Skip to main content

15x per dag  geen internet..hup,alles valt weg, en dan staat dit er..

15 x per dag,dit gaat al zo vanaf het begin.

Ik stap over bha bha bha!

Hoi ​@Peke1964, super bedankt! Dan heb ik alleen nog een aantal data/tijdsbestekken voor je beschikbaarheid nodig. Ik wil het graag direct voor je doorzetten! 

Dankje! 

Morgen  en dinsdag de hele dag, woensdag ,donderdag en vrijdag na 15:00

Hey ​@Peke1964, ik heb de data doorgegeven aan Guidion, ik ga er vanuit dat ze wat gaan inplannen voor je! 

Nou,ben benieuwd. Heb niks meer gehoord van ze..

Misschien kunnen ze me beter mailen,dan heb ik ook alles zwart op wit. 😊

Daar gaan we weer hoor.. ​@Tommie van Odido 

Zijn ze debiel daar?

Geef ik smiddags aan,gaan ze doodleuk smorgens komen...ik word hier hoerendol van! Wat n verstand zeg! Ik ben niet thuis,hebben ze pech gehad! Wat een bedrijf!

@Tommie van Odido 

En als ik probeer de afspraak te wijzigen kan ik geen enkele datum aanvinken...%#!^&€¥*%#!%&*€*(%

Ik zag dit gister al ​@Peke1964, ik heb toen direct gereageerd of het naar de middag verplaatst kan worden. Hier heb ik nog geen antwoord op. Hopelijk kunnen ze nu wel het juiste moment inplannen. 

Hey ​@Peke1964, ik heb Guidion net gesproken en plannen wat nieuws in na 15:00 morgen! 

@Tommie van Odido 

Look again....hahahahahahahaha!!!😏🙄😴🤧

Ik ben pas klaar met werken om 2...lol

@Tommie van Odido ​@Ishana van Odido Daar gaan we…verrek maar guidion! 

@Tommie van Odido 

En vandaag dus niemand aan mn deur gehad…

Ff terugkijken,en zie dat ik al 3 maanden aant bakkeleien ben met die klojo's..

Jongens,echt,waar zijn we mee bezig!?

Hey ​@Peke1964, de monteur stond om 12:00 aan de deur zie ik nu. Dit is niet wat we hadden afgesproken met Guidion.. Ik heb hier nogmaals achteraan gemaild. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. 

@Tommie van Odido 

Ben benieuwd hoe ver we nu zijn in dit shitty proces, ik ga mijn maandelijkse kosten storneren. Ik wil eerst es actie zien en ondervinden! 

Hey ​@Peke1964, Guidion probeert je te bereiken maar krijgen geen gehoor. Kan je mij opnieuw een aantal data en tijdstippen doorgeven? Dan laat ik het weten aan Guidion. Storneren is geen handige optie, dan blijven de kosten opstapelen. Uiteraard zullen we na de tijd een passende compensatie regelen! 

@Tommie van Odido 

Ik kan iedere dag na 15:00, behalve weekend en maandag

Ik heb volgende week dinsdag tot en met vrijdag vanaf 15:00 doorgegeven aan Guidion ​@Peke1964

Reageer