Skip to main content
Beantwoord

Zaram SFP+ Registreren

• October 12, 2025
  • 5 reacties
  • 38 Bekeken

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Ik heb het serie nummer in mijn profiel gezet.

Kan ik gewoon de Huawei blijven gebruiken totdat er geen internet meer is? Dan de Huawei en Fritzbox afkoppelen en de UCG-Fiber met SFP aansluiten?

Hoe gaat dat normaal gesproken? Zoveel vragen, maar kon geen duidelijke “howto” over dit onderwerp vinden. 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Bono68 

Je kan nu nog de Huawei ONT gebruiken, een moderator zal hier bevestigen zodra hij is geregistreerd of anders om extra informatie vragen. Zodra de Huawei niet meer werkt kun je inderdaad je eigen router met SFP module aansluiten.

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23251 reacties
  • Antwoord
  • October 12, 2025

Hallo ​@Bono68 

Je kan nu nog de Huawei ONT gebruiken, een moderator zal hier bevestigen zodra hij is geregistreerd of anders om extra informatie vragen. Zodra de Huawei niet meer werkt kun je inderdaad je eigen router met SFP module aansluiten.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • October 12, 2025

Top!! We wachten het af. 😇

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • October 13, 2025

Hey ​@Bono68, welkom op onze community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik kan de Zaram voor je registreren. Om ervoor te zorgen dat je niet zonder internet komt te zitten kunnen we het beste wat inplannen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin een datum/tijdstip wanneer je tijd hebt om hem om te zetten? Ik ben zelf deze week aanwezig van maandag tot vrijdag tussen 09:00/17:00. Ik stuur je dan voor de tijd een berichtje om te vragen of je klaar zit en zal de registratie volgen. Als ik hem op elk moment voor je mag registreren dat kan natuurlijk ook, laat dat dan in dit topic weten. Dan registreer ik wanneer ik je bericht heb ontvangen en dan kan jij hem op elk gewenst moment omzetten! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • October 13, 2025

@Tommie van Odido Heb een PM Gestuurd.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • October 14, 2025

@Tommie van Odido Geweldige snelle service. Alles werkt naar behoren.