Skip to main content

Klacht – onacceptabele service en uitblijven oplossing

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Beste Odido,

Ik zit inmiddels al sinds zondag zonder internet. Gisteren heb ik eindelijk na veel gedoe iemand van de klantenservice (Sena) gesproken. Na 40 minuten nutteloos modempraat werd het “doorgezet naar de technische dienst” – ik zou gemaild worden. Ik heb nog steeds niets gehoord.

Daarnaast kreeg ik te horen dat ik een eSIM kon ophalen bij AH of online. AH wist nergens van, en online moet ik ‘verzenden’ of ‘ophalen’ kiezen… Wat is dan het nut van een eSIM?! Bovendien zou ik een code krijgen voor tijdelijk onbeperkt internet – ook niet ontvangen...

Dit is inmiddels dag 4 zonder verbinding. Al mijn smart-apparaten werken niet. Kan geen muziek luisteren, tv kijken of internetten. Mijn zonnepanelen kunnen geen data versturen, en ik wil weten hoe jullie dit gaan compenseren. Dat antwoord is mij óók schuldig gebleven.

Jullie maken beloftes die je niet nakomt en laten mij het zelf maar uitzoeken. Dat is onacceptabel. Ik wil nu gewoon dat dit snel en volledig opgelost wordt.

Met weinig vertrouwen,  

Nica

Uitgelichte reactie

18 juni 2025

je had het over een esim, die heeft de appie niet, normaal gesproken hebben ze wel een gewonen fysieke sim, en anders bij een andere super oid

11 reacties

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 440 reacties
  • 18 juni 2025

bij de AH (of ergens anders) kun je een prepaid sim kopen die je dan weer vergoed krijgt. Odido geeft je dan vouchers zodat toch gratis kunt internetten, als je zef geen odido mobiel hebt.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 juni 2025

Zoals ik zei, bij AH hadden ze de simkaarten niet te koop. En als ze de voucher niet stuurt heb ik sowieso niks aan die simkaart.. 

Net weer gebeld; kennelijk heeft Sena helemaal niks doorgezet naar de technische dienst. Geen aantekening gemaakt, geen voucher verstuurd.

Goh wat fijn, nog langer wachten

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 440 reacties
  • 18 juni 2025

je had het over een esim, die heeft de appie niet, normaal gesproken hebben ze wel een gewonen fysieke sim, en anders bij een andere super oid

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 21 juni 2025

Na de voucher via mail helaas niks meer gehoord.. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 23 juni 2025

Hey ​@Nicaaa, welkom op onze community!

Dankjewel dat je jouw situatie hier met ons deelt. Fijn dat je de moeite hebt genomen om alles zo duidelijk uit te leggen, daar kan ik mee aan de slag. Ik wil dit graag voor je oppakken en zorgen dat we de juiste opvolging geven. Zou je in je profiel alleen nog jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer willen toevoegen? Die informatie is alleen zichtbaar voor ons moderators en nodig om je gegevens erbij te pakken en dit verder voor je uit te zoeken.

Laat maar weten zodra dat gelukt is, dan kijk ik direct met je mee!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 juni 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Nicaaa, welkom op onze community!

Dankjewel dat je jouw situatie hier met ons deelt. Fijn dat je de moeite hebt genomen om alles zo duidelijk uit te leggen, daar kan ik mee aan de slag. Ik wil dit graag voor je oppakken en zorgen dat we de juiste opvolging geven. Zou je in je profiel alleen nog jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer willen toevoegen? Die informatie is alleen zichtbaar voor ons moderators en nodig om je gegevens erbij te pakken en dit verder voor je uit te zoeken.

Laat maar weten zodra dat gelukt is, dan kijk ik direct met je mee!

Is gelukt

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 24 juni 2025

Hi ​@Nicaaa, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en heb een lijnmeting uitgevoerd, echter is hier te zien dat je netjes online bent en al je apparaten inmiddels weer verbonden zijn. Kan jij dit bevestigen? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 juni 2025

Ik heb inmiddels mijn router weer gereset, en AL mijn smart apparaten, zo'n 27 stuks. Erg vervelend dat dit nodig is.

Oa mijn vaatwasser en zonnepanelen willen nog steeds niet verbinden.. ik krijg dit niet opgelost.

Ik vind het raar dat ik niks van jullie hoor, 2x wordt er beloofd dat de technische dienst contact opneemt, niet gebeurt.

Ik zou wanneer het probleem is opgelost bericht krijgen over vergoeding, ook niks van gezien :(

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 25 juni 2025

Hey ​@Nicaaa, ik heb een aantal instellingen aangepast op het modem.

Zou je het modem 30 seconden stroomloos willen maken en controleren of al je apparaten nu wel weer kunnen verbinden? Het kan zijn dat je op sommige apparaten de melding krijgt: WPA-3 is vereist. Als je deze melding krijgt op een apparaat, dan dien je het netwerk volledig te vergeten en opnieuw in te loggen op je wifi netwerk. 

De technische dienst heeft laten weten dat na een factory reset je weer online bent. Sinds wanneer had je geen diensten? Ik zie de eerste melding die bij ons binnengekomen is op 18 juni en op de 23e had ik geconstateerd dat je weer online was. Kloppen deze data? Dan kan ik de vergoeding in gang zetten voor je!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 25 juni 2025

Vanaf 15 juni heb ik geen verbinding gehad.

De zonnepanelen krijg ik niet aan de praat helaas. Zal dat wel met de fabrikant regelen.

Ik heb ook een simkaart moeten kopen, bij deze de gegevens;

Actie: Aanbod E-Sales Consumer

Factuurnummer: 3001937517

Factuurdatum: 18 juni 2025

Leverdatum: 19 juni 2025

Uw referentie: 236034410

Ordernummer: 1004361274

Orderdatum: 18 juni 2025

010 2760.7126 Odido Prepaid 1 ST 10,00 10,00

Leveringsdocument 8001652148 van 18 juni 2025

_______

Factuur totaal incl. BTW 10,00

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 26 juni 2025

Hey ​@Nicaaa, bedankt voor de bevestiging.

Ik heb de simkaart ca. € 10 voor je vergoed en 15-06 tot en met 23-06. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen