Beantwoord
TV probleem
Hoi, ik wil hierbij een klacht indienen. Ik kan vandaag gebruik maken van T-Mobile thuis. Nu blijkt dat ik een defecte afstandbediening heb ontvangen. Wat al heel slecht is. Ik krijg een antwoord met je krijgt zo snel mogelijk een nieuwe afstandbediening. Ik zeg met andere woorden zit ik heel het weekend zonder tv ja zo lijkt het op mevrouw. Ik zeg kan er geen spoed achter komen zeggen ze ja zo snel mogelijk is alles wat ik kan doen. Ik vind dit echt heel heel heel slecht. Zoiets hoort gelijk opgelost te worden. Ik hoor de volgende dag maximaal een nieuwe afstandbediening te hebben. Ik ben nu al ontevreden als nieuwe klant.
Beste antwoord door Cristien
Goedemiddag @zahraa87 Welkom Bij T-mobile. Dat is zeker geen leuk begin.
Een piepkleine troost is dat je ook TV kan kijken via de app van TM.
Klik hier TV anywhere
Er is één verzamel onderwerp waar alles staat over de afstandsbediening, de moderators helpen je daar verder. Door het weekend kan het verzenden misschien iets langer duren.
Helaas hebben ze geen afstandsbedieningen in de shops van TM.
Fijn weekend!
Bekijk origineelEen piepkleine troost is dat je ook TV kan kijken via de app van TM.
Klik hier TV anywhere
Er is één verzamel onderwerp waar alles staat over de afstandsbediening, de moderators helpen je daar verder. Door het weekend kan het verzenden misschien iets langer duren.
Helaas hebben ze geen afstandsbedieningen in de shops van TM.
Fijn weekend!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.