Skip to main content
Beantwoord

Geen internet / storing (5731 XV)

• 16 februari 2020
  • 7 reacties
  • 356 Bekeken

MeneerDeUil

We ervaren ruim 2 uur een internetstoring. Er komt geen signaal binnen via de glasvezelkabel. 
Op allestoringen.nl staan div. meldingen, maar op de kanalen en website van TM kan ik niets terugvinden.
Zijn er wel storingen bekend? Graag hulp hierbij. 

Beste antwoord door Jason van Odido

https://community.t-mobile.nl/netwerk-347/17-02-2020-problemen-met-glasvezel-t-mobile-thuis-mierlo-helmond-321078

Hallo allemaal, we ervaren momenteel wat probleempjes in Mierlo & Helmond. In bovenstaand topic wordt alles bijgehouden! :wink: Ik sluit dit topic nu.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

• is een Top Poster
  • 35 reacties
  • 16 februari 2020

Ik zit in hetzelfde gebied en idd geen t-mobile thuis. Verder geen statusmelding of iets dergelijks, dus da’s wel een misser. 

MeneerDeUil
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 16 februari 2020

Inmiddels ligt alles al bijna 5 uur plat, in ieder geval meerdere meldingen in Mierlo en Brandevoort (Helmond). 
Ik was in de veronderstelling dat TM dit forum 24/7 checkte voor storingsmeldingen, of toch niet?

• is een Top Poster
  • 35 reacties
  • 17 februari 2020

Nu nog steeds alles plat wat mi toch een tikje aan de lange kant is. Helaas zie ook nog steeds niet dat de storing erkend is. Wordt er echt pas actie ondernomen wanneer het aan webcare gemeld kan worden? Zeg t-mobile jullie hebben toch wel 24/7 monitoring?

Thvmh
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 17 februari 2020
MeneerDeUil schreef:

Inmiddels ligt alles al bijna 5 uur plat, in ieder geval meerdere meldingen in Mierlo en Brandevoort (Helmond). 
Ik was in de veronderstelling dat TM dit forum 24/7 checkte voor storingsmeldingen, of toch niet?

5 uur maar? Hier sinds gister avond uurtje of 20/21... Maar geen storings lijn die je kunt bellen. 

Ze zeggen inderdaad hier 24/7 paraat te staan.

MeneerDeUil
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 17 februari 2020
Thvmh schreef:
MeneerDeUil schreef:

5 uur maar? Hier sinds gister avond uurtje of 20/21... Maar geen storings lijn die je kunt bellen. 

Ze zeggen inderdaad hier 24/7 paraat te staan.

Inmiddels ruim 12 uur, sinds gisteravond 19:41u.

Onbegrijpelijk dat zo’n grote provider niet 24 uur per dag bereikbaar is voor storingsmeldingen.

Thvmh
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 17 februari 2020

Wordt lekker vergoeding opstrijken dan. Na langer dan 12 uur storing krijgen we compensatie. Al heb ik liever dat het gewoon weer werkt...

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • Antwoord
  • 17 februari 2020

https://community.t-mobile.nl/netwerk-347/17-02-2020-problemen-met-glasvezel-t-mobile-thuis-mierlo-helmond-321078

Hallo allemaal, we ervaren momenteel wat probleempjes in Mierlo & Helmond. In bovenstaand topic wordt alles bijgehouden! :wink: Ik sluit dit topic nu.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen