Sinds enige tijd geeft mijn netwerk als advies om te upgraden naar WPA3 (in plaats van WPA2).
Ik ben al enkele jaren klant bij jullie en vroeg me af of het mogelijk is mijn huidige VMG8825-T50 model om te ruilen voor een nieuwer model met WPA3 / Wifi-6 ondersteuning.
Beste antwoord door Subz3ro
Hoi @Subz3ro, welkom op onze Community!
Dat is inderdaad mogelijk. Ik heb dit ook meteen voor je in gang gezet. Je ontvangt hier spoedig een bericht over en als het nieuwe modem verzonden is, kun je de zending volgen in Mijn Odido!
Super bedankt voor je snelle reactie en voor het regelen van de nieuwe modem.
Hiervoor ben je aan het juiste adres, bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik meteen een T-56 voor je kunnen aanvragen. Zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee!
Mijn apparaten ondersteunen WiFi 7 en daarom zou ik graag een router ontvangen die WiFi 7 ondersteunt. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan ontvang ik graag een modem/router met WiFi 6 of WiFi 6E ondersteuning.
Op dit moment hebben we geen modem die beschikt over Wifi 7, wel Wifi 6! Ik stuur je graag een nieuw modem op, hiervoor heb ik alleen wat meer gegevens van je nodig. Zou je voor mij alleen nog je laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen aan je profiel? Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat er spoedig een modem met Wifi 6 jouw kant op komt! Alvast bedankt.
Op dit moment hebben we geen modem die beschikt over Wifi 7, wel Wifi 6! Ik stuur je graag een nieuw modem op, hiervoor heb ik alleen wat meer gegevens van je nodig. Zou je voor mij alleen nog je laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen aan je profiel? Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat er spoedig een modem met Wifi 6 jouw kant op komt! Alvast bedankt.
Hey @nassermuraat, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.
Hierdoor heb ik meteen een T-56 voor je kunnen aanvragen, zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee!
Hoi @GijsBr, hiervoor ben je aan het juiste adres, dat kan ik zeker voor je regelen.
Hiervoor heb ik alleen wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan regel ik het meteen voor je!
Hey @nassermuraat, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.
Hierdoor heb ik meteen een T-56 voor je kunnen aanvragen, zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee!
Hoi @GijsBr, hiervoor ben je aan het juiste adres, dat kan ik zeker voor je regelen.
Hiervoor heb ik alleen wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan regel ik het meteen voor je!
Hallo Tommie.
Dank voor je snelle reactie, gegevens zijn aangevuld!
Ik ruil het modem met alle liefde voor je om, hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, de laatste 4 cijfers van je IBAN komen echter niet overeen met het abonnement. Zou je die nog willen aanpassen? Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat er een nieuw modem jouw kant op komt!
Ik ruil het modem met alle liefde voor je om, hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, de laatste 4 cijfers van je IBAN komen echter niet overeen met het abonnement. Zou je die nog willen aanpassen? Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat er een nieuw modem jouw kant op komt!
De laatste 4 cijfers van mijn telefoonnummer gaat idd niet werken ;) Het is aangepast!
Bedankt voor het aanvullen van je laatste 4 cijfers van je IBAN @RainowSix. Hierdoor heb ik meteen kosteloos een T-56 voor je kunnen aanvragen, het wifipunt heb ik ook vervangen voor de nieuwe WX5600. Zodra hij verzonden is kun jij de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 en het wifipunt hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee!
Ik zou ook graag mijn T50 willen omruilen voor de T56. Als ik mijn profiel bewerk kan ik alleen nergens prive gegevens invullen?
Vanwege recente gebeurtenissen worden op de community enkel algemene vragen beantwoord. Je kunt hiervoor de klantenservice bellen op telefoonnummer 0800 0092 of een DM sturen op X, Instagram of Facebook.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.