Hoi allemaal! Ik had ongeveer 3 maanden of 2 maanden geleden een medewerker van tmobile gehad die over de glasvezel werkzaamheden ging vertellen. Er werd ook voor een telefoonnummer gevraagd zodat ze terug zouden bellen in 2 weken over de glasvezel aansluiting. Na 2 maanden nog steeds niks. Er was nog pas half maand geleden door een vraag van me verteld dat er een obstakel in de weg was. Dat was aan niemand verteld, ook niet via de ingeschreven nieuwsbrief. Nou dat obstakel was eigenlijk een een slecht aangesloten glasvezel kabel waardoor alle glasvezel kabeltjes (db1-2) opgehoopt daar lagen.. nou nu heb ik nog steeds geen telefoontje gekregen en ook geen duidelijkheid waneer er nou wordt aangesloten op huizen/flats.
Beantwoord
tmobile zou terug bellen voor glasvezel
Beste antwoord door Boris
Hi
Thanks voor je bericht. Omdat we dit al eerder hebben besproken in het eerder genoemde topic, sluit ik dit topic aan de hand van de huisregels:
Mocht je onverhoopt alsnog met een vraag zitten, laat het weten in bovenstaande topic. Dan helpen we je graag verder.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.