Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding meer, LOS lampje knippert rood op het Huawei glasvezel kastje

Goedenavond,

Ik heb sinds 1,5 week glasvezel internet via Odido. Maar sinds eergisteren heb ik opeens geen internet meer. 'verbonden met apparaat, kan geen internet bieden' is wat ik te zien krijg als ik met m'n Wifi wil verbinden. Er knippert ook een rood lampje (LOS) op het Huawei kastje. En op het modem blijft het wereldbol symbool constant rood. Heb alle tips (opnieuw opstarten, bekabeling, enz..) al geprobeerd, maar niets helpt. Ik begin er nu wel redelijk moedeloos van te worden, want er werd mij een stabiele en betrouwbare internetverbinding beloofd. Tot nu toe is hier nog weinig van te merken😕 Zou iemand mij de gouden tip kunnen geven (liefst iemand van Odido zelf) ? Of misschien dat er een monteur gestuurd kan worden, want ik durf niets meer aan te raken.. Vond de installatie monteur tijdens het aansluiten op het glasvezelnetwerk erg gestresst over komen en had het idee dat hij zo snel mogelijk weer weg wilde, en dat hij het hier door snel had afgeraffeld en mij met gebrekkige informatie heeft achter gelaten.

Ik hoop snel iets te horen, want mijn data van mijn telefoon gaat nu wel erg hard😕

Groet, 

Sander Maat

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@SanderMaat1989, excuus voor dit ongemak! Weet dat we hier op de Community altijd zo snel mogelijk bij je komen. Soms kan dat echter even duren. Gelukkig zie ik dat er inmiddels via een andere weg contact is geweest. Morgen komt de monteur om dit voor je op te lossen. Fijn! Succes morgen. Als je wilt, kan je hier laten weten zodra je weer online bent. Ik maak dan een vergoeding aan voor deze periode!

Bekijk origineel

7 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3102 reacties
  • Antwoord
  • 5 juli 2025

Hi ​@SanderMaat1989, excuus voor dit ongemak! Weet dat we hier op de Community altijd zo snel mogelijk bij je komen. Soms kan dat echter even duren. Gelukkig zie ik dat er inmiddels via een andere weg contact is geweest. Morgen komt de monteur om dit voor je op te lossen. Fijn! Succes morgen. Als je wilt, kan je hier laten weten zodra je weer online bent. Ik maak dan een vergoeding aan voor deze periode!

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 juli 2025

Hallo, ik heb hetzelfde probleem.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 juli 2025

Hoi ​@eray87 , 

De beste oplossing is om een monteur in te schakelen via Odido. Even bellen naar de technische klantenservice en dan plannen ze een afspraak in voor je. Bij mij komt de monteur morgenmiddag langs👌

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 juli 2025

​@Cheyenne van Odido monteur zou vandaag langskomen tussen 11:59 en 15:59. Ben er de hele middag speciaal voor thuis gebleven. Eindstand: geen monteur gezien en zit daardoor nu nog steeds zonder internet.. vind dit echt niet kunnen. En lees helaas dat dit best vaak gebeurd bij jullie klanten. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 juli 2025

​@Cheyenne van Odido update nummer 2: Kreeg om 16:30 een sms van Guidion dat de monteur vertraagd was en om 19:45 zou arriveren. Ik had er een hard hoofd in maar goed, toch maar gewacht. Vervolgens werd ik om 20:00 gebeld met het verhaal dat de monteur die gepland stond een auto ongeluk had gehad en een andere monteur zijn 'tickets' zou overnemen en er om 21:30 kon zijn. Ik was nu wel behoorlijk geïrriteerd. Monteur was er om 21:45 (irritatie meter nog voller). En vervolgens verteld hij mij dat de wijkcentrale gesloten was en dus niet te bereiken was op dit moment (nu klapte mijn irritatie meter toch echt uit elkaar). De monteur wist dat de storing bij mij met de wijkcentrale had te maken.. dan weet hij waarschijnlijk ook heel goed dat die centrale nu niet te bereiken was. Dus ik zit nu nog steeds zonder internet. Ik vind dit echt een schandalige zaak.. heel m'n zondag naar de haaien door te wachten op de monteur van Guidion en die dan vervolgens (6 uur na de originele afspraak tijd!!!!) niets heeft gedaan. Ik verneem nu graag heel snel wanneer dit opgelost gaat worden door jullie? Hoe kan dit zo amateuristisch gelopen zijn?.. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 7 juli 2025

Hey ​@SanderMaat1989, ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk een afspraak kunt maken met een monteur die dit kan oplossen.

Nu zie ik zojuist dat je inmiddels sinds vanmiddag weer online bent. Klopt dat? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 juli 2025

​@Tommie van Odido klopt inderdaad. Maar niet zonder slag of stoot. Monteur was alsnog 1,5 uur te laat. Maar goed, ben gelukkig weer online. Ben door dit gedoe inmiddels wel door de data van m'n mobiele abonnement heen 😕

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen