Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3856 reacties

Goeie middag 

Onze hond heeft de afstandsbediening te pakken gehad en gesloopt.

Kunnen jullie een nieuwe opsturen? 

Bvd Richard 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Projecthydra, absoluut! Het is bij deze geregeld. Je krijgt deze zo snel mogelijk via de brievenbus!

Ik kijk voor jou zeker wat ik kan regelen ​@Vijnmans! Ik mis alleen je gegevens in je Community profiel. Wil je deze aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?

@Richardvdm, het zijn altijd de honden! 😂 Ik wil het graag regelen, alleen is je geboortedatum binnen je Community profiel niet correct. Wil je deze aanpassen naar de juiste!

• is een nieuwe Poster
  • July 28, 2025

@cheyena

Hi ​@Projecthydra, absoluut! Het is bij deze geregeld. Je krijgt deze zo snel mogelijk via de brievenbus!

Ik kijk voor jou zeker wat ik kan regelen ​@Vijnmans! Ik mis alleen je gegevens in je Community profiel. Wil je deze aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?

@Richardvdm, het zijn altijd de honden! 😂 Ik wil het graag regelen, alleen is je geboortedatum binnen je Community profiel niet correct. Wil je deze aanpassen naar de juiste!

Ik heb mijn gegevens aangevuld.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • July 28, 2025

@Vijnmans Hartstikke bedankt, ik heb de nieuwe afstandsbedieningen gelijk jouw kant opgestuurd! 😊

Geregeld

jordyscheepmaker

Goedendag mijn hond heeft de afstandsbediening even geleend en geprobeerd op knopjes te drukken met zn tanden en helaas kan daar de afstandsbediening niet egt tegen ik ben klant en gegevens staan in mij profiel !! 

Hoor graag van jullie !

Groetjes Jordy 

• heeft eerste post geplaatst
  • July 29, 2025

Goedemorgen,

Ook hier is de afstandsbediening van de tv-box overleden. Graag zou ik een nieuwe ontvangen.
Alvast bedankt!

@Cheyenne van Odido 

Ik heb de gegevens aangepast.

Gr Richard 

• is een Top Poster
  • July 30, 2025

Hi! Mijn afstandsbediening lijkt ook aan vervanging toe.. het lampje blijft rood knipperen. Reset en nieuwe batterijen hebben helaas niet gewerkt. Kan ik een nieuwe ontvangen?

Hartelijk dank alvast!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • July 31, 2025

@Richardvdm Super bedankt voor het aanvullen van je community profiel. Ik heb direct jouw abonnement erbij gepakt. Echter, zie ik dat je nog gebruikmaakt van onze oude TV Box. Hoe graag ik het ook wil, heb ik niet de mogelijkheid om hier een nieuwe afstandsbediening voor op te sturen. We zijn namelijk actief bezig met het uitfaseren van deze TV Box. Uiteraard help ik je graag kosteloos aan onze nieuwe Mediabox incl. afstandsbediening. Heb ik jouw akkoord om dit in orde te maken?

​@jordyscheepmaker O nee, toch. Dit is jouw teken om meer hondenkoekjes te halen! 😜 Ik stuur je natuurlijk graag een nieuwe afstandsbediening toe. Ik heb jouw profiel er gelijk bij gepakt, maar de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer komen niet overeen met wat er bij ons bekend is. Wil je dit nog eens nagaan?

@Frans1992 Een nieuwe afstandsbediening komt er aan! Wil je alleen nog je community profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Als je mij in dit topic laat weten wanneer je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag! 

@QSDamianos Ik heb de afstandsbediening meteen voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! 😀

• July 31, 2025

Dag Teresa,

Zojuist het profiel bijgewerkt.

@Teresa van Odido 

Ja hoor mijn akkoord heb je.

Gr Richard 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • July 31, 2025

@Frans1992 Ook jij maakt nog gebruik van onze oude TV Box. Hoe graag ik het ook wil, kan ik hier geen afstandsbediening meer voor sturen. Mag ik deze kosteloos omruilen voor onze Mediabox? 

@Richardvdm Oei, ik heb zelf niet helemaal goed gekeken. Ik zie namelijk nu dat je midden in een netwerkmigratie zit. Hierdoor kan ik tussentijds geen aanpassingen doen in jouw abonnement. Wel zie ik gelukkig dat je vandaag bericht hebt ontvangen over het inplannen van de installatieafspraak met Guidion. 

Laat je het aan mij weten als je geniet van Glasvezel? Ik regel dan meteen een gloednieuwe Mediabox, zodat je heerlijk TV kan kijken! 😀

• July 31, 2025

Beste Odido medewerkers,

Helaas is onze afstandsbediening gesneuveld tijdens een verbouwing.

Kan ik een vervanger van jullie krijgen?

graag hoor ik van jullie,

met vriendelijke groet,

toine.

jordyscheepmaker

@Richardvdm Super bedankt voor het aanvullen van je community profiel. Ik heb direct jouw abonnement erbij gepakt. Echter, zie ik dat je nog gebruikmaakt van onze oude TV Box. Hoe graag ik het ook wil, heb ik niet de mogelijkheid om hier een nieuwe afstandsbediening voor op te sturen. We zijn namelijk actief bezig met het uitfaseren van deze TV Box. Uiteraard help ik je graag kosteloos aan onze nieuwe Mediabox incl. afstandsbediening. Heb ik jouw akkoord om dit in orde te maken?

​@jordyscheepmaker O nee, toch. Dit is jouw teken om meer hondenkoekjes te halen! 😜 Ik stuur je natuurlijk graag een nieuwe afstandsbediening toe. Ik heb jouw profiel er gelijk bij gepakt, maar de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer komen niet overeen met wat er bij ons bekend is. Wil je dit nog eens nagaan?

@Frans1992 Een nieuwe afstandsbediening komt er aan! Wil je alleen nog je community profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Als je mij in dit topic laat weten wanneer je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag! 

@QSDamianos Ik heb de afstandsbediening meteen voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! 😀

Dit rekening nr is mijn budgetbeheerder iban en ik krijg deze voor geen mogelijkheid veranderd bij jullie aangezien ik wel betaal met 95 op het einde handmatig 

• August 1, 2025

Goedemiddag,

Ondanks alle tips vanuit de handleiding krijg ik de afstandsbediening van onze tv-box niet meer aan de praat.

Is het mogelijk om hier een nieuwe voor te ontvangen?

als dit niet zo is en een media-box is wel mogelijk dan ga ik hiermee akkoord!

Mvg,

Tom

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Onze afstandsbediening blijft regelmatig rood knipperen. Hij doet dan niets meer. Batterij eruit en erin en hij doet het weer. Opnieuw gekoppeld (op minder dan 10cm van de mediabox) en nieuwe batterijen erin. Helpt allemaal niet.

Zou een nieuwe afstandsbediening dit kunnen verhelpen?

• August 1, 2025

Beste Odido medewerkers,

Helaas is onze afstandsbediening gesneuveld tijdens een verbouwing.

Kan ik een vervanger van jullie krijgen?

graag hoor ik van jullie,

met vriendelijke groet,

toine.

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

@Teresa van Odido Dank voor je snelle handelen, de afstandsbediening is in goede orde ontvangen :) 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • August 4, 2025

@Toineke Nu weet je in ieder geval wel zeker dat alles nieuw is haha. De afstandsbediening is onderweg, succes met de verbouwing! 😊

@jordyscheepmaker Ik zie dat het nog is gelukt. Hartstikke bedankt! Ik heb de afstandsbediening meteen jouw kant opgestuurd. 

@TvD1990 Goed dat je aansluit bij dit topic en dankjewel voor je akkoord. Het klopt inderdaad dat je nog gebruikmaakt van onze oude TV Box. Ik heb daarom gelijk de Mediabox (kosteloos) voor je besteld. Alvast veel kijkplezier! 

@iemandsanders Ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn werkt. Het klopt inderdaad dat er een algemeen probleem speelt met de afstandsbediening van de Mediabox i.c.m. de software. Sorry voor dit ongemak.

Gelukkig is ons TV team hiervan op de hoogte. Zij doen er dan ook alles aan om dit op te lossen. In dit topic in onze TV groep lees je hier meer over. Ik adviseer je om dit topic in de gaten te houden. Zodra het euvel is opgelost, laten wij dit hier direct weten!

@QSDamianos Super!😀 Graag gedaan natuurlijk. 

jordyscheepmaker

@Toineke Nu weet je in ieder geval wel zeker dat alles nieuw is haha. De afstandsbediening is onderweg, succes met de verbouwing! 😊

@jordyscheepmaker Ik zie dat het nog is gelukt. Hartstikke bedankt! Ik heb de afstandsbediening meteen jouw kant opgestuurd. 

@TvD1990 Goed dat je aansluit bij dit topic en dankjewel voor je akkoord. Het klopt inderdaad dat je nog gebruikmaakt van onze oude TV Box. Ik heb daarom gelijk de Mediabox (kosteloos) voor je besteld. Alvast veel kijkplezier! 

@iemandsanders Ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn werkt. Het klopt inderdaad dat er een algemeen probleem speelt met de afstandsbediening van de Mediabox i.c.m. de software. Sorry voor dit ongemak.

Gelukkig is ons TV team hiervan op de hoogte. Zij doen er dan ook alles aan om dit op te lossen. In dit topic in onze TV groep lees je hier meer over. Ik adviseer je om dit topic in de gaten te houden. Zodra het euvel is opgelost, laten wij dit hier direct weten!

@QSDamianos Super!😀 Graag gedaan natuurlijk. 

Goedendag,

Ja dit is gelukt maar jou collega van de telefoon afdeling heeft de afstandsbediening al op gestuurd en jou een bericht gestuurd. Dus als een 2e deze kant op komt dan leg ik die maar als reserve in huis !

Groetjes Jordy 

• August 4, 2025

Goedemiddag, 

Onze mediabox afstandsbediening is gevallen en nu werkt de Volume Up knop helaas niet meer. 
Graag ontvangen wij als het mogelijk is een nieuwe. 

Alvast bedankt!
Larissa

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • August 5, 2025

@jordyscheepmaker Oei, kan gebeuren! Dan heb je in ieder geval een reserve, mocht de hond nog eens ideeën krijgen. 

@LaDi8981 Ik regel natuurlijk graag een nieuwe afstandsbediening voor je! Wil je alleen nog je community profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Als je mij in dit topic laat weten wanneer je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag!

• August 5, 2025

@Teresa van Odido profiel is aangevuld. Dank voor je hulp :)

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • August 6, 2025

@LaDi8981 Super, dankjewel! Ik heb de nieuwe afstandsbediening jouw kant opgestuurd!