Skip to main content
Beantwoord

Geen enkele datum word geaccepteerd - Nieuw abonnement afsluiten

  • 25 mei 2025
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Tijdens het aanvragen van een nieuw abbonement lukt het maar niet om de geboortedatum en verloopddatum identiteitsdocument in te voeren. Hierbij geeft hij ALTIJD aan dat de data niet een kloppende datum is. Overigens gebruik ik echt de goede format, en lijkt dit een bug te zijn. Klantenservice is pas weer op dinsdag bereikbaar. Iemand suggesties?

Beste antwoord door Duncan Elfrink

Goedemorgen ​@AukeP 

Vervelend om te lezen dat je hinder ondervind tijdens het aanvragen van een nieuw abonnement. Je zou het nog even in een andere browser of op een ander apparaat kunnen proberen.

Als dit ook niet werkt, dan kun je altijd (indien je het vandaag nog wilt afsluiten) even langs lopen bij één van onze Odido Shops. Je kunt de dichtstbijzijnde hier vinden.

Helaas rest anders de optie om even tot morgen (maandag 26 mei) te wachten, zodat je de klantenservice kunt contacteren.

 

Succes en hopelijk gaat het lukken!

Bekijk origineel

1 reactie

Duncan Elfrink
Odido
  • Assistent Shop Manager
  • 47 reacties
  • Antwoord
  • 25 mei 2025

Goedemorgen ​@AukeP 

Vervelend om te lezen dat je hinder ondervind tijdens het aanvragen van een nieuw abonnement. Je zou het nog even in een andere browser of op een ander apparaat kunnen proberen.

Als dit ook niet werkt, dan kun je altijd (indien je het vandaag nog wilt afsluiten) even langs lopen bij één van onze Odido Shops. Je kunt de dichtstbijzijnde hier vinden.

Helaas rest anders de optie om even tot morgen (maandag 26 mei) te wachten, zodat je de klantenservice kunt contacteren.

 

Succes en hopelijk gaat het lukken!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen