Skip to main content
Beantwoord

zyxel T50 modem vervangen

• October 14, 2024
  • 167 reacties
  • 3238 Bekeken

Toon eerste reactie

167 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • October 5, 2025

Hallo ​@Anne_en_Klaas-Konijn 

De Zyxel-T54 heeft een DSL poort, de Zyxel-T56 heeft geen DSL poort.

• is een nieuwe Poster
  • October 6, 2025

Goedemorgen,

ik ben al lange tijd tevreden klant bij eerst T-mobile en nu Odido. Toch heb ik met name beneden in huis en in de tuin slecht bereik, mijn verouderde T50 modem wellicht vervangen kan worden. Vandaar de vraag of mijn T50 modem ook door een modern exemplaar vervangen kan worden?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • October 6, 2025

Hallo ​@Camiel_79 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een nieuwe router kan opsturen. De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido.

• is een nieuwe Poster
  • October 6, 2025

Hallo ​@Camiel_79 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een nieuwe router kan opsturen. De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido.

Gedaan, alvast bedant 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • October 7, 2025

Hey ​@Camiel_79, welkom op onze community!

Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik meteen een T-56 voor je aangevraagd. Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee! 

• is een nieuwe Poster
  • October 8, 2025

Hi,

Wat fijn dat ik toevallig bij dit topic ben beland. Ik heb zojuist mijn wifi punt opgezegd, omdat ik over wilde gaan naar een zelfgekocht Deco systeem om hier de wifi te verbeteren (veel apparaten tegelijk op WiFi hier). Nu lees ik dat ik én een verouderd modem heb (T50) en ook een 'verouderd’ wifi-punt. Kan ik ook een nieuw modem ontvangen en de opzegging van het wifi punt annuleren zodat ik daar ook een nieuwe voor krijg?

edit: ik zie dat de opzegging direct is verwerkt. Kan ik dan beter eerst de omruiling van het modem afwachten en dan nieuw wifipunt aanvragen?

Groet,

Charo

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • October 8, 2025

Hallo ​@CharoB 

Als je toch overgaat op een Deco systeem dan zou je geen wifi punt meer nodig moeten hebben, waarvoor zou je die wel willen?

Voor het modem vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een nieuwe modem kan opsturen. De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido.

• is een nieuwe Poster
  • October 8, 2025

Hallo ​@CharoB 

Als je toch overgaat op een Deco systeem dan zou je geen wifi punt meer nodig moeten hebben, waarvoor zou je die wel willen?

Voor het modem vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een nieuwe modem kan opsturen. De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido.

Hi, 

Overgaan naar Deco systeem was omdat ik verminderde wifi had. Wellicht dat dat toch niet nodig is met een nieuw wifi-punt. Echter ben ik niet zo technisch 😉 Dus wellicht wacht ik toch eerst het modem af om daarna verder te beslissen. 

Mijn profiel is aangevuld.

Bedankt alvast!

• is een nieuwe Poster
  • October 15, 2025

Hi,

Wat fijn dat ik toevallig bij dit topic ben beland. Ik heb zojuist mijn wifi punt opgezegd, omdat ik over wilde gaan naar een zelfgekocht Deco systeem om hier de wifi te verbeteren (veel apparaten tegelijk op WiFi hier). Nu lees ik dat ik én een verouderd modem heb (T50) en ook een 'verouderd’ wifi-punt. Kan ik ook een nieuw modem ontvangen en de opzegging van het wifi punt annuleren zodat ik daar ook een nieuwe voor krijg?

edit: ik zie dat de opzegging direct is verwerkt. Kan ik dan beter eerst de omruiling van het modem afwachten en dan nieuw wifipunt aanvragen?

Groet,

Charo

Hi,

Wanneer komt hier een update op? 

Bedankt!

Hi ​@mcoelman, absoluut! Ik heb het meteen geregeld. Je krijgt snel meer informatie over de levering van de T56. De T50 hoeven wij niet retour, je kunt deze afgeven bij een milieupunt in de buurt!

@Anne_en_Klaas-Konijn, ik wil je modem graag omruilen voor de T-56. Geen probleem! Je noemt zelf de T-54, waarom deze specifiek? Ik zie ook dat je de geboortedatum niet hebt ingevuld binnen je Community profiel. Hier staat momenteel een autofill geboortedatum. Kan je deze aanpassen naar de juiste geboortedatum en mij een seintje geven in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Dankjewel!

Beste Cheyenne,

Helaas heb ik niks meer gehoord.

Mag ik alsnog van u, of van één van uw webcare collega's vernemen?

Mvg,
Anne

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • October 20, 2025

Hoi ​@Anne_en_Klaas-Konijn, bedankt voor het aanvullen van je geboortedatum.

Hierdoor is de verificatie compleet en heb ik meteen een T-54 voor je aangevraagd. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee! 

• is een nieuwe Poster
  • October 20, 2025

@Tommie van Odido krijg ik binnenkort ook wat te horen of moet ik de klantenservice bellen? 

Groet,

Charo

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • October 21, 2025

Sorry ​@CharoB, ik heb over je bericht heen gelezen, mijn excuses. Ik heb voor jou ook meteen een T-56 aangevraagd! Zodra hij onderweg is kun jij ook de zending volgen in Mijn Odido. Het oude modem hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Veel plezier met het nieuwe modem. 

• heeft eerste post geplaatst
  • October 21, 2025

Goedeavond, 

Ik heb ook nog de T50 en zou deze willen vervangen voor de T56 als dit mogelijk is.

Alvast bedankt! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • October 22, 2025

Hey ​@Bart635, welkom op onze community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres, bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik meteen een T-56 voor je aangevraagd. Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, die mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee! 

• is een Master Poster
  • November 10, 2025

Goedemiddag,

Ik zou ook graag mijn T50 willen upgraden naar de T56.

Groet, Rens

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • November 11, 2025

Hoi ​@RensVer, dat kan ik zeker voor je regelen.

Hiervoor ben je aan het juiste adres, bedankt voor het aanvullen van je informatie, echter mis ik alleen nog je geboortedatum voor de verificatie. Zou je die nog willen toevoegen aan je profiel? Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat er een nieuw modem jouw kant op komt! 

• is een Master Poster
  • November 11, 2025

Gedaan, alvast bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • November 12, 2025

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens ​@RensVer, hierdoor heb ik meteen een T-56 voor je kunnen aanvragen. Zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het oude modem hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee! 

• November 12, 2025

Hoi,

Ik zou ook graag onze T50 omruilen voor een T56! 

Dank alvast!

Groeten, Simone

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • November 13, 2025

Hey ​@BasRdam, welkom op onze community!

Goed dat je dit aangeeft en bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb meteen een T-56 voor je aangevraagd. Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het oude modem hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee! 

• November 13, 2025

Helemaal super! Dank!!

• December 16, 2025

Goeieavond,

Ik zou ook graag mijn verouderde Zyxel t-50 en mijn verouderde wifi-punt willen vervangen voor een t-56 en een nieuw wifi punt. Zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • December 17, 2025

Hey ​@sspeelman, welkom op onze community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres, dat kan ik zeker voor je regelen. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement er direct bij kunnen pakken. Ik zie dat er een aanvraag loopt op dit moment voor een wifipunt. Hierdoor kan ik geen wijzigingen uitvoeren op je abonnement. Dit zal eerst voltooid moeten zijn voordat ik het modem en wifipunten voor je kan omruilen. Als de bestelling voltooid is dan help ik je graag verder!

• Debutant
  • December 30, 2025

Hoi, 

Graag ontvang ook ik de nieuwe Zyxel T-56 router ter vervanging van mijn verouderde T-50.