Goed dat je hier een topic over opent! @shpponer Oprecht sorry dat we dit issue nog niet hebben kunnen oplossen. Ik help je uiteraard graag verder!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om de opzegging in orde te maken. Echter heb ik nog jouw persoonlijke gegevens nodig ter verificatie.
Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!
Goed dat je hier een topic over opent! @shpponer Oprecht sorry dat we dit issue nog niet hebben kunnen oplossen. Ik help je uiteraard graag verder!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om de opzegging in orde te maken. Echter heb ik nog jouw persoonlijke gegevens nodig ter verificatie.
Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!
Dag Teresa,
Gedaan! Zou je kunnen bevestigen dat mijn contract per 30 november eenzijdig wordt opgezegd zonder enige boete?
Zou je mij tevens nog een of twee vouchers kunnen sturen voor unlimited internet zodat ik in ieder geval de komende weken nog gewoon kan thuiswerken?
Bij voorbaat dank.
@shpponer Heel erg bedankt!
Ik ben meteen aan de slag gegaan en heb de opzegging (kosteloos) per 30-11-24 in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om de apparatuur te retourneren.
De vouchercodes stuur ik je ook gelijk toe.
Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!
Ik ervaar ook al meerdere maanden dit probleem.
Hoge ping in de avond uren met dermate trage verbinding dat het niet werkbaar is.
Zie verzameltopic: Traag Internet in de avond (WBA netwerk)
Inmiddels meerdere keren zijn er monteurs langs geweest, heb ook nieuwe hardware ontvangen maar ter vergeefs is het probleem nog steeds niet opgelost…
Inmiddels al tal van tickets aan laten maken die gesloten worden zonder oplossing te bieden.
74004850 1807/73152468 2370/ROI15094 73040864
Er zou uitgezocht worden of ik mijn contract tot mei 2025 kosten loos kan laten opzeggen.
Hier ook niets van gehoord, vandaag gebeld, werd er aangegeven dat er 8 november een beslissing is genomen dat dit niet kan. Waarom niet? Waarom heb ik niets gehoord? Allemaal heel erg slecht.
Wordt ook vast gehouden dat er nu weer een monteur zou moeten komen om het kosten loos te laten opzeggen… wat?
@Teresa van Odido kun je mij hier alsjeblieft mee helpen…. ik ben 5 keer doorverbonden vandaag en mijn contract is wel opgezegd maar het lijkt mij niet terecht met de problemen die ik heb dat ik hiervoor moet betalen.
Als je iets van mij nodig hebt hoor ik het graag. Ik wil dit afgerond hebben zodat ik naar KPN kan gaan.
Hi @Ronald de Boer, excuus! Ik wil er niet veel woorden meer aan vuil maken en wil je graag helpen met dit verzoek. Het is duidelijk dat je hier last van hebt en staat daarom in je recht om dit contract op te zeggen. Het is jammer, maar ik schiet je te hulp. Ik zie echter - gek genoeg - dat er al een opzegging in het systeem staat (met boete welliswaar) per morgen 13-12-2024. Deze is er gisteren ingezet door mijn collega. Klopt dit?
Hi @Ronald de Boer, excuus! Ik wil er niet veel woorden meer aan vuil maken en wil je graag helpen met dit verzoek. Het is duidelijk dat je hier last van hebt en staat daarom in je recht om dit contract op te zeggen. Het is jammer, maar ik schiet je te hulp. Ik zie echter - gek genoeg - dat er al een opzegging in het systeem staat (met boete welliswaar) per morgen 13-12-2024. Deze is er gisteren ingezet door mijn collega. Klopt dit?
Hoi @Cheyenne van Odido , fijn dat je wilt helpen! Wordt zeer gewaardeerd.
Ik heb gisteren niet gebeld of gevraagd om een opzegging, dat was vanmorgen.
Hier heb ik ook een bevestiging van, echter zit ik er nu mee dat ik de resterende kosten alsnog moet betalen.
Hi @Ronald de Boer, ik heb bij deze de boete weggestreept. Deze zul je niet ontvangen. Je krijgt hier geen bevestiging van maar mijn bericht in dit topic staat het zwart op wit!
Hi @Ronald de Boer, ik heb bij deze de boete weggestreept. Deze zul je niet ontvangen. Je krijgt hier geen bevestiging van maar mijn bericht in dit topic staat het zwart op wit!
@Cheyenne van Odido ontzettend bedankt voor de snelle hulp!
Even samengevat, mijn abonnement loopt dus af op 13-12-2024 ivm de maand opzegtermijn?
Dat klopt helemaal @Ronald de Boer, 13-12-2024 stopt het abonnement!
Zou ik nog een vouchercode voor een week kunnen ontvangen voor een internet hotspot? Het glasvezel internet (zowel wifi als bekabeld) van Odido is nog steeds bar slecht en schommelt nog altijd tussen de 200-1000 jitter.
Uiteraard @shpponer, zie PB!
@Tommie van Odido Bij mij speelt dit probleem nu ook al maanden. Ik heb op 08-07 een eerste melding gemaakt met kenmerk 71829561. Hierna is mijn ONT vervangen door hetzelfde type. Dit heeft niet gewerkt. Op 14-11 heb ik nog een melding gemaakt, waarna ik op 6-12 (bijna een maand later) een keer werd teruggebeld. Persoon aan de lijn zou voor me kijken heb niets meer gehoord en het leek even minder, maar nu de kerstvakantie voorbij is begint de ellende weer elke avond. Zouden jullie voor mij het contract op kunnen zeggen per 1 februari?
@Hansdegans Sorry dat wij dit niet voor je hebben kunnen lossen. Ik vind het niet leuk om je te zien gaan, maar ik snap je besluit. Ik help je graag verder!
Ik heb de opzegging er meteen per 01-02-25 voor je ingezet. Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over en instructies om de apparatuur terug te sturen.
Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd paraat!
@Hansdegans Sorry dat wij dit niet voor je hebben kunnen lossen. Ik vind het niet leuk om je te zien gaan, maar ik snap je besluit. Ik help je graag verder!
Ik heb de opzegging er meteen per 01-02-25 voor je ingezet. Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over en instructies om de apparatuur terug te sturen.
Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd paraat!
@Teresa van Odido Bedankt voor de snelle afhandeling. Ik hoop dat het probleem in de toekomst opgelost wordt. Ik heb me bij het schrijven niet gerealiseerd dat 1 februari een zaterdag is. Zou de opzegging per 31-1 kunnen?
Hi @Hansdegans, de geplande datum van de opzegging staat nu op 31-01-2025!