Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten en voucher code werkt niet.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

Ik zit nu vanaf 1 maart zonder diensten met een naar vooruitzicht qua niet kunnen werken en hopen dat de monteur dit gaat fixen. Fingers crossed. 

Nu heb ik een voucher code ontvangen om de tijd te overbruggen en ook dat werkt niet. Waardoor ik over m'n bundel moet gaan. Kan ik hier hulp bij krijgen?

Het is erg moeilijk om telefonisch contact te krijgen met de klantenservice en ik ben zeer afhankelijk van internet voor m'n werk (zoals velen).

Hoop dat iemand kan helpen. 

Fijne dag verder! 

Beste antwoord door MarijeC

Hoi Cristien, 

Hartstikke bedankt voor je reactie.

Ik heb net op tijd toch nog de klantenservice kunnen bereiken en een nieuwe werkende voucher gekregen. Phew! 

Nu gewoon de monteur afwachten, maar kan gelukkig weer even met een gerust hart door :)

Nogmaals dank voor het reageren een een fijn weekend! 

Bekijk origineel

35 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8098 reacties
  • 5 maart 2021

Hallo @MarijeC  Welkom, waarom werkt de voucher code niet. Of is de code al verlopen?

Hier is NU geen moderator meer. Kan het wachten tot morgen? Anders kan je het even proberen via Twitter? @tmobile_webcare daar zijn ze tot 21:00 uur aanwezig.

MVG.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 5 maart 2021

Hoi Cristien, 

Hartstikke bedankt voor je reactie.

Ik heb net op tijd toch nog de klantenservice kunnen bereiken en een nieuwe werkende voucher gekregen. Phew! 

Nu gewoon de monteur afwachten, maar kan gelukkig weer even met een gerust hart door :)

Nogmaals dank voor het reageren een een fijn weekend! 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8098 reacties
  • 5 maart 2021

Pfff gelukkig @MarijeC  Nu maar hopen dat alles goed komt. Heb je nog hulp nodig dan lezen wij het wel. Hopelijk is het straks netjes opgelost 

Fijn weekend!


  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 10 oktober 2023

Ik heb voucher gehad voor mobiel internet maar, it bij simpel dat werkt niet


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • 11 oktober 2023

Hoi @anitha, vouchers voor Unlimited Internet werken alleen met simkaarten van Odido en Ben. Simpel hebben we (nog) geen vouchers voor, sorry.


  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 12 oktober 2023

Waarom word dat gegeven dan😡blij maken met dooie mus


  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 12 oktober 2023

Terwijl ik het had aangegeven  ik ben bij simpel ja werkt ook zegt ze


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 oktober 2023

Ik heb sim only werken de codes daar ook niet voor?


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 30 oktober 2023

Hoi @Cj.komdeur, het zou ook met Sim Only moeten werken. Als je maar een Odido of Ben simkaart hebt. Groetjes, Ishana


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 26 november 2024

Hoi, ik heb gister 4 maal vouchercodes ontvangen en geen een werkt. Zit nu al 1 dag zonder internet en tv. Dit is zwaar balen. Wat kan ik hier aan doen?


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1709 reacties
  • 26 november 2024

Hi ​@Hanzel83, stuur je de vouchercode in een SMS bericht naar het nummer 2244 toe? En welke melding krijg je dan precies te zien? Hou er wel rekening mee dat een vouchercode alleen gebruikt kan worden op een simkaart van Ben of Odido. 


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 26 november 2024
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Hanzel83, stuur je de vouchercode in een SMS bericht naar het nummer 2244 toe? En welke melding krijg je dan precies te zien? Hou er wel rekening mee dat een vouchercode alleen gebruikt kan worden op een simkaart van Ben of Odido. 

Ik heb inderdaad geen ben of odido simkaart. Dat zei persoon tijdens het gesprek er niet bij. En zit nu al een dag zonder tv en internet. Dit is erg vervelend, hoe word dit opgelost en snel? Mvg 


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 26 november 2024
Hanzel83 schreef:
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Hanzel83, stuur je de vouchercode in een SMS bericht naar het nummer 2244 toe? En welke melding krijg je dan precies te zien? Hou er wel rekening mee dat een vouchercode alleen gebruikt kan worden op een simkaart van Ben of Odido. 

Ik heb inderdaad geen ben of odido simkaart. Dat zei persoon tijdens het gesprek er niet bij. En zit nu al een dag zonder tv en internet. Dit is erg vervelend, hoe word dit opgelost en snel? Mvg 

Neem aan dat hier wel een vergoeding tegen over staat toch? Wand me telefoon rekening loopt door dit probleem ook erg hoog op.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 27 november 2024

Hey ​@Hanzel83, je kan een prepaid kaartje van Odido of Ben® kopen in 1 van onze winkels. Dan vergoed ik de kosten hiervan en kun jij gebruik maken van de vouchercode. 

We vergoeden alleen de dagen dat je geen diensten gehad hebt. 


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 27 november 2024

Sorry ik kan hier echt helemaal niks mee. Ik heb een baan en moet werken. Het snelste is zaterdag dat ik een kaartje kan gaan halen, heb net op de site gekeken. Je kunt bij odido en ben nog niet eens een prepay kaart kopen.  En onder tussen gaan we al na dag 3 zonder internet en tv. Waarom word er niet gewoon meteen een simkaart verstuurd, adres en alles hebben jullie. Dan help je toch veel sneller iemand. Ik word er niet echt vrolijk van. En heb internet en tv hard nodig, bank, email, cv ketel enz lopen er op! Daar buiten woon ik alleen. Zonder tv is er niks aan. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 28 november 2024

Hey ​@Hanzel83, dat begrijp ik, alleen wij kunnen geen prepaid kaartje opsturen jammer genoeg. Anders had ik dat natuurlijk zeker gedaan! 


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 28 november 2024

Hoi tom, ik heb een simkaart gelukkig kunnen regelen. En heb hem net in de foon geactiveerd. Kassa bon heb ik ook. Hoe moet ik dit nu verder regelen?


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 28 november 2024

Hoi tom, vouchercode werkt ook. Alleen zit ik nu nog met de kassa bon en komt die 5 euro activeren ook nog een boven op de bundel? Bedankt voor tot nu toe de goede hulp! Mvg hans


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 29 november 2024

Wat bedoel je precies met € 5 euro activeren ​@Hanzel83? Als je de kassabon hier deelt dan kan ik hem voor je vergoeden! 


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 29 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Wat bedoel je precies met € 5 euro activeren ​@Hanzel83? Als je de kassabon hier deelt dan kan ik hem voor je vergoeden! 

Hier is de bon tom. Ja de 5 euro activeren. Maar goed als ik de 10 euro terug heb ben ik ook te vreden. Bedankt tom voor je hulp!. Mvg


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 30 november 2024

Hoi ​@Hanzel83, ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 30 november 2024
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Hanzel83, ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Hoi top bedankt! Is de simkaart geactiveerd? Wil hem graag in bezit houden er na. Jullie ook fijn weekend! Mvg Hans


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 2 december 2024

Als het goed is is hij meteen geactiveerd nadat je hem in je toestel hebt gestoken en ontgrendeld ​@Hanzel83


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 13 december 2024
Tommie van Odido schreef:

Als het goed is is hij meteen geactiveerd nadat je hem in je toestel hebt gestoken en ontgrendeld ​@Hanzel83

Hoi, hebben jullie een nieuwe codes voor mij? Ik zit nog steeds zonder internet en de oude code is verlopen. Mvg


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4472 reacties
  • 13 december 2024

@Hanzel83 Tuurlijk, ga ik gelijk naar je toesturen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen