Skip to main content

Hallo,

 

Sinds oktober heb ik aansluiting en deze werken met geleverde apparatuur maar net als bij Ziggo wil ik eigen router gebruiken.

Heb de Fritzbox 5530, heb aantal keren contact opgenomen met support om info te leveren van de modem.

Na doorgeven modem info belde support na paar dagen terug dat alles was verwerkt en ik de modem kon gebruiken.

Heb de Fritzbox 5530 aangesloten maar gebeurde niets, bleef hangen op moment dat ik toch een activatie id moest invullen.

Die niet gekregen dus setup aangepast zodat ik handmatig het voor elkaar kreeg om activatie id te skippen.

 

Tot heden nog niet gelukt en maak daarom nog gebruik van abbo oude provider maar goed betaal nu dubbel.

Ik wil best weer bellen maar dan wordt er nieuwe case gemaakt krijg reactie dat het opgelost en case word gesloten.

Werkt het niet dan moet je weer bellen, mooie zou zijn dat ik op de case melding een reactie kan plaatsen.

 

Of ik heb hier fout gemaakt maar heb de handleiding gevolgd maar misschien moet ik toch die code krijgen om connectie te kunnen maken.

Lees ook berichten dat je modem info kunt clonen van de meegeleverde modem maar wil liever de op correcte manier doen.

Heeft iemand info over hoe ik dit probleem kan oplossen of tips om te checken?

 

Melding id:

73919103

 

InfoModem:

Fritzbox 5530

Fritz!SFP XGS-PON module

 

Status modem bij aansluiten:

Knippert 2 keer snel wacht eventjes en dan weer 2 keer, in overview zegt hij “Establishing the connection...”

 

Info dat ik heb moeten doorgeven was Fritz!modem id maar niet de S/N id van de Fritz!SFP XGS-PON maar weet niet of dat relevant is.

 

Gr,

Jelte

Hi ​@Jvandermeer, ik ben direct mee gaan kijken. Ik zie dat er op 4 februari een nieuwe update is geweest en dat ze er nog druk mee bezig zijn! Weet dat we er echt alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Voor nu moet ik je wel vragen om onze apparatuur nog blijven te gebruiken.

 

En al meer bekend?

 


@Jvandermeer Ik kan mij voorstellen dat je benieuwd bent, ik ook. Ik kijk gelijk met je mee! 

Vooralsnog kan ik zelf niks inzien, maar ik heb direct opnieuw navraag voor je gedaan. Zodra ik een terugkoppeling ontvang, deel ik deze ook met jou. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik sta voor je klaar! 


 

Hi ​@Jvandermeer, ik ben direct mee gaan kijken. Ik zie dat er op 4 februari een nieuwe update is geweest en dat ze er nog druk mee bezig zijn! Weet dat we er echt alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Voor nu moet ik je wel vragen om onze apparatuur nog blijven te gebruiken.

 

We zijn nu al aardig wat maanden verder, heb ook dus die nieuwe modem gekocht van 350 euro wat achteraf niet het probleem was(heb er nu 2). Heeft men probleem dan nu opgelost, vind het jammer dat het zo loopt op deze manier.


Hey ​@Jvandermeer, er is een aanpassing geweest bij Delta. We hebben het serienummer in je profiel doorgezet, kan je het modem omzetten en controleren of je nu wel online komt?


Hey ​@Jvandermeer, was het nog gelukt om je eigen module online te krijgen? Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet, dan kan ik dit ook terugkoppelen naar onze technische dienst. Alvast bedankt!


Reageer