Skip to main content

Het rode lampje van internet brandt op modem en internet en TV werken niet. Bij starten TV meldt Odido dat het niet aan ons ligt. Er knippert ook (langzaam) een rood lampje op de glasvezel aansluiting.

Hi ​@Frans-23, dank voor het starten van dit topic! Ik zie meteen dat je inmiddels al contact met ons hebt gehad en dat vanmiddag een monteur op locatie zal komen. Fijn! Succes met de afspraak, je bent snel weer online!

Hi ​@Frans-23, dank voor het starten van dit topic! Ik zie meteen dat je inmiddels al contact met ons hebt gehad en dat vanmiddag een monteur op locatie zal komen. Fijn! Succes met de afspraak, je bent snel weer online!

Probleem (veroorzaakt door verkeerd uitgevoerde patch in centrale) is snel en adequaat opgelost door heel vriendelijke monteur.

Dat is mooi om te lezen ​@Frans-23, bedankt voor de update! 😁

Monteur heeft probleem snel en goed opgelost, maar ik hoop wel dat degene die verantwoordelijk is voor het ontstaan ervan (ODF, Odido?) er ook van hebben geleerd. Dus de volgende keer een patch wel zorgvuldig en compleet uitvoeren!

Hoi ​@Frans-23, zeker! Ik heb ook meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer