Skip to main content
Beantwoord

ZyXEL VMG8825-T50 modem omruilen voor een nieuwer model met WPA3

• October 25, 2023
  • 217 reacties
  • 3989 Bekeken

Toon eerste reactie

217 reacties

baukie84
  • is een nieuwe Poster
  • April 2, 2025

Beste mods,

Ik wil ook graag mijn T50 omruilen voor het nieuwste model met WIFI6 en WPA3.

Graag hoor ik naar de mogelijkheden.

mvg en alvast bedankt.

• heeft eerste post geplaatst
  • January 6, 2026

Ik ben al enkele jaren klant bij jullie en vroeg me af of het mogelijk is mijn huidige VMG8825-T50 model om te ruilen voor een nieuwer.

mvg en alvast bedankt.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • January 7, 2026

Hey ​@JacekTy, welkom op onze community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres, bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik meteen een T-56 voor je kunnen aanvragen. Zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee!

• January 18, 2026

Beste Odido,

Ik sluit mij hierbij aan.

Mijn apparaten ondersteunen WiFi 7 en daarom zou ik graag een router ontvangen die WiFi 7 ondersteunt. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan ontvang ik graag een modem/router met WiFi 6 of WiFi 6E ondersteuning.

Alvast bedankt voor de moeite.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • January 19, 2026

Hey ​@nassermuraat, welkom op onze community.

Op dit moment hebben we geen modem die beschikt over Wifi 7, wel Wifi 6! Ik stuur je graag een nieuw modem op, hiervoor heb ik alleen wat meer gegevens van je nodig. Zou je voor mij alleen nog je laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen aan je profiel? Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat er spoedig een modem met Wifi 6 jouw kant op komt! Alvast bedankt.

• January 19, 2026

Hey ​@nassermuraat, welkom op onze community.

Op dit moment hebben we geen modem die beschikt over Wifi 7, wel Wifi 6! Ik stuur je graag een nieuw modem op, hiervoor heb ik alleen wat meer gegevens van je nodig. Zou je voor mij alleen nog je laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen aan je profiel? Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat er spoedig een modem met Wifi 6 jouw kant op komt! Alvast bedankt.

Is ingevuld!

• is een nieuwe Poster
  • January 19, 2026

Beste mods,

Ik wil ook graag mijn T50 omruilen voor het nieuwste model met WIFI6 en WPA3.

Graag hoor ik naar de mogelijkheden.

mvg en alvast bedankt.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • January 20, 2026

Hey ​@nassermuraat, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Hierdoor heb ik meteen een T-56 voor je kunnen aanvragen, zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee!

Hoi ​@GijsBr, hiervoor ben je aan het juiste adres, dat kan ik zeker voor je regelen.

Hiervoor heb ik alleen wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan regel ik het meteen voor je! 

• is een nieuwe Poster
  • January 20, 2026

Hey ​@nassermuraat, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Hierdoor heb ik meteen een T-56 voor je kunnen aanvragen, zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee!

Hoi ​@GijsBr, hiervoor ben je aan het juiste adres, dat kan ik zeker voor je regelen.

Hiervoor heb ik alleen wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan regel ik het meteen voor je! 

Hallo Tommie.

Dank voor je snelle reactie, gegevens zijn aangevuld!

• is een nieuwe Poster
  • January 21, 2026

Beste moderators,

Ik wil graag mijn T50 omruilen voor een nieuwer T56 model met WIFI6 en WPA3.

Alvast bedankt en een fijne dag!

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • January 21, 2026

Hallo ​@RainowSix 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator dit voor je kan regelen. De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido.

• is een nieuwe Poster
  • January 21, 2026

Hallo ​@RainowSix 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator dit voor je kan regelen. De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido.

De gegevens voor vervanging zijn compleet 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • January 22, 2026

Hey ​@RainowSix, welkom op onze community!

Ik ruil het modem met alle liefde voor je om, hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, de laatste 4 cijfers van je IBAN komen echter niet overeen met het abonnement. Zou je die nog willen aanpassen? Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat er een nieuw modem jouw kant op komt! 

• is een nieuwe Poster
  • January 22, 2026

Hey ​@RainowSix, welkom op onze community!

Ik ruil het modem met alle liefde voor je om, hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, de laatste 4 cijfers van je IBAN komen echter niet overeen met het abonnement. Zou je die nog willen aanpassen? Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat er een nieuw modem jouw kant op komt! 

De laatste 4 cijfers van mijn telefoonnummer gaat idd niet werken ;)  Het is aangepast!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • January 23, 2026

Bedankt voor het aanvullen van je laatste 4 cijfers van je IBAN ​@RainowSix. Hierdoor heb ik meteen kosteloos een T-56 voor je kunnen aanvragen, het wifipunt heb ik ook vervangen voor de nieuwe WX5600. Zodra hij verzonden is kun jij de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 en het wifipunt hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee!

• is een nieuwe Poster
  • March 23, 2026

Ik zou ook graag mijn T50 willen omruilen voor de T56. Als ik mijn profiel bewerk kan ik alleen nergens prive gegevens invullen?

• is een Top Poster
  • March 23, 2026

Ik zou ook graag mijn T50 willen omruilen voor de T56. Als ik mijn profiel bewerk kan ik alleen nergens prive gegevens invullen?

Vanwege recente gebeurtenissen worden op de community enkel algemene vragen beantwoord. Je kunt hiervoor de klantenservice bellen op telefoonnummer 0800 0092 of een DM sturen op X, Instagram of Facebook.