Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3892 reacties

• is een King Poster
  • April 25, 2025

@Demi van Odido ​@Tommie van Odido ​@Teresa van Odido 

Helaas is onze afstandbediening kapot. Deze reageert niet meer op de mediabox. Vandaar dat ik bij deze een nieuwe wil bestellen.

Gr Erik

• is een nieuwe Poster
  • April 25, 2025

Hoi ​@cwlinden, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat je nog een verouderde TV Box hebt. We kunnen hiervan geen afstandsbedieningen meer opsturen. Natuurlijk kan ik wel je TV Box vervangen voor een nieuwe Mediabox. Zou je dit willen? Dan zal ik het meteen voor je aanvragen! 😊

Goedemiddag Ishana,

In dat geval ontvang ik graag een nieuwe Mediabox.

Bedankt voor de moeite

Goedemiddag Ishana,

Ik wacht geduldig op de nieuwe Mediabox maar is er al bekend wanneer deze wordt verstuurd?

Grt

Ishana van Odido
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Kimiiix, ik wil het super graag voor je aanvragen! Ik heb inderdaad een andere geboortedatum en rekeningnummer staan. Zou je de juiste gegevens willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik het alsnog aanvragen! 

Ishana van Odido
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Erik35, ik wil het ook super graag voor jou aanvragen! 😊 Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag!

Ishana van Odido
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@cwlinden, excuses! We hadden je bericht helemaal over het hoofd gezien. Ik heb meteen een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! 😄

• is een King Poster
  • April 26, 2025

Hoi ​@Erik35, ik wil het ook super graag voor jou aanvragen! 😊 Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag!

@Ishana van Odido, gedaan.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Internet + TV
  • April 27, 2025

Hi ​@Erik35, bedankt voor het aanvullen van je profiel, ik heb direct een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd! Deze wordt met de brievenbuspost naar je toe gestuurd en zal je binnen enkele dagen in huis hebben. 

• is een nieuwe Poster
  • April 27, 2025

Elke keer als ik het tv-kastje aan wil doen, dan gaat het witte knopje rood knipperen. Ik heb al 4 of 5 keer ontkoppeld en gekoppeld. Dat gaat goed, komt ook op de tv te staan dat ab gekoppeld is.

Maar het rode lampje blijft desondanks knipperen en het tv-kastje gaat niet aan.

Help!!

• is een Top Poster
  • April 29, 2025

Hoi odido,

Ik zou heel erg graag een nieuwe afstandsbediening willen. Ik heb 5 kinderen die hem nogal vaak laten vallen en nu wel langzaam aan zijn einde is. Kunnen jullie ons helpen? 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hey ​@nl80813 & ​@Melkos, ik heb jullie allebei een nieuw exemplaar opgestuurd! Deze zal spoedig door de brievenbus arriveren.

• is een nieuwe Poster
  • May 1, 2025

Onze hond heeft vandaag zijn speeltje verwisseld voor de afstandsbediening 🥴

Een aantal knoppen vonden dit niet leuk helaas, zouden we een nieuwe kunnen ontvangen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hi ​@Bsophie1509, welkom op onze community!

Oei, dat klinkt als een avontuurlijk speeltje 😅. Geen zorgen, ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening jouw kant op gestuurd. Die zal binnenkort via de brievenbus bij je arriveren.

Geef je hond namens mij maar een aai (en misschien een minder breekbaar speeltje). Laat het vooral weten als ik nog ergens anders bij kan helpen!

• is een King Poster
  • May 3, 2025

Hi ​@Erik35, bedankt voor het aanvullen van je profiel, ik heb direct een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd! Deze wordt met de brievenbuspost naar je toe gestuurd en zal je binnen enkele dagen in huis hebben. 

@Nora van Odido, Helaas heb ik de nieuwe afstandsbediening nog niet mogen ontvangen.

• heeft eerste post geplaatst
  • May 3, 2025

Goede dag,

Ik kan helaas de afstandsbediening van de mediabox niet meer vinden. 

Kan er s.v.p. een nieuwe opgestuurd worden? 

alvast bedankt!

• May 3, 2025

Mijn afstandsbediening werkt ook niet meer na een rondje in de wasmachine..  ik zou ook graag een nieuwe ontvangen 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Internet + TV
  • May 4, 2025

Hi ​@Erik35, ik zie dat de afstandsbediening wel goed opgestuurd is, maar ik vermoed dat deze kwijt is geraakt met de post. Ik heb dan ook direct een nieuw exemplaar naar je toe gestuurd! 

@Ric90 ​Ook voor jou heb ik afstandsbediening aangevraagd, deze wordt met de brievenbuspost naar je toe gestuurd en heb je binnen enkele dagen in huis. 

@Matthewvvooren, de afstandsbediening vindt het inderdaad niet zo leuk om mee te gaan in de wasmachine. Ik vraag voor jou ook graag een nieuwe afstandsbediening aan. Ik zie alleen dat de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in jouw profiel niet overeenkomen met het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Zou je dit willen aanpassen en een seintje willen geven in dit topic? Dan regel ik het graag voor je!

• May 5, 2025

Bedankt voor je bericht, dat zou bij deze gecorrigeerd moeten zijn

• is een nieuwe Poster
  • May 5, 2025

Vandaag de nieuwe afstandsbediening binnen gekregen, waarvoor dank. Werkt prima op de mediabox, alleen niet op onze Philips televisie. De oude doet doet wel. Kan ik hier iets aan doen? Al een aantal keer opnieuw ingesteld maar probleem blijft

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hey ​@Matthewvvooren, dank voor het aanvullen. Ik heb je direct een nieuw exemplaar opgestuurd. Zorg je ervoor dat deze niet in de wasmachine belandt haha!

Hoi ​@Bsophie1509, kan je mij iets meer uitleg geven over de situatie? Wat doet het precies niet? Is de afstandsbediening op de juiste manier gekoppeld? Kan je hem eens opnieuw koppelen om te controleren of hij daarna wel goed werkt? Dit doe je zo: 

• Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
  • Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

Zit de Mediabox wel in de HDMI-CEC en staat deze instelling wel aan in de settings? Laat je mij weten of je eruit komt? Alvast bedankt!

• May 6, 2025

Hallo,

Onze afstandsbediening van de mediabox in de woonkamer is gevallen en nu knippert hij steeds twee keer rood, eerst lukte het nog om opnieuw te koppelen maar functioneerden de knoppen niet, als je ze indrukt licht de knop rechtsboven rood op maar gebeurt er niets. inmiddels lukt het koppelen ook niet meer. De batterijen zijn vol. Zouden jullie een nieuwe willen opsturen?

• is een nieuwe Poster
  • May 6, 2025

Hey ​@Matthewvvooren, dank voor het aanvullen. Ik heb je direct een nieuw exemplaar opgestuurd. Zorg je ervoor dat deze niet in de wasmachine belandt haha!

Hoi ​@Bsophie1509, kan je mij iets meer uitleg geven over de situatie? Wat doet het precies niet? Is de afstandsbediening op de juiste manier gekoppeld? Kan je hem eens opnieuw koppelen om te controleren of hij daarna wel goed werkt? Dit doe je zo: 

• Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
  • Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

Zit de Mediabox wel in de HDMI-CEC en staat deze instelling wel aan in de settings? Laat je mij weten of je eruit komt? Alvast bedankt!

Op de een of andere manier werkt het na een aantal keer opnieuw koppelen nu wel. Opgelost!

• is een nieuwe Poster
  • May 9, 2025

Net even de heleboel gereset omdat de afstandsbediening al weken maar half werkt (aan/uitknop, volume, gids en nog wat andere knoppen doen niets meer) maar nu wil ‘ie ook niet meer opnieuw verbinden…

Wat mij betreft tijd voor een nieuwe, maar suggesties zijn welkom! Heb inmiddels wel alles uit deze handleiding al twintig keer geprobeerd ivm eerdergenoemde probleempjes

Demi van Odido
Odido
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • May 10, 2025

Hi ​@fonno, super fijn dat je al een hoop hebt geprobeerd! Dit probleem is bekend en in onderzoek. Heb je ook al geprobeerd om de batterijen eruit te halen en opnieuw erin te doen en/of te vervangen? Dit is voor nu de workaround. Mocht dit niet helpen, dan stuur ik je uiteraard een nieuwe afstandsbediening toe. Zou je in dat geval je community profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer zoals bekend is op het Internet + TV abonnement? Dan kan ik voor je aan de slag! 😊

• is een nieuwe Poster
  • May 11, 2025

Hi ​@fonno, super fijn dat je al een hoop hebt geprobeerd! Dit probleem is bekend en in onderzoek. Heb je ook al geprobeerd om de batterijen eruit te halen en opnieuw erin te doen en/of te vervangen? Dit is voor nu de workaround. Mocht dit niet helpen, dan stuur ik je uiteraard een nieuwe afstandsbediening toe. Zou je in dat geval je community profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer zoals bekend is op het Internet + TV abonnement? Dan kan ik voor je aan de slag! 😊

Hoi Demi!! Batterijen vervangen heeft helaas ook niet geholpen. Ik heb de gegevens op m’n profiel aangevuld!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@fonno, in ieder geval bedankt voor het testen! Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. We leveren deze binnen enkele werkdagen via de brievenbus!