Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening kapot

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Beste Odido,
Mijn hond heeft jammer genoeg gisteren de afstandsbediening kapot gekauwd..

Is het mogelijk een nieuwe opgestuurd te krijgen?

Alvast bedankt! ☺️ 

Beste antwoord door Vi Doan

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Vi Doan, ik wil natuurlijk dat je afstandsbediening werkt zoals het moet. Zou je de volgende stappen eens willen uitvoeren? Als het goed is moet hij dan weer werken!

Als de afstandsbediening niet reageert op VOL+/- en MUTE maar andere knoppen werken prima:

- koppel HDMI los en sluit de HDMI weer aan, wacht 1 minuut

- Helpt dit niet, ga dan naar Instellingen (het meest rechtse icoontje in het menu bovenaan) > Apparaatvoorkeuren > Over > en druk op Opnieuw opstarten, wacht 1 min.

- Helpt dit niet, ga dan naar Instellingen (het meest rechtse icoontje in het menu bovenaan) > Afstandbedieningen en accessoires > 4K TV box remote, druk op Bediening tv aanpassen en volg de instructies.

Laat je mij weten of dit gelukt is? Alvast bedankt!

Hai Tommie,

De laatste optie heeft het probleem opgelost, hartstikke bedankt! :) 

Bekijk origineel

6 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 28 juni 2025

Hoi ​@Vi Doan, dit is zeker mogelijk! Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan en een fijn weekend! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 juni 2025

Top!! Heel erg bedankt voor je snelle reactie  🥰

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 juli 2025

Hai mijn nieuw binnengekomen afstandsbediening doet het jammer genoeg niet helemaal..

Alle linker knoppen zoals de aan uit tv knop of geluid lager of hoger zetten doen het niet maar alle knoppen rechts doen het wel. Hoe kan dit komen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 9 juli 2025

Hey ​@Vi Doan, ik wil natuurlijk dat je afstandsbediening werkt zoals het moet. Zou je de volgende stappen eens willen uitvoeren? Als het goed is moet hij dan weer werken!

Als de afstandsbediening niet reageert op VOL+/- en MUTE maar andere knoppen werken prima:

- Helpt dit niet, ga dan naar Instellingen (het meest rechtse icoontje in het menu bovenaan) > Apparaatvoorkeuren > Over > en druk op Opnieuw opstarten, wacht 1 min.

- Helpt dit niet, ga dan naar Instellingen (het meest rechtse icoontje in het menu bovenaan) > Afstandbedieningen en accessoires > 4K TV box remote, druk op Bediening tv aanpassen en volg de instructies.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 10 juli 2025
Tommie van Odido schreef:

Hai Tommie,

De laatste optie heeft het probleem opgelost, hartstikke bedankt! :) 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 11 juli 2025

Superfijn om te horen ​@Vi Doan, alvast een prettig weekend!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen