Kan niet echt iets vinden over of deze VLAN support heeft aan de WAN kant.
Uit wat screenshots zou ik denken dat het onder Settings -> Network Settings iets van IPTV / Internet zou kunnen staan met een mogelijkheid om een VLAN op te geven.
Is dat het geval, dan is voor Internet VLAN 300 setting nodig om alles te laten werken.
Maar wat ik al aangeeft, kan zo even geen plaatje vinden wat er precies op de pagina staat van Network Settings. Die zou je eventueel kunnen delen, maar dan wel zonder teveel privé info als IP’s e.d.
Ik heb inmiddels de TP link TI-SG105E ontvangen en ik ga volgende week over naar Odido.
Nu wil ik voorkomen dat ik straks zonder internet kom te zitten en wil ik van te voren zorgen dat het plug and play is als ik overstap.
Zijn dit de juiste settings voor de TP link TI-SG105E. Port 1 komt de glasvezel binnen port 2 gaat internet naar de router. Meer poorten heb ik niet nodig op de switch.
Zijn er nog andere dingen of settings die ik moet aanpassen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.