is de wifi gewoon verbonden. Op de afstandsbediening reageert de apps knop ook niet meer. De Netflix knop nog wel. 

Ik heb de afstandsbediening ook al ontkoppeld en weer gekoppeld, maar zonder resultaat. Ik heb ook de mediabox aan en uit gezet, alle kabels gecontroleerd. Hoe nu verder?

Hoi ​@Daantje3108, ik heb direct een aantal metingen gestart! Hier komen geen bijzonderheden naar voren. Zou je het op deze volgorde willen testen: Eerst het modem in combinatie met de Mediabox opnieuw willen opstarten. Daarnaast zou ik je ook willen vragen of je de Mediabox bekabeld hebt aangesloten. Als dit niet het geval is, wil ik je vragen of je dit kunt testen. Ik hoor graag of dit voor verbetering zorgt!

Zou je daarna de afstandsbediening willen ontkoppelen en opnieuw willen koppelen? Het is daarnaast belangrijk dat je echt de seconden afwacht (dit kan soms iets langer duren). Mocht dit het niet verhelpen, kan het soms ook lukken als je de batterijen vervangt of opnieuw erin doet! Groetjes, Ishana

Hoi ​@Daantje3108, ik heb direct een aantal metingen gestart! Hier komen geen bijzonderheden naar voren. Zou je het op deze volgorde willen testen: Eerst het modem in combinatie met de Mediabox opnieuw willen opstarten. Daarnaast zou ik je ook willen vragen of je de Mediabox bekabeld hebt aangesloten. Als dit niet het geval is, wil ik je vragen of je dit kunt testen. Ik hoor graag of dit voor verbetering zorgt!

Zou je daarna de afstandsbediening willen ontkoppelen en opnieuw willen koppelen? Het is daarnaast belangrijk dat je echt de seconden afwacht (dit kan soms iets langer duren). Mocht dit het niet verhelpen, kan het soms ook lukken als je de batterijen vervangt of opnieuw erin doet! Groetjes, Ishana

Hai Ishana,

Dank voor je snelle reactie. 

Alle tips hebben helaas niet geholpen. Uiteindelijk heb ik de reset knop op de mediabox gebruikt en dat hielp. 
Inmiddels doet alles het weer. 

Toch bedankt voor je hulp! 

groet,

Danielle

Reageer