Beste Odido,
Ik zit inmiddels al sinds zondag zonder internet. Gisteren heb ik eindelijk na veel gedoe iemand van de klantenservice (Sena) gesproken. Na 40 minuten nutteloos modempraat werd het “doorgezet naar de technische dienst” – ik zou gemaild worden. Ik heb nog steeds niets gehoord.
Daarnaast kreeg ik te horen dat ik een eSIM kon ophalen bij AH of online. AH wist nergens van, en online moet ik ‘verzenden’ of ‘ophalen’ kiezen… Wat is dan het nut van een eSIM?! Bovendien zou ik een code krijgen voor tijdelijk onbeperkt internet – ook niet ontvangen...
Dit is inmiddels dag 4 zonder verbinding. Al mijn smart-apparaten werken niet. Kan geen muziek luisteren, tv kijken of internetten. Mijn zonnepanelen kunnen geen data versturen, en ik wil weten hoe jullie dit gaan compenseren. Dat antwoord is mij óók schuldig gebleven.
Jullie maken beloftes die je niet nakomt en laten mij het zelf maar uitzoeken. Dat is onacceptabel. Ik wil nu gewoon dat dit snel en volledig opgelost wordt.
Met weinig vertrouwen,
Nica