ik zou ook graag mijn T50 willen omruilen voor een T56 model. Speciaal met het oog op Wpa3 en Wifi 6 voor mijn apparatuur. Ik ben al enkele jaren klant bij jullie.
alvast bedankt!
Hi @hans petersen, natuurlijk! Dat regel ik met alle liefde. Wel mis ik de complete verificatie in je Community profiel. Wil je hier alsjeblieft jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN aan toevoegen? Laat het weten als deze gegevens erin staan. Dan maak ik het zo snel mogelijk in orde!
Mega bedankt @hans petersen, het is bij deze geregeld. Je krijgt nog een e-mail van DHL zodra het pakket in hun handen is. Hiermee kun je het pakket volgen. De T50 hoeven wij niet retour, deze mag je afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt!
Ik heb eveneens een oude T50 en loop tegen dezelfde Wifi aspecten aan. Is het mogelijk deze om te ruilen voor de T56?
Hoi @steens, zeker! Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana
morning, ik zou ook graag mijn oude T50 modem laten vervangen tbv WiFi6 en verbeterede beveiliging. Alvast dank!
Hi @Lenop, ik heb de omruiling voor je in orde gemaakt! Zodra het nieuwe modem onderweg is, krijg je een e-mail van ons om het pakket te volgen. Het oude modem hoef je niet terug te sturen maar kan je inleveren bij een milieupunt.
Hi @Lenop, ik heb de omruiling voor je in orde gemaakt! Zodra het nieuwe modem onderweg is, krijg je een e-mail van ons om het pakket te volgen. Het oude modem hoef je niet terug te sturen maar kan je inleveren bij een milieupunt.
Goedeavond,
Graag zou ik ook mijn modem laten omruilen. Is dit mogelijk?
Groeten Jurgen
fijn hoor, dank! Snel geregeld ook, top!
Hallo,
Ik zou ook graag. mijn T50 en Wifipunt willen omruilen voor de T56 en de laatste Wifipunt.
MVG, Howard
@Howie_nl Ik heb dit meteen voor je geregeld!
Je ontvangt hier over een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het modem hoef je niet meer terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. Het wifipunt willen we wel graag terug. Hierover ontvang je een e-mail met retourinstructies.
Laat je het mij weten als je nog hulp nodig hebt? Ik sta voor je klaar!
@Howie_nl Ik heb dit meteen voor je geregeld!
Je ontvangt hier over een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het modem hoef je niet meer terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. Het wifipunt willen we wel graag terug. Hierover ontvang je een e-mail met retourinstructies.
Laat je het mij weten als je nog hulp nodig hebt? Ik sta voor je klaar!
Bedankt!
Ik moet dus alleen de oude apparatuur vervangen en aansluiten op dezelfde manier? Ik heb dus ook geen installatiedatum nodig?
Goede
Goedeavond,
Graag zou ik ook mijn modem laten omruilen. Is dit mogelijk?
Groeten Jurgen
Ik zie dat ik nog geen reactie heb gehad. Zou ik die alsnog kunnen krijgen?
Hi @Jurgen_S, mijn excuses, we hebben jouw bericht over het hoofd gezien. Ik heb direct de omruiling voor je in orde gemaakt en je krijgt bericht van ons zodra het modem verstuurd is! Ook jij hoeft het oude modem niet meer in te leveren en je kan deze bij een milieupunt inleveren.
@Howie_nl, dat klopt helemaal! Voor dit type wissel is geen monteur nodig en je kan het nieuwe modem inderdaad op dezelfde manier aansluiten als hoe het oude modem aangesloten stond. Zodra het modem bij je binnen is, kan deze dus direct aangesloten worden. Mocht het toch niet lukken met het aansluiten, laat het dan aan ons weten. Dan helpen wij je hiermee verder!
Hoi.
is het mogelijk om mijn modem T50 om te ruilen voor de nieuwe T56 modem ik krijg allen maar problemen met de modem die ik all ongeveer 6 jaar heb.
Word onder andere elke keer te warm en bekabelt internet en de wifi word slechter.
En de meeste apparatuur die ik thuis heb kunnen gebruik maken van WIFI6 en dat kan dus niet met de modem T50 en voor betere beveiliging omtrent internet.
Groetjes.
bas
@Bas.L Dat klinkt inderdaad als tijd voor een nieuw modem. Ik heb deze gelijk voor je besteld!
Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoef je niet te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.
Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!
@Bas.L Dat klinkt inderdaad als tijd voor een nieuw modem. Ik heb deze gelijk voor je besteld!
Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoef je niet te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.
Laat je het mij weten als ik nog.iets voor je kan doen? Ik doe het graag!
hoi,
ik heb nog geen bevestigingsmail ondvangen over de besteling van de zyxel T56 klopt dat.
en in mij accound staat er dit:
Aanpassing details
Besteldatum: | 16-1-2025 |
Product(en): | - Mediabox (SEI Robotics SEI800TFAS)
|
Dit sturen we op: | - Mediabox (SEI Robotics SEI800TFAS)
|
Bestelling in behandeling
We hebben je bestelling in behandeling. We gaan aan de slag en passen je product(en) zo snel mogelijk aan.
Groetje
bas,
@Bas.L Sorry, hier lijkt inderdaad iets niet goed te gaan.
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad een Mediabox bestelling. Het is mij niet helemaal duidelijk of je deze zelf hebt besteld. Klopt dit?
Ik heb in ieder geval meteen opnieuw het modem besteld. Je ontvangt hier een e-mail over ter bevestiging en een track & trace code.
Mocht je niks ontvangen, trek je dan gelijk bij mij aan de bel?
Hoi,
Dankjewel voor het regelen.
Ze gaan de mediabox die ik nu heb ook vervangen om dat ze per ongeluk de nieuwe mediabox hebben verstuurd in plaats van allen de modem T-56
dat hebben ze telefonisch geregeld toen ik de klantenservice belde.
ik krijg op zaterdag 18-01-25 de nieuwe mediabox en de modem binnen.
groetje,
bas
Goedenavond Odido,
Is het mogelijk om mijn modem T50 om te ruilen voor de nieuwe T56 modem? Modem heb ik al lang en wil graag gebruik gaan maken van wifi6.
Ik heb aanvullend ook nog een WiFi versterker van jullie. Kan ik deze blijven gebruiken? Of moet ik deze omruilen?
Ik hoor het graag.
Groeten Daan
Goedemorgen Odido,
Ik wil graag een WiFi 6 gebruiken, is het mogelijk om mijn router T50 om te ruilen voor de nieuwe T56?
Groeten
Hi @Daan9876 & @sarplaninec, welkom op onze Community!
Uiteraard, ik heb jullie direct een T-56 opgestuurd. Ook heb ik het wifipunt(en) opgezegd en een nieuwe WX5600 opgestuurd. De oude werkt namelijk niet met de T-56. De T-50 hoeven we niet meer retour, het wifipunt nog wel. Je ontvangt een e-mail met de retourinstructies!
Hi @Daan9876 & @sarplaninec, welkom op onze Community!
Uiteraard, ik heb jullie direct een T-56 opgestuurd. Ook heb ik het wifipunt(en) opgezegd en een nieuwe WX5600 opgestuurd. De oude werkt namelijk niet met de T-56. De T-50 hoeven we niet meer retour, het wifipunt nog wel. Je ontvangt een e-mail met de retourinstructies!
Wow, wat een snelle service! Heel erg bedankt voor het opsturen van de T-56 en de WX5600. Ik ben blij dat jullie zo snel een oplossing hebben gevonden voor het probleem met mijn oude wifipunt.
Ik zal de T-50 dan bewaren en het oude wifipunt retour sturen zodra ik de e-mail met instructies heb ontvangen.
Nogmaals dank voor de snelle en efficiënte afhandeling!
Groeten,
Zoran