Skip to main content

Mediabox

• August 22, 2025
  • 4 reacties
  • 200 Bekeken

Sinds een paar dagen vertoont de mediabox vreemd gedrag. Live TV blijft vaak hangen op een beeld, of switcht naar zwart beeld 'probeer het opnieuw'. Het gebeurt vooral bij het schakelen tussen zenders, of als ik een programma vanaf het begin wil kijken (terug- en vooruitspoelen). Hoe kan ik dit oplossen, zodat alles weer soepel werkt? 

September 21, 2025

Hoi allemaal, 

Sorry voor de late reactie, dit topic is er tussenuit geglipt. Ik help jullie natuurlijk graag! 

Ervaren jullie dit nog steeds?

Sinds 17 september zijn we gestart met de uitrol van de nieuwe softwareversie op de Mediabox. Ik adviseer sowieso om deze update even af te wachten. In dit topic lees je meer informatie over de uitrol: Mediabox | Odido community

Laat het vooral weten als ik ergens bij kan helpen. Als je er voor zorgt dat je community profiel is ingevuld met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN is de verificatie rond en kan ik meteen met je meekijken. 

4 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • August 23, 2025

Heb hetzelfde probleem. Paar weken geleden ook al, toen was het even voorbij en sinds gisteren wéér hetzelfde gekloot

• is een nieuwe Poster
  • September 1, 2025

Ja hier idem dito

• is een Top Poster
  • September 5, 2025

Sinds een paar dagen vertoont de mediabox vreemd gedrag. Live TV blijft vaak hangen op een beeld, of switcht naar zwart beeld 'probeer het opnieuw'. Het gebeurt vooral bij het schakelen tussen zenders, of als ik een programma vanaf het begin wil kijken (terug- en vooruitspoelen). Hoe kan ik dit oplossen, zodat alles weer soepel werkt? 

Van de week de mediabox ontvangen omdat de app een bug heeft met Samsung tv. De app had een storing. Dus de mediabox laten installeren door een Guidion monteur. Na de 3e afspraak kwam er eindelijk echt iemand. Vol goede moed de mediabox in gebruik genomen. Jiepie 4 dagen geen storing. Wat een goede provider. Spijt dat ik de overstap heb gemaakt van Ziggo naar Odido.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • September 21, 2025

Hoi allemaal, 

Sorry voor de late reactie, dit topic is er tussenuit geglipt. Ik help jullie natuurlijk graag! 

Ervaren jullie dit nog steeds?

Sinds 17 september zijn we gestart met de uitrol van de nieuwe softwareversie op de Mediabox. Ik adviseer sowieso om deze update even af te wachten. In dit topic lees je meer informatie over de uitrol: Mediabox | Odido community

Laat het vooral weten als ik ergens bij kan helpen. Als je er voor zorgt dat je community profiel is ingevuld met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN is de verificatie rond en kan ik meteen met je meekijken.