Ik probeer thuis veilig online te activeren. Activatie voorbereiden in de app gaat prima. Vervolgens moet de app aan de router gekoppeld worden. Dit scherm wordt steeds vervangen door....er is iets mis gegaan, probeer het opnieuw. Ik heb de app al verschillende malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook dit helpt niet. Telefonisch contact met Odido gaf ook geen resultaat. Wat kan ik nu nog proberen?
Hoi
ik heb het gelijk geprobeerd. Maar bij de te doorlopen stappen kom ik na het inloggen van de Thuis Veilig online app niet verder dan dat de app probeert te koppelen met de router en dat doet hij nog steeds niet helaas.
gr. Jordy


Ik geef dit gelijk door aan onze techneuten. Zodra ik meer weet, kom ik weer bij je in de lucht.
Heb je vragen of kan ik nog ergens anders bij helpen? Laat het vooral weten. Ik help graag!
Hey
Top, superfijn om te horen
Goedendag als er niks gedaan wordt op afstand met deze storting zal ik hem dus uit zetten en gewoon over gaan op Norton dit is niet de bedoeling om wel te betalen maar niks te zien dat het opgelost wordt !!
Goedendag als er niks gedaan wordt op afstand met deze storting zal ik hem dus uit zetten en gewoon over gaan op Norton dit is niet de bedoeling om wel te betalen maar niks te zien dat het opgelost wordt !!
Joehoe me iban is al lang veranderd en niemand doet wat !

Dankje
De laatste 4 cijfers van je IBAN staan inderdaad ingevuld in je community profiel. Echter, komen deze niet overeen met wat er bij ons in het systeem staat. Wil je dit nog eens nagaan?
Ik geef gelijk jouw informatie door aan de specialisten, zodra de verificatie compleet is. Ik sta klaar om voor je aan de slag te gaan!
Heb iban veranderd !
Dat had ik gezien
Dankje
Hey
Hey

Nou nee ik kom nog steeds niet verder dan dit na inloggen via odido account kom ik hier uit tot en met alles zie ik me vinkje tot na sms code dan komt dit !
Is dit in de TVO app zelf

Niks geen resultaat
Hey
Ik heb voor de zekerheid een reprovisie uitgevoerd, dit zorgt ervoor dat het product opnieuw verstuurd wordt naar het modem, als je het modem reset zou die hem moeten pakken.
Hey
Ik heb voor de zekerheid een reprovisie uitgevoerd, dit zorgt ervoor dat het product opnieuw verstuurd wordt naar het modem, als je het modem reset zou die hem moeten pakken.
Thuis veilig !!

Goedendag wederom geen effect maar ik ga niet langer vechten om het voor elkaar te krijgen ik stop bij odido met alle veiligheidsprogramma's aangezien dit al een langer bekend probleem bij f-secur is heb het namelijk al eens bij kpn gehad en nog steeds heeft dit bedrijf daar last van ik kan dan niet anders om gewoon net als bij kpn te stoppen met f-secur want na 5 jaar hebben ze het koppel systeem nog steeds niet op orde !
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.