Hi @jeroen1993, dat kan absoluut! Geen probleem, ik regel dat voor je. Zorg je wel eerst dat jouw Community profiel compleet is? Momenteel mis ik jouw geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Als deze erin staan, geef mij dan een gil. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!
Hi @jeroen1993, dat kan absoluut! Geen probleem, ik regel dat voor je. Zorg je wel eerst dat jouw Community profiel compleet is? Momenteel mis ik jouw geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Als deze erin staan, geef mij dan een gil. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!
Bedankt Cheyenne, heb het aangepast.
Volgens mij ben ik nog geen anderhalf jaar klant bij Odido (sinds Tele2 er niet meer is) en ik heb eveneens een Zyxel T-50.
Is die dan ook “flink verouderd”?
@Léonz Inmiddels 6 jaar oud. Wanneer ik een goedkopere router aan dit modem hang haal ik veel hogere snelheden.
@Cheyenne van Odido Ik heb de gegevensaangepast.
Super bedankt @jeroen1993, hierdoor heb ik je direct een T-56 kunnen opsturen. Zodra het modem verzonden is kun jij de zending volgen in Mijn Odido! De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met het nieuwe modem.
Goededag,
Inmiddels is mijn t50 modem aardig verouderd. Is het mogelijk om een nieuw model te ontvangen?
Hi @a_jeremiasse, ik wil je van harte welkom heten op de community! Uiteraard is het mogelijk om een nieuw modem van ons te ontvangen. Ik heb dan ook direct een Zyxel T-56 voor je aangevraagd en deze komt jouw kant op. Ook zie ik dat je bij ons wifipunten afneemt. Jouw huidige wifipunten werken niet meer optimaal samen met het nieuwe modem. Daarom heb ik deze ook voor je omgewisseld. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar de oude wifipunten willen we wel graag weer retour ontvangen. Je krijgt hier nog een e-mail over met retoursinstructies. Zodra de pakketten onderweg zijn, laten we dit per e-mail aan je weten. Je kan dan ook de pakketten volgen zodat je precies weet wanneer de bezorger bij je op de stoep staat. Ik wil je alvast veel plezier wensen met het nieuwe modem en de nieuwe wifipunten!
Ha Nora, dank voor de snelle reactie en opvolging!