Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ben inmiddels een een flink aantal jaren klant bij jullie (internet thuis). Het modem/router is inmiddels flink verouderd (zyxel, t-50). Kan deze vervangen worden met een nieuwere/moderne? 

Hi ​@jeroen1993, dat kan absoluut! Geen probleem, ik regel dat voor je. Zorg je wel eerst dat jouw Community profiel compleet is? Momenteel mis ik jouw geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Als deze erin staan, geef mij dan een gil. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

Hi ​@jeroen1993, dat kan absoluut! Geen probleem, ik regel dat voor je. Zorg je wel eerst dat jouw Community profiel compleet is? Momenteel mis ik jouw geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Als deze erin staan, geef mij dan een gil. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

Bedankt Cheyenne, heb het aangepast.

Volgens mij ben ik nog geen anderhalf jaar klant bij Odido (sinds Tele2 er niet meer is) en ik heb eveneens een Zyxel T-50.

Is die dan ook “flink verouderd”?

@Léonz Inmiddels 6 jaar oud. Wanneer ik een goedkopere router aan dit modem hang haal ik veel hogere snelheden.

@Cheyenne van Odido Ik heb de gegevensaangepast.

Super bedankt ​@jeroen1993, hierdoor heb ik je direct een T-56 kunnen opsturen. Zodra het modem verzonden is kun jij de zending volgen in Mijn Odido! De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met het nieuwe modem. 

Reageer