Skip to main content
Beantwoord

Verkeerde op reis bundel

• July 31, 2026
  • 6 reacties
  • 66 Bekeken

Ha,

wij waren onderweg van Slovenië naar Montenegro. Terwijl we in Bosnië waren heb ik een bundel gekocht maar nu in Montenegro geeft de app aan dat ik geen data heb. Hoe zit dit?

ik hoor het geaag

Mvg,

Ben 

Beste antwoord door benscheurwater

Hey Ben, bedankt voor je DM! Ik heb de verkeerde bundel direct voor je gecrediteerd en per e-mail een bevestiging gestuurd. De credit wordt verrekend met je volgende factuur. Laat je het me weten of je m'n mailtje hebt ontvangen?

Goeiemorgen,

ik heb de mail gehad inderdaad! Hartelijk dank voor je goede hulp! 

mvg,

Ben Scheurwater 

6 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ben, van harte welkom op de community. Elk land heeft zijn eigen Internet Op Reis-pas en tarieven. De bundel die je hebt gekocht was geldig in Bosnië, maar niet in Montenegro. Als je nu een sms stuurt met PRIJS MONTENEGRO naar 5545. Dan krijg je een sms terug met alle passen en prijzen voor dat land. Meer informatie over het buitenland lees je hier: Op reis buiten de EU? Blijf online met Internet Op Reis | Odido. Laat je het me weten of het is gelukt?

Ha,

dank voor je antwoord. Nieuwe bundel is wel gelukt, maar zat nu met een bundel opgescheept waar ik niks aan had. Dat is wel erg jammer 

gr,

Ben

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Ben, fijn om te lezen dat het is gelukt met de nieuwe bundel. Reageer je op mijn DM die ik je heb gestuurd via Webcare Moderator? Ik snap volkomen dat je niet wil betalen voor een bundel die je niet kon gebruiken, dus die crediteer ik graag voor je! 😊

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey Ben, bedankt voor je DM! Ik heb de verkeerde bundel direct voor je gecrediteerd en per e-mail een bevestiging gestuurd. De credit wordt verrekend met je volgende factuur. Laat je het me weten of je m'n mailtje hebt ontvangen?

Goeiemorgen,

ik heb de mail gehad inderdaad! Hartelijk dank voor je goede hulp! 

mvg,

Ben Scheurwater 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Een hele goedemorgen Ben, geweldig en bedankt voor de terugkoppeling. Uiteraard met alle plezier gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Je weet me te vinden! 😄