Skip to main content

Hallo,

Mijn multisim doet het niet op mijn Apple Watch. 
Ik heb mijn Apple Watch besteld via Odido met een mutlisim abonnement. 
In de screenshot zie je de foutmelding. 
In de Odido shop hebben ze alles geprobeerd, maar niks werkte. Ik heb contact gehad met de back office van Odido (op advies van de Odido shop), maar ook hun konden mij niet verder helpen. 

 

Ik heb de Apple Watch SE 2024 en de iPhone 15 pro

Ik heb dit probleem ook. Vandaag een nieuwe watch ultra 2 opgehaald bij de Odido shop.

 

Zie ook mijn bericht in ander topic: 

 


Hi ​@Mblom2604 van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je bij ons hebt gekozen voor een nieuwe Apple Watch, ik begrijp heel goed dat je ook onze Multisim geactiveerd wilt hebben. Laten we samen naar een oplossing kijken! 

Op dit moment speelt er een technische issue met het activeren van onze Multisim op een Apple Watch. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak. Onze technische specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Ik heb een kijkje genomen bij je abonnement en ik zie verder geen bijzonderheden die in de weg zouden kunnen staan. Alles staat goed ingesteld. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 76715890. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Ik hoop dat er snel een oplossing komt! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 


Hi ​@nimo1 ik help je graag! Echter, is het niet de bedoeling om meerdere reacties te plaatsen over hetzelfde onderwerp. Dit staat ook in onze huisregels vermeld (zie onderstaande topic). Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons en ik hoop dat je dit begrijpt. Ik heb in het andere topic gereageerd, daar spreek ik je graag verder! 

 


Hi ​@Mblom2604 van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je bij ons hebt gekozen voor een nieuwe Apple Watch, ik begrijp heel goed dat je ook onze Multisim geactiveerd wilt hebben. Laten we samen naar een oplossing kijken! 

Op dit moment speelt er een technische issue met het activeren van onze Multisim op een Apple Watch. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak. Onze technische specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Ik heb een kijkje genomen bij je abonnement en ik zie verder geen bijzonderheden die in de weg zouden kunnen staan. Alles staat goed ingesteld. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 76715890. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Ik hoop dat er snel een oplossing komt! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Hallo!

Ik keek net en ik kon hem configureren!! Ik heb het ook getest en hij doet het! 
Bedankt voor je reactie!


Hey ​@Mblom2604 wat fijn dat het is gelukt, daar ben ik erg blij mee! Ik heb het ticket erbij gepakt en ik zie inderdaad dat het is opgelost! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De Community staat voor je klaar. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 


Reageer