Skip to main content

Ik probeer thuis veilig online te activeren. Activatie voorbereiden in de app gaat prima. Vervolgens moet de app aan de router gekoppeld worden. Dit scherm wordt steeds vervangen door....er is iets mis gegaan, probeer het opnieuw.  Ik heb de app al verschillende malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.  Ook dit helpt niet. Telefonisch contact met Odido gaf ook geen resultaat. Wat kan ik nu nog proberen?

Hoi ​@Tommie van Odido,

ik heb het gelijk geprobeerd. Maar bij de te doorlopen stappen kom ik na het inloggen van de Thuis Veilig online app niet verder dan dat de app probeert te koppelen met de router en dat doet hij nog steeds niet helaas.

gr. Jordy

 


@jordyvenderbos Dankjewel voor het proberen en je terugkoppeling! 

Ik geef dit gelijk door aan onze techneuten. Zodra ik meer weet, kom ik weer bij je in de lucht. 

Heb je vragen of kan ik nog ergens anders bij helpen? Laat het vooral weten. Ik help graag! 


Hey ​@jordyvenderbos, kan je het modem eens voorzien van een harde factory reset door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker? Ik heb een reprovisie uitgevoerd, dit zorgt ervoor dat het product opnieuw naar het modem gestuurd wordt. Een factory reset helpt dan weer met de koppeling van het product. Daarna zou de app hem moeten kunnen verbinden! Laat je mij weten of het gelukt is? 


@Tommie van Odido Het is gelukt! Heel erg bedankt voor alle hulp!


Top, superfijn om te horen ​@jordyvenderbos! Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu een prettige dag gewenst. 


Goedendag als er niks gedaan wordt op afstand met deze storting zal ik hem dus uit zetten en gewoon over gaan op Norton dit is niet de bedoeling om wel te betalen maar niks te zien dat het opgelost wordt !! 


Goedendag als er niks gedaan wordt op afstand met deze storting zal ik hem dus uit zetten en gewoon over gaan op Norton dit is niet de bedoeling om wel te betalen maar niks te zien dat het opgelost wordt !! 

Joehoe me iban is al lang veranderd en niemand doet wat ! 


 


Dankje ​@jordyscheepmaker, ik heb je toegevoegd aan het ticket. Dit wordt spoedig doorgezet naar F-Secure om dit op te lossen voor je!  


@jordyscheepmaker Excuses, mijn fout! Ik heb het verkeerd verwoord. 

De laatste 4 cijfers van je IBAN staan inderdaad ingevuld in je community profiel. Echter, komen deze niet overeen met wat er bij ons in het systeem staat. Wil je dit nog eens nagaan? 

Ik geef gelijk jouw informatie door aan de specialisten, zodra de verificatie compleet is. Ik sta klaar om voor je aan de slag te gaan! 

Heb iban veranderd !


Dat had ik gezien ​@jordyscheepmaker, zie mijn bericht van zojuist: 

Dankje ​@jordyscheepmaker, ik heb je toegevoegd aan het ticket. Dit wordt spoedig doorgezet naar F-Secure om dit op te lossen voor je!  

 

 


Hey ​@jordyscheepmaker, F-Secure heeft hem gereset. Kan je de app opnieuw installeren en controleren of je nu wel apparaten ziet staan in de app? Alvast bedankt! 


Hey ​@jordyscheepmaker, F-Secure heeft hem gereset. Kan je de app opnieuw installeren en controleren of je nu wel apparaten ziet staan in de app? Alvast bedankt! 

Nou nee ik kom nog steeds niet verder dan dit na inloggen via odido account kom ik hier uit tot en met alles zie ik me vinkje tot na sms code dan komt dit !


Is dit in de TVO app zelf ​@jordyscheepmaker? Zo ja, zou je het modem dan willen resetten door het knopje achterop 30 seconden ingedrukt te houden en de applicatie nogmaals te verwijderen en opnieuw te isntalleren? Als het goed is moet het dan werken! 


 


Niks geen resultaat 


Hey ​@jordyscheepmaker, gaat dit om Thuis Veilig Online of Overal Veilig Online?

Ik heb voor de zekerheid een reprovisie uitgevoerd, dit zorgt ervoor dat het product opnieuw verstuurd wordt naar het modem, als je het modem reset zou die hem moeten pakken.


Hey ​@jordyscheepmaker, gaat dit om Thuis Veilig Online of Overal Veilig Online?

Ik heb voor de zekerheid een reprovisie uitgevoerd, dit zorgt ervoor dat het product opnieuw verstuurd wordt naar het modem, als je het modem reset zou die hem moeten pakken.

Thuis veilig !!


Goedendag wederom geen effect maar ik ga niet langer vechten om het voor elkaar te krijgen ik stop bij odido met alle veiligheidsprogramma's aangezien dit al een langer bekend probleem bij f-secur is heb het namelijk al eens bij kpn gehad en nog steeds heeft dit bedrijf daar last van ik kan dan niet anders om gewoon net als bij kpn te stoppen met f-secur want na 5 jaar hebben ze het koppel systeem nog steeds niet op orde ! 


Hey ​@jordyscheepmaker, F-Secure heeft een nieuwe versie van de app in de playstore gezet. Kan je die eens downloaden en controleren of het werkt?


Reageer