Sinds de aanschaf van de nieuwe Odido modem van Zyxel T-54 naar Zyxel T-56 kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD op de PC.
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk; HUENEME-NEGEV of Server disconnected.
Gebruikte toen (en nogsteeds) altijd een TP-Link TL-WPA8631P adapter die aangesloten was aan de modem en via een stopcontact aangesloten was met een internetkabel naar mijn PC, weinig MB speed gaf, maar dat is best normaal van waar ik zit.
Op de dag dat we een nieuwe model kregen en dat ik betere wifi wou krijgen heb ik een PCIe adapter Intel(R) Wi-Fi 6E AX210 160MHz (foto 5) gehaald die mij nu het zelfde stabiliteit geeft maar wel 100x meer MB's. (Pakte een stabiele 4-6mb/s met internetkabel, en nu met WiFi 100mb/s.)
Dat is nu geen probleem alleen als ik nu een wifi test doe met mijn wifikabel waar ik altijd een stabiele 5ms ping/ 5-10ms upload/download speed kreeg, krijg ik nu dit: zie foto 4
Vanwege deze reden gebruik ik mijn internetkabel niet meer. Maar op een rare manier kan ik via mijn internetkabel en WiFi niet meer COD gaan spelen.
En nog meerdere problemen die ik in de afbeeldingen laat tonen.
Gebasseerd op alles wat ik heb gedaan, DNS vernieuwen/CMD codes invoeren, modem/router restarten/rebooten, port-forwarden (TCP/UTP), gebruik van ethernet kabel of draadloos wifi werkt niet.
Op de eerste foto zie je de fout, op de tweede foto staat er een code rechtsonder die zou moeten veranderen naar dit: (bekijk foto 3) dit gebeurt alleen wanneer je netwerk doorgaat. Op de derde foto kun je zien dat het doorgaat en mij toestaat om het spel binnen te gaan. Alleen dit gebeurde terwijl ik verbonden was met mijn telefoon wifi.
Heeft iemand hier kennis van? Of dat Odido hier zelf naar kan kijken want vanuit mijn ogen ziet het eruit als een probleem met de DNS of de gebruikte poorten die bij het nieuwe systeem van de T-56 word gebruikt?