Goedenavond, helaas nog geen bevestiging dat de opgestuurde apparatuur is ontvangen. Wel een e-mail dat ik dit nog moet terugsturen, maar dat heb ik dus al gedaan, echter niet met de qr code. Zou iemand mee willen kijken die ook met de barcode in mijn profiel kan zien dat ik het naar Odido heb opgestuurd?
Alvast dank!
Vriendelijke groet, Chris
Hoi @chrisjecool, ik heb het direct handmatig verwerkt! Je zult een bevestiging per e-mail ontvangen. Stuur me gerust een bericht als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je alvast hele fijne feestdagen!
Groetjes, Ishana
@Ishana van Odido yes, ik heb de bevestiging gekregen, superbedankt! Ook voor iedereen hier fijne feestdagen!
Groet, Chris!
Goedemorgen wij hebben ook problemen met de Wifi. Ook hier nog de t50 modem. Graag zou ik hier een nieuwe voor ontvangen.
Zou ook graag de oude t-50 om geruild hebben..voor de t-56
Is geregeld @Locoelbario!
Is geregeld @Locoelbario!
Hallo. Ook ik gebruik sinds 2021 een Zyxel T50 modem. Onlangs heb ik een lijnsnelheidsupgrade gedaan, echter ondersteunt deze modem geen volledige snelheid via wifi. Zou het mogelijk zijn om een vervanger te krijgen met een model dat Wi-Fi 6 ondersteunt?
Hoi @dallo28, ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana
Hallo mensen van Odido, zou het mogelijk zijn om mijn T-50 om te ruilen voor een T-56?
Groeten!
Hi @prrt63838, welkom op onze Community!
Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb direct een T-56 opgestuurd. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je gemakkelijk inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Ik wens je alvast veel plezier met het nieuwe modem!
Hoi, ik heb eigenlijk dezelfde vraag als iedereen, is het mogelijk om een nieuwer model te krijgen? Ik heb ook de T-50 namelijk. Als het mogelijk is zou ik graag de t-56 willen.
Fijne dag!
Hoi @ravingwolves, welkom op onze Community!
Dat kan ik zeker voor je regelen, zou je je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik het modem voor je omruilen. Geef je mij hier een seintje als je je profiel hebt aangevuld? Alvast bedankt!
Hoi @Tommie van Odido,
Ik heb nu mijn profiel aangepast, het zou nu allemaal zichtbaar moeten zijn. Alvast bedankt voor het regelen!
Hey @ravingwolves, super bedankt voor het aanvullen van je gegevens.
Ik heb je direct een T-56 opgestuurd! Zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee.
Beste Odido,
Ook ik zou graag mijn T50 willen vervangen, kan dit ook met de T75?
Alvast dank!
Hoi @Asixz, dit kunnen we alleen met de T-56. Ik heb deze wel meteen voor je aangevraagd. Het komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana
Hallo,
Ik zou ook graag de oude T-50 om geruild hebben voor de T-56.
Moet ik hier verder nog iets voor doen?
Groetjes.
Goedemiddag @JeffreyWauben, zeker! Het modem is inmiddels onderweg naar je! 
Goedemiddag,
Ik zou ook graag de T-56 willen ontvangen als vervanging van mijn T-50.
Alvast bedankt!
Goededag,
Ik zou ook graag de T-56 willen ontvangen als vervanging voor mijn T-50.
Alvast Bedankt.
Komt voor de bakker!
@Fultis
Het nieuwe modem is besteld en komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op. Je krijgt hier nog een e-mail bevestiging over en je ontvangt een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.
Laat je het mij weten als je nog hulp nodig hebt? Ik ben er voor je!
Goedemiddag,
Ik zou ook graag de T-56 willen ontvangen als vervanging van mijn T-50.
Alvast bedankt!
Goedemiddag, zou ik deze ook nog kunnen ontvangen?
Ook ik zou graag de oude T50 willen omruilen voor de T56. Wil het wifi uitbreiden thuis .
Alvast bedankt!
Hoi @Jordi1989 & @17hom17, welkom op onze Community!
Hiervoor zijn jullie aan het goede adres. Ik heb jullie een T-56 opgestuurd. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt.
@Jordi1989 ik heb jouw wifipunt ook vervangen, het oude wifipunt moet nog wel retour. De WAP6807 werkt namelijk niet met de T-56, je ontvangt een WX5600!
Goedendag
Ondanks kort geleden contact te hebben gehad n.a.v nirt bedoelde bestelling. O.a ook besproken dat dit is gebeurd door het internet probleem hier in huis. De ondanks het directe annuleren toch verzonden aparatuur, is ook aan de deur geweigerd en al terug ontvangen.
Maar ook wij bezitten een oudere modem T50. En zouden graag een nieuwe router willen ontvangen. Nu is ons een 2e wifipunt aangeraden om beneden ernaast te plaatsen, deze is nog niet onderweg.
Kan er toch geregeld worden dat wij onze oude router kunnen vervangen? En waar nodig de huidige wifipunt ook?