Skip to main content
Beantwoord

Aansluitdatum is veel later dan start contract

  • 9 december 2024
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Beste,

Ik heb recent een nieuw Odido abbonement afgesloten voor TV + Internet, echter kan het pas worden aangesloten door de monteur op 23-01-2025, terwijl ons oude abbonement al stopt op 01-01-2025. Hoe moeten wij deze tijd nu gaan overbruggen? Hoor het graag want we willen niet al voor bijna 1 maand betalen, geen internet of TV tot onze beschikking hebben.

 

Vriendelijke groet,

Vicky

Beste antwoord door soepkip67

Hallo ​@Vickyxx ,

Als je gebruik hebt gemaakt van de overstap service, gaat het signaal pas over, als Odido aangeeft dat ze gaan aansluiten. Je gaat ook pas betalen vanaf het moment dat je modem is aangesloten op het internet.
Heb jezelf je oude provider opgezegd, dan is het misschien handig om dit te laten verzetten naar 23-01-2025 indien nog mogelijk. Dit kan je dan het beste even bij je provider navragen.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21868 reacties
  • 9 december 2024

Hallo ​@Vickyxx 

Heb je gebruik gemaakt van de overstapservice? Je huidige provider blijft dan werken tot de datum waarop de Guidion monteur komt.


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1347 reacties
  • Antwoord
  • 9 december 2024

Hallo ​@Vickyxx ,

Als je gebruik hebt gemaakt van de overstap service, gaat het signaal pas over, als Odido aangeeft dat ze gaan aansluiten. Je gaat ook pas betalen vanaf het moment dat je modem is aangesloten op het internet.
Heb jezelf je oude provider opgezegd, dan is het misschien handig om dit te laten verzetten naar 23-01-2025 indien nog mogelijk. Dit kan je dan het beste even bij je provider navragen.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 9 december 2024
soepkip67 schreef:

Hallo ​@Vickyxx ,

Als je gebruik hebt gemaakt van de overstap service, gaat het signaal pas over, als Odido aangeeft dat ze gaan aansluiten. Je gaat ook pas betalen vanaf het moment dat je modem is aangesloten op het internet.
Heb jezelf je oude provider opgezegd, dan is het misschien handig om dit te laten verzetten naar 23-01-2025 indien nog mogelijk. Dit kan je dan het beste even bij je provider navragen.

Hi,

 

Ah helder, dit was nog niet eerder zo naar ons gecommuniceerd maar fijn! We hebben inderdaad gebruik gemaakt van de overstapservice :)


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen