Met Odido TV heb je meer dan genoeg te kijken: 64 zenders, bijna allemaal in hd. Je kijkt gratis naar sportzender ESPN. En met een wereld aan handige functies haal je eruit wat erin zit. Zoals Terug Kijken, Pauzeren, Begin Gemist en nog veel meer. Wil je al het fijne van Odido TV, maar zonder TV box en kabels? Kijk dan met onze TV App. Zo maken we tv-kijken nog leuker en makkelijker. Goeie reden om TV + Internet te combineren in 1 abonnement.
Wat is er nieuw aan Odido TV?
We hebben hard gewerkt en geluisterd naar jullie wensen en Odido TV flink verbeterd en uitgebreid. Een greep uit de nieuwe functies waarmee jij optimaal geniet van de allerbeste tv-ervaring:
Cloud Opnemen (€ 5,- per maand ongeacht het aantal TV Boxen)
Zeven dagen Terug Kijken op ruim 40 zenders
Verbeterd gebruiksgemak
Persoonlijke Kijkprofielen
Verder Kijken op elke TV Box of via Odido Online TV of via Odido TV op jouw smart-tv
Films en Series: In onze Videoshop vind je ruim duizend titels. Je huurt ze per stuk voor 48 uur. Ook heb je, afhankelijk van je zenderpakket, keuze uit veel gratis series en afleveringen.
Gemakkelijk zoeken: zoek in live TV, 7 dagen Terug Kijken, On Demand of je opnames
TV Menu also available in English
Opnames inplannen via Odido Online TV en bekijken op de TV Box of andersom
Ik heb al Interactieve TV van Odido
We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk gebruik te laten maken van Odido TV. Het ‘oude’ TV-kijken noemen we ‘Interactieve TV’, het nieuwe heet ‘Odido TV’. Als je een TV Box met opnamefunctie hebt, kun je van deze TV Box gebruik blijven maken en via de Cloud opnemen. Je verliest wel de mogelijkheid van de lokale opslag - oude opnames zul je bij overgang verliezen. We zetten iedereen in groepen om naar het nieuwe Odido TV, zodra je gebruik kan gaan maken van Odido TV ontvang je van ons bericht.
Ik wil Odido TV bestellen
Je kunt een abonnement afsluiten voor Odido voor thuis via onze website: bestelpagina. Je kunt uiteraard ook langslopen in onze T-shops: overzicht Odido winkels. Tot slot kun je ons ook bellen voor een aanvraag op 0800-0419. Standaard in ons abonnement zit Internet, je kunt TV alleen combineren met een Internetabonnement voor thuis. Heb je al een Internetabonnement voor thuis, maar wil je TV toevoegen? Dan kun je dit direct zelf aangeven via Mijn Odido Thuis: Odido TV toevoegen. Je hebt hier dan ook gelijk de keuze of je bij het TV-abonnement een TV Box wil of dat je liever alleen gebruik maakt van de Odido TV app voor op jouw smart-tv.
Heb je vragen over onderstaande onderwerpen, klik dan snel naar het juiste topic!
Kan ik bij Odido alleen een abonnement voor Interactieve TV afsluiten?
Kan ik met de Online TV app ook tv kijken in het buitenland?
Kan ik TV ook gebruiken op mijn smartphone, tablet of Apple TV?
Welke TV Box krijg ik?
Met hoeveel apparaten kan ik tegelijk TV-kijken?
TIP: Wanneer je een pincode moet opgeven bij het bekijken van een non-adult zender, kan het zijn dat je gebruikmaakt van een leeftijdsrestrictie. Check waar de leeftijdsrestrictie op staat via de volgende tips: Kijkprofiel instellen | Internet + TV van Odido.
Bladzijde 1 / 20
Let op: Bij de omzetting naar het nieuwe T-Mobile TV verlies je je huidige opnames. Na de omzetting kan je kiezen voor lokaal opnemen of Cloud Opnemen activeren. Zorg dus dat je je huidige opnames terugkijkt vóór de omzetting. Je hoeft je TV Box niet om te ruilen
Willen jullie nog klanten overhouden. We hebben in de afgelopen jaar al 2 spontane harddisk formaties gehad.
Wij hebben al ruim 11 jaar glasvezel (KPN en Telfort) en nu 1 jaar TMT maar deze ontvanger is verre weg de slechte ontvanger.
Bij opnames zeer traag. Waardoor je als een programma opneemt en op hetzelfde moment terug kijkt de opname daarna beter niet direct kunt verwijderen. Want als je pech hebt verwijderd de ontvanger een andere opname. Programma omschrijvingen komen bij andere opnames te staan. Geen opnames meer te bekijken zonder reboot. We zetten de ontvanger nu maar eerst s,avonds eerst helemaal uit voordat de ontvanger van de spanning afgaat. Dat helpt nog wat.
Opnames staan in de EPG op opnemen maar verdwijnen uit de lijst vaan opnames. We moeten dagelijks de lijst controleren (normaal plan ik de opnames 1 x per week). Opname eerst in de EPG
Verlies van zijn registratienummer.
Terugkijken in live tv werkt niet.
En nog iets ik heb eind mei mijn internet snelheid van 50 naar 100 gezet (WBA) en naar 7 dagen wachten maar weer terug gezet. De snelheid is daarna altijd 50 gebleven. Het verlagen kan dus wel snel worden verwerkt . Ik neem aan dat wijzigingen door KPN moeten worden verwerkt omdat het WBA is. Maar moet dat zo lang duren? Gaat dat per postkoets?
De wijzigingen worden wel direct in rekening gebracht!!!!!!!!!!!!!!!
Voor geïnteresseerden heb ik weer een nieuwtje: de webversie van TV Anywhere wordt compleet vernieuwd! Net als de nieuwe app voor iOS en Android, die op dit moment getest wordt, vertoont ook de browserversie grote gelijkenissen met het nieuwe tv-platform:
Onder het kopje Op TV zie je in één oogopslag wat er nu op tv en op de radio is. Ook je op je tv gemaakte favorietenlijst wordt meegenomen.
Ook de webversie biedt nu veel meer zenders, waaronder zenders van extra pakketten, als je daarop geabonneerd bent. De gids oogt wel wat rommelig en reageert nog een beetje traag.
Zelfs films en series en – als je erop geabonneerd bent – Film1 kun je op deze manier op je computer kijken.
Net als op je tv-box kun je hier een paar zenders via A la Carte bestellen en meteen kijken.
Moet je je tv delen en is ‘ie net bezet als je een opgenomen programma wil terugkijken? Geen nood, ook je cloudopnamen kijk je hier terug. En als je op een ander apparaat al was begonnen met kijken, kun je gewoon op je pc of Mac verdergaan.
Overigens gebruikt de webversie dezelfde tv-streams als de apps en de tv-box, dus waar je ook kijkt, je zou geen verschil in kwaliteit moeten merken.
Zoals je linksboven al ziet, is dit alles nog in ontwikkeling, dus er kan nog wat veranderen, maar het ziet er veelbelovend uit. Ik ben benieuwd wanneer we dit prachtigs kunnen verwachten...
Met jullie vandaag ontvangen mail over de nieuwe update is het goed te doen om een favorietenlijst te maken. Bedankt!
Perfect!
Alleen, hoe kan ik de klok uitschakelen op van de TV-Box .. we vinden die heldere blauwe cijfers toch storend.
Bij de instellingen kan ik niks vinden?
Wie weet?
Hier nu ook het nieuwe platform, maar ik ben er niet blij mee. Ik hoef die wijzigingen niet en bovendien is de te heldere blauwe klok niet te dimmen. Vroeger is dit aangepast. Ik kan de instelling in elk geval niet vinden, evenals het instellen van een bepaalde tijd na de opname.
Ook vind ik het zeer hinderlijk dat er nog een beeld zichtbaar is door de guide heen.
Verder zijn er veel te veel mogelijkheden waardoor het allemaal te ingewikkeld wordt.
Kortom: ik wil wel weer terug naar oude software!
@vanvonno46, Tv Anywhere is al beschikbaar op Apple Tv. T-Mobile is bezig met het testen van een nieuwe app die aansluit op dit nieuwe Platform. Echter komt deze nieuwe app naar verwachting niet gelijk beschikbaar op Apple Tv. Over Fire Tv en Android Tv heb ik nog niks concreets gehoord. T-Mobile zou er wel goed aan doen om Tv Anywhere op zo veel mogelijk platformen beschikbaar te stellen en de app om te dopen in T-Mobile Tv. Dit omdat de vraag naar settopbox-loos kijken groeit.
Nee, je verlenging staat daar helemaal los van, alleen hele nieuwe aansluitingen krijgen het direct beschikbaar.
En dat de aanvraag in behandeling is gebeurt vaker, de systemen werken niet altijd mee en soms moet men handmatig een bitje goed zetten zodat het doorloopt.
@yurgr Volgens mij niet, dit geld alleen bij het afsluiten met een compleet abonnement.
Maar je kan TV ook weer na 1 maand uitzetten, maar dan betaal je wel een maand.
Komt vanzelf hoor, eventjes geduld nog en de update komt zo.
Kun je nu alvast inlezen en jezelf lekker maken, smaakt het straks als je het ook krijgt het lekkerst.
Ah… de webversie is gevonden. Had ik ook wel verwacht van TMTV. ;)
Nope, uitrol gaat per batch naar gelang welke verbinding je hebt en welke hardware, dus ADSL met Aria 610 bijvoorbeeld, daarna ADSL met entone 510, en zo maken ze combinaties per batch, die dan weer gefasseerd naar klanten word uitgerold, stel er zitten er 10.000 met hetzelfde systeen, dan doen ze ze bijvoorbeeld 1000 per keer/dag.
Er is een mooie handleiding voor T-Mobile TV. Zie deze link
Klopt Brian, tijdens de gehele ochtend Australian Open geen probleem meer gehad. Fijn en bedankt!
Groeten, Sander
Wij hebben destijds bewust voor T-Mobile gekozen, omdat er een opname thuis op harde schijf mogelijk was. Dat werkt geweldig en je kan maanden oud materiaal nog bekijken. Bij een vorige provider werkte zgn. cloud opnemen niet denderend: hoe ouder hoe slechter oproepbaar.
Waarom kan naast dat cloud opnemen het gebruik van mijn harde schijf niet gewoon blijven? Zit dat in de weg? Stoort het? Prijs blijft gelukkig gelijk zie ik.
En waarom gaat de klok uit als ik de tv-box uitzet???
En ik kan niet beginnen met kijken als de opname nog niet beeindigd is. Ik hoop dat het snel aangepast wordt, anders wordt het uitkijken naar een andere provider.
@Demi en @Jason : En we kunnen maar een opname tegelijk doen? Met het oude systeem konden we meerder programma’s tegelijk opnemen. Echt waardeloos dit nieuwe platform!
Goedemiddag @Hans_68,
Daarom komt er ook een nieuw platform voor TV en opname. Juist omdat de oude niet meer voldoet. Het nieuwe moet meer stabiliteit en zekerheid bieden. Dat opnames dan gewist worden is eenmalig. Je kunt dan ook op de meeste zenders 7 dagen terug kijken, dus mocht je die week iets mis lopen kun je dat zeker nog terugkijken via de gids of zoekfunctie.
Normaal gaat een snelheidswijziging binnen 24 uur in. Soms is het nodig om je mediaconvertor en router even van het stroom af te halen en opnieuw op te starten. Heb je dit ook uitgevoerd? Anders kan webcare altijd mee kijken of er iets mis is gegaan. Zij lezen hier mee.
Hahaha… Nu.nl in de bocht. Nee, er komt ook nieuwe hardware aan, maar de dienst werkt op alle huidige boxen, dus zowel de 510, 515 als 610.
Topic is niet offline. Vanmorgen was er een ander topic. Dit is vervangen. Ze hebben het bericht op zijn Nu.nl's van Tweakers over genomen.
Goedemorgen,
Ik vroeg me af naar wat voor tijdverloop ik moet kijken hoelang de overzettingen gaat duren naar T-Mobile TV. Moet ik dan kijken naar 1 maand, een paar maanden, of kan het ook nog een jaar duren voordat iedereen er gebruik van kan maken :)
Zijn er al mensen die een mail hebben gehad dat ze overgezet worden naar T-Mobile Tv? Of zijn er al mensen naast de bèta testers de zijn overgezet?
Kleine correctie op de zenderaantallen voor Cloud Opnemen. Het zijn er momenteel 83, waarvan 42 in het basispakket zitten. De functie ‘Terug Kijken’ is op 95 zenders beschikbaar, waarvan 43 in het basispakket.
De filter ‘Doorspoelen’ in de zenderlijst is van toepassing op de functies ‘Terug Kijken', ‘Begin Gemist’ en ‘Pauzeren’. Zoals aangegeven is doorspoelen bij Cloud Opnemen altijd mogelijk.
In dat geval zul je eerst nog het oude platform krijgen en mee gaan in de gefaseerde overgang. Als dat soepel verloopt, dan zal dat niet al te lang duren.
Even een vraag voor de zekerheid, geldt dit alleen voor nieuwe klanten of ook voor bestaande klanten zoals ik, en blijft mijn huidige contract dan wel gewoon doorlopen.?
Hi @BeMu en @soepkip67,
Goede vraag! Dit geldt alleen voor klanten die een compleet nieuwe aanvraag bij ons plaatsen. Als je nu een ‘internet only’ abonnement hebt en daar TV bijneemt, dan ontvang je nog het oude TV platform. Je zult dan op termijn wel omgezet worden naar het nieuwe platform.
Je huidige contract en voorwaarden blijven hetzelfde. Dat is bij T-Mobile altijd geweest, die keuzevrijheid. Je kunt TV en vaste Telefonie maandelijks aan- en uitzetten zonder dat je vastzit aan een nieuw jaarcontract.
Je hebt gelijk! Excuus, dat had ik gemist. Ik vermoed dat we binnenkort een tweede fase gaan opstarten. Als je eind juli het topic checkt, hoop ik dat we weer van start zijn gegaan.
@BeMu, @WhySoSerious en @soepkip67,
Jullie vroegen of klanten met ‘Internet Only’ die nu TV bestellen ook het nieuwe platform krijgen. Goed nieuws: dat is WEL het geval! Een paar kanttekeningen:
Bij een Zyxel modem kun je alle LAN poorten gebruiken om de TV Box aan te sluiten. BIj het Huawei en Draytek modem dien je bij het nieuwe T-Mobile TV LAN 1 en 2 (de internet poorten) te gebruiken voor het aansluiten van de TV Box.
Als je nu TV hebt en graag over wilt naar het nieuwe T-Mobile TV, dan adviseer ik af te wachten tot je overgezet wordt. Wij willen dit zo snel mogelijk voor al onze klanten regelen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.