Ook bij mij is sinds een paar dagen de apparatenlijst ineens leeg.
Ik heb eerlijk gezegd moeite met de app, was het in het begin lastig om het aan de praat te krijgen, doet ie het na een maand ineens wel. Nu weer spontaan apparatenlijst leeg en de oplossing is er nog niet. Veel gedoe en gezeur. Heel vervelend.
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem: de Thuis Veilig online apparaten geeft de melding: Geen apparaten gevonden.
Toen ik Thuis Veilig Online net had, werkte het wel.
Ik heb glasvezel kastje en modem al opnieuw aangezet, harde reset gedaan op de modem, en de Thuis Veilig online app opnieuw geïnstalleerd. Alles zonder resultaat.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Groet, Louise
Hi @louime, welkom op onze community!
Goed dat je dit aankaart, dit is inderdaad een bekend probleem met de app. Er zit een foutje aan de kant bij F-Secure. Ik zet je graag op de lijst zodat ze hem kunnen resetten voor je, daarna moet het weer werken! Kan je alleen jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Als je mij dan een seintje geeft zorg ik dat het opgelost wordt!
Beste Tommie,
Gedaan! Fijn dat dit opgelost kan worden
Groet, Louise
Dank je wel @louime, ik heb je zojuist toegevoegd aan het ticket, F-Secure gaat snel aan de gang om alles te resetten. Daarna moet het opgelost zijn!